eitaa logo
بانوی فاطمی
1.7هزار دنبال‌کننده
6.1هزار عکس
5.5هزار ویدیو
42 فایل
🚩پرچم مطالبه گری را برافراشته نگهدارید... "بیانات رهبری ۱۳۹۹/۲/۲۸" ارتباط با مدیر کانال👇 @masttoureh
مشاهده در ایتا
دانلود
چه آرام خوابیده اند بعد اینهمه به دوش کشیدن بار مصیبت در این زندگی کوتاه. چه سبک بار پرکشیدند 💔😭 بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
🔴 هر وقت می آیند عذاب من زياد میشود 🔵 یکی از اساتيد و علماي تهران ماجراي جالبي را تعريف مي كردند و مي گفتند: زماني كه پدرم از دنيا رفت، او را پس از مراسمي در بهشت زهرا به خاك سپرديم. همان روزها در كنار مزار پدرم، پيرمرد مؤمني را به خاك سپردند. خانواده اين پيرمرد هر شب جمعه در كنار مزار او جمع مي شدند. در واقع همسر اين پيرمرد كه زني مؤمن بود، هر شب جمعه با يك قابلمه بزرگ آش به بهشت زهرا مي آمد و تمام فرزندان و نوه ها را دور خود جمع مي كرد.ما هم از آش هاي خوشمزه اين مادر بي نصيب نبوديم. نكته اي كه در فرزندان و نوه هاي اين مرحوم به چشم مي خورد، عدم توجه به حجاب بود. آنها با وضعيت آنچناني در بالاي قبر اين پيرمرد جمع مي شدند و با نامحرم ها بگو بخند داشتند و... اما به احترام مادر بزرگ، هر هفته بر سر مزار، دور هم جمع مي شدند. شايد حدود يك سال اين وضعيت ادامه داشت. اما چند هفته اي گذشت و ديگر خبري از جمع شدن آنها در شب هاي جمعه نبود. چند شب جمعه رفتم ولي از آش خبري نبود! تا اينكه يك بار حاج خانم، همسر همان پيرمرد را ديدم كه تنها بر سر مزار همسرش نشسته بود. بعد از سلام و قرائت فاتحه پرسيدم: حاج خانم بچه ها نيامدند؟ بي مقدمه گفت: حاجي از من خواست كه ديگه بچه ها رو اينجا جمع نكن! 🔹 تعجب من بيشتر شد. ايشان ادامه داد: توي خواب سرم داد زد وگفت: هر وقت بچه ها و نوه ها را جمع مي كني، با اين وضع حجاب و حياي اينها، عذاب من رو زياد مي كنند... 📚مصاحبه حجت الاسلام کدخدا رستم بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
🔴اعتراض حسین شریعتمداری به یک اظهارنظر نسنجیده ▪️کیهان نوشت: چه کسی با حرف زدن دانشجویان و حتی اعتراض و اعلام نظر آنها مخالف است و کجا و چه زمانی دانشجویی صرفا به خاطر حرف زدن یا حتی اعتراض اخراج شده است؟! ▪️رئیس جمهور به وزیر علوم دستور داده‌اند همه اساتید و دانشجویان اخراجی به دانشگاه بازگردند! ▪️اولاً؛ مگر چه تعداد اخراج شده‌اند؟ ثانیاً؛ باید دید به چه علت اخراج شده‌اند؟ ثالثاً؛ بازگرداندن کسانی که اخراج آنها مطابق قانون بوده است یک اقدام غیرقانونی است و رئیس‌جمهور که این‌همه درباره ضرورت اجرای قانون سخن می‌گفت و آن‌همه شعار قانونگرایی می‌داد! ▪️این اقدامات غیرقانونی باید کار کسانی باشد که در پوشش کارشناس، اطراف رئیس‌جمهور جا خوش کرده‌اند. درست است که آقای رئیس‌جمهور گفته است کارها را به کارشناسان می‌سپارد ولی خود ایشان در این‌گونه امور صاحبنظر است و نباید به مشاوران نااهل اجازه بدهد «‌وفاق ملی» مورد نظر ایشان را به «‌وفاق میلی‌»! تبدیل کنند. نباید به هرچه آنها خواستند تن بدهد. بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥سعید لیلاز کارشناس اقتصادی اصلاح طلب در مورد عملیات اقتصادی غرور افرین آقای شهید جمهور _ امیر کبیر می‌گوید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
اخراجی های با شعار های هنجارشکن به دانشگاه بر خواهند گشت و اساتید با گفتن ؛نفله؛طرد خواهند شد رئیس دانشکده علوم اجتماعی علامه طباطبایی برکنار شد؛ یک استاد اخراجی به دانشگاه بازگشت. رویکرد دوگانه در مواجهه با موضوع اساتید و دانشجویان، در همین ابتدای دولت چهاردهم، حاشیه‌هایی به همراه داشته است.  شریفی‌زارچی به دانشگاه شریف بازگشت، علی انتظاری از ریاست دانشکده در دانشگاه علامه طباطبایی برکنار شد. این اتفاقات در چند روز گذشته، وزارت علوم دولت چهاردهم را با حواشی‌ای مواجه کرده است. معیار‌های دوگانه در مواجهه با اساتید دانشگاهی، انتقاداتی را در پی داشته است. حتی مسئولان دانشگاهی هم به این موضوع واکنش منفی نشان داده‌اند.   انتظاری چرا برکنار شد؟ علی انتظاری، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، در پی طرح مباحثی دریک برنامه تلویزیونی از سمت خود برکنار شد. پس از برکناری انتظاری، احمد غیاثوند، عضو هیئت علمی دانشگاه طی حکمی از سوی عبدالله معتمدی، رئیس این دانشگاه به عنوان سرپرست دانشکده علوم اجتماعی تعیین شد ادامه 👇 https://moallempress.ir/?p=31721 https://eitaa.com/moallempress_ir بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
