هر چیزی یه روزی تموم میشه حتی این احساسات هم میگذرن. فقط حواست باشه به خودت، بچسب به کارات و سعی کن از روزهای سخت عبور کنی. هر وقت خواستی با کسی حرف بزنی من اینجام. تو قویتری از چیزی که فکر میکنی، فقط باید به خودت فرصت بدی که بهتر شی. دوست دارم بدونی که همیشه کنارتم، پس هر وقت دلت خواست حرف بزنی حتمن بهم بگو
هدایت شده از ℳℯ𝓂ℯ𝓃𝓉ℴ
"به سمت پل میروم؛ اگر در مسیر حتی یک نفر به من لبخند بزند نخواهم پرید"