eitaa logo
فعالان فضای مجازی استان سمنان
284 دنبال‌کننده
756 عکس
224 ویدیو
206 فایل
هماهنگی و هم افزایی ظرفیت‌های مردمی پیرامون تولیدات رسانه ای و فضای مجازی لینک گروه پشتیبان در ایتا: https://eitaa.com/joinchat/3355968166C6a9e5f9033
مشاهده در ایتا
دانلود
نگاه با کرامت امام روح الله(ره) به زن و نگاه محقرانه شاه پهلوی به زن @bank_mohtava
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم مربوط به اقدامات وحشیانه سربازان نظامی انگلیسی در جنگ عراق است. امروز هم‌ شاهد اقدامات وحشیانه سربازان جنگ رسانه‌ای انگلیس در جنگ ترکیبی علیه ایران هستیم که به همین انداز،شاید حتی وحشیانه‌تر در حال جنگیدن با مردم ایران هستند. @bank_mohtava
هدایت شده از ..: برای ایران :..
📜 پوستر 📌 زباله دان تاریخ @foriran1401
👆👆👆 🛑 تبلیغ صفحه وزارت خارجه رژیم‌صهیونیستی برای سه روز اعتصاب‼️ ❌ بله خب! رژیم کودک کش صهیونیستی از دیرباز حامی، دلسوز و نگران مردم ایران بوده و هست و خواهد بود... @bank_mohtava
هدایت شده از ..: برای ایران :..
📜 پوستر 📌 سویۀ جدید کرونا :) @foriran1401
سومین هشدار به متولیان فرهنگی کشور بسم الله الرحمن الرحیم «إِنّما وَلیُّکُمُ اللهُ و رَسولُهُ والَّذینَ ءَامَنوا الَّذینَ یُقِیمُونَ الصَّلوةَ و یُؤتُونَ الزَّکوة و هُم راکِعونَ» این کمترین در دو هشدار پیشین به متولیان فرهنگی و فضای مجازی نشان داد که وضعیت کشور چیست و دشمن به دنبال چه هدفی است. اینک در سومین هشدار، قصد آن است که با تبیین فرایند حکمرانی در غرب و بدیل آن در حکمت اسلامی به ضرورت حکمرانی ولایی اشاره شود‌. غرب پنج مرحله حکمرانی را طی کرد: اول: حکمرانی هرمی با رویکردی مستبدانه و ارباب و رعیتی و اقتدار مطلق و بی قید و شرط که منجر به توزیع ظلم و جور در مردم شد. دوم: حکمرانی بازاری از طریق تفکیک قوا؛ گرچه تقسیم قدرت با این الگوی حکمرانی شکل گرفت؛ اما اختاپوس قدرت‌ها، جایگزین حکمرانی هرمی شد و در واقع اقتدار ظلم و جور توزیع گردید. سوم: حکمرانی حزبی؛ این الگو توانست احزاب متعدد و شفاف را با اساس نامه و مرام نامه و برنامه ریزی های تعریف شده در جامعه تشکیل دهد و مردم با تفکر و اراده به انتخاب حزب محبوب خود اقدام کنند؛ لکن قدرت اقتصادی در مدیریت احزاب، دوباره توزیع ظلم و جور را به شکل دیگری رهبری کرد. چهارم: حکمرانی با رویکرد جامعه مدنی؛ در این الگو، علاوه بر احزاب، تشکل های دیگر و مستقل از دولت مانند ngo ها و سندیکاها شکل گرفت و توزیع قدرت های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و مشارکت مردمی توسعه یافت؛ لکن نقش اختاپوس اقتصادی و سیاسی و فرهنگی در مدیریت تشکلهای مستقل از دولت، نقش مشارکت واقعی مردم را کاهش داد. پنجم: حکمرانی فضای مجازی و رسانه ای؛ این الگو به نوعی بازگشت به حکمرانی هرمی اقتدارگرای ظالمانه است؛ اما با ابزار رسانه و فضای مجازی و هوش مصنوعی که می تواند هم نیازسنجی کند و هم نیازسازی انسانها را به دست گیرد و با مدد هوش مصنوعی به مدیریت هوش طبیعی انسانها بپردازد و آدمیان را چون خیمه شب بازی، مختال فخور سازد و جبر اجتماعی رسانه ای پدید آورد. مردم در این الگو مشارکت دارند و حتا مشارکت حداکثری، اما با میل خود، ظلم و جور و فساد و اسارت را پذیرا می شوند. فرهنگ برهنگی و‌ برده داری مدرن را با تخیل و نسبی گرایی و تناسخ هویتی می پذیرند. بشر امروز گرفتار چنین حکمرانی گردید. این حکمرانی، مسلمان و غیرمسلمان و انقلابی و غیرانقلابی و اصول گرا و اصلاح طلب و رزمنده و شرمنده نمی شناسد و همه را اسیر حکمرانی رسانه ای می کند. حکمرانی مطلوب در اسلام، حکمرانی ولایی است. ولایت یعنی پیوند ناگسستنی ولی با مردم (مولی علیهم) و مردم با یکدیگر و مردم با ولی که از طریق بینش توحیدی، محبت اخوتی، تدبیر تعاونی و تلاش جهادی ممکن خواهد بود. این الگوی حکمرانی، چتر محبت و اخوت و تعاون را بر سر همگان حتا غیر مسلمان می گستراند و مقاصد اصلی خود را عقلانیت و معنویت و عدالت در راستای حیات طیبه می داند. حکمرانی ولایی در حکومت نبوی و علوی و قیام حسنی و حسینی علیهم السلام نمایان و درس آموز است. حکمرانی ولایی در زمانه ما باید با ابزار هوش حکیمانه(نه هوش مصنوعی) و رسانه و فضای مجازی (از زیرساختها و سخت افزار تا مدیریت و برنامه ریزی) همراه باشد. به همین دلیل است که گفته میشود اولویت اول در نظام اسلامی، حکمرانی فضای مجازی و رسانه ای است که البته با حکمرانی رسانه تفاوت دارد. حکمرانی رسانه ای یک‌ رویکرد حاکم بر حکمرانی سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و صنعتی و کشاورزی و غیره است. تحقق این ایده نشاید مگر با بر کنار شدن متولیان فرهنگی بی تدبیر و خسته و فرسوده از صدر تا ذیل و جایگزینی مدیران فکور و عالم و معتقد به حکمرانی ولایی و نیز بکارگیری منظومه فکری امامین انقلاب در الگوی حکمرانی ولایی با هوش حکیمانه. امیدوارم حکمرانان و متولیان فرهنگی و فضای مجازی کشور، این هشدار و‌ راهکار را جدی بگیرند و از خواب تخیلی بیدار گردند و شبکه مردمی را در ذیل حکمرانی ولایی تشکیل دهند و مشارکت حداکثری نخبگانی و مردمی را در سیاستگذاری و تنظیم گری و خدمات عمومی و منطقه ای و بین المللی جاری سازند. بی شک، مسئولیت حوزه های علمیه از بقیه سازمانهای فرهنگی در تحقق این رسالت بیشتر خواهد بود. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته عبدالحسین خسروپناه دزفولی طلبه حوزه علمیه قم ۲۴ آبان ۱۴۰۱ @Khosropanah_ir @bank_mohtava
16.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دقت کرده‌اید که بعضی‌ وقت‌ها با موجی در شبکه‌های اجتماعی مخالف هستیم اما جسارت ابراز نظر خودمان را نداریم؟ اینجور وقت‌ها فکر می‌کنیم که در اقلیت هستیم و اکثریت مقابل، به سرعت ما را متهم خواهند کرد. یعنی حتی ممکن است که ما و همفکران‌مان در موضوعی خاص، تعدادمان از بقیه بیشتر باشد، اما چون همه سکوت کرده‌ایم، هیچ‌کس جسارت ابراز نظر را ندارد.  در این شرایط گرفتار «مارپیچ سکوت» شده‌ایم.  مارپیچ سکوت، یکی از نظریه‌های حوزه سواد رسانه‌ای است که این روزها خیلی‌ها آگاهانه از آن علیه «آگاهی» ما استفاده می‌کنند.  @bank_mohtava
هدایت شده از ..: برای ایران :..
📜 تصویرسازی 🇮🇷 شهید مدافع امنیت محمد عباسی تصویرساز: علیرضا باقری طراح گرافیک: روح‌الله مختاری طراح نوشتار: مجتبی حسن‌زاده @foriran1401
هدایت شده از ..: برای ایران :..
📜 تصویرسازی 🇮🇷 شهید مدافع امنیت آرمان علی وردی تصویرساز: علیرضا باقری طراح گرافیک: روح‌الله مختاری طراح نوشتار: مجتبی حسن‌زاده @foriran1401
♦️تعداد فوتی‌های نیروهای امنیتی و شهروندان عادی تاکنون و در پی فراخوان سه روزه ضدانقلاب در آبان ماه: 🔹بوکان آذربایجان غربی : ۱ نفر 🔹کامیاران : ۱ نفر 🔹تهران: ۲ نفر 🔹شیراز: ۱ نفر 🔹ایذه خوزستان : ۷نفر 🔹اصفهان : ۳نفر 🔹قروه: ۱ نفر 🔹شیراز: ۱نفر 🔹سمیرم: ۳نفر @bank_mohtava
🔴 کودک ۹ ساله‌ای که امشب در حادثه تروریستی به شهادت رسید شهید کیان نیک پور همراه یکی از والدینش به شهادت رسیدند. @bank_mohtava