5.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خادم از این کوچکتر تو اربعین سراغ دارید؟ بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
دادستان کل کشور: تمرد از دستور مأموران نیروی انتظامی جرم است 🔹هیچ نیرویی مانند نیروی انتظامی حضوری فراگیر در همه بخش‌های کشور ندارد و در یک سال اخیر ده‌ها شهید تقدیم نظام و اسلام کرده است. تمرد از دستور مأموران نیروی انتظامی جرم است و دادستان‌ها باید در این زمینه در کنار پلیس باشند و وظیفه دارند از نیروی انتظامی حمایت کنند. بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
اینستاگرام باتلاق فساد بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
5.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️اعتراض کسبه به قطعی برق!!! آقای پزشکیان زدیم و رقصیدیم ....😏😏 از قدیم گفتند هر کسی خربزه می خوره پای لرزش می شینه اما حالا ۱۶ میلیون خربزه خربزه خوردند و ۸۰ میلیون باید پای لرزش بشینن بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
🔴خانم جوانمردی به تنهایی نقش یک رسانه ملی را در صحنه‌های جهانی ایفا می‌کند 🔹اشک شوق بانوی وزشکار وطن پرست برای اجرای سرود ملی ◀️تبریک برای کسب مدال طلای تیراندازی تپانچه در پارالمپیک ۲۰۲۴ ✍عالیه سادات بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 دادستان سیرجان به در خانه قمه کش رفت و او را دستگیر کرد دست اینطور مسئولی رو باید بوسید. بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi
🔻انقلابی‌هایی که استحاله شدند: تحجر ما، یا تجدد آنها؟! 🖊مهدی جمشیدی ۱. برخی می‌گویند نباید «برچسب» زد و مقصودشان این است که از جمله نباید تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را به کار برد. من تعبیر «لیبرال‌های مذهبی» را از استاد مطهری آموخته‌ام و می‌دانم که تحلیل جهان انسانی و اجتماعی، مبتنی بر «مفاهیم» است. ما با مفاهیم سخن می‌گوییم. این «مفاهیم» را نمی‌توان با تعبیرِ منفیِ «برچسب»، کنار زد. این مفاهیم - یا به بیان منتقدان، برچسب‌ها - اگر تطبیق بر مصداق دارند، خطا نیستند. نباید گفت مفهوم به کار نبرید، بلکه باید دلیل بر «انطباق مفهوم بر مصداق» طلبید. برخی به جای اینکه در مقام اثبات و ابطال «کیفیّت انطباق» باشند، بی‌درنگ تعبیر برچسب را به کار می‌برند تا «سنخ‌بندی» نشوند و در «بی‌مکانی» و «بی‌موقعیّتی»، حس آرامش داشته باشند. می‌خواهند تولید گفتار کنند اما در «جا»یی قرار نداشته باشند و فقط بتوانند به دیگری‌های ثابت‌شده و مستقر، حمله کنند. در این روش گفتگو، ما با حریفی مواجه خواهیم بود که سیّال و ژله‌ای است و در سایۀ ابهام و تاریکی نشسته است. ازاین‌رو، او می‌تواند به نقد ما بپردازد، ولی ما باید نظاره‌گر و منفعل باشیم؛ چون طرف مقابل، «تعیّن» و «استقرار»ی ندارد که بتوان آن را به چالش کشید. به‌هرحال، تردیدی در میان نیست که تبیین‌های علوم انسانی، خواه‌نا‌خواه، برآمده از مفهوم‌سازی‌ها هستند و اگر علوم انسانی با معرفت عامیانه، دو تفاوت داشته باشد، یکی از آنها، همین مفهوم‌سازی‌هاست. ۲. من با بخش‌های دگرگون‌شدۀ جریان انقلابی، گفتگو کردم و به نتیجه نرسیدم؛ چون مسأله، «سلیقه» نیست و به واقع، به «دو نظام فکریِ مختلف» تبدیل شده‌ایم. جریان انقلابی، دو لایه شده است و این یک واقعیّت است. هیچ‌یک از دو طرف، همدیگر را قبول ندارند و برنمی‌تابند. این شکاف فکری، یک حقیقت است و قابل تقلیل‌دادن به سلیقه نیست. وضعی که پدید آمده بدین صورت است که پاره‌ای از جریان انقلابی در طول دو دهۀ اخیر، به سوی فضای فکریِ اصلاح‌طلبی، گذار تدریجی داشته و هویّت جدیدی به دست آورده است. ازاین‌رو، ما اکنون در مواجهه با این بخش از جریان انقلابی، باید به همان اشکال‌ها و مناقشه‌هایی پاسخ بدهیم که جریان اصلاح‌طلبی از دهۀ هفتاد به این سو، مطرح کرده است. براین‌اساس، مشاهده می‌کنید که مناظره‌ها و مواجهه‌های این بخش استحاله‌شده از جریان انقلابی با جریان اصلاح‌طلبی، به تضارب و تقابل جدّی نمی‌انجامد و این دو در بسیاری از زمینه‌ها، توافق فکری دارند. روشن است که جریان اصلاح‌طلبی، همچنان بر بنیان‌های فکریِ آغازین خویش، وفادار است و تعدیل نشده، پس این بخش از نیروهای انقلابی هستند که به آنها نزدیک شده‌‌اند. ۳. بزرگ‌ترین مسأله‌ای که در دو سال اخیر، به گسست درونیِ فزاینده در جریان انقلابی انجامید، اغتشاش ۱۴۰۱ بود. درحالی‌که بخش اصیلِ جریان انقلابی، این اغتشاش را یک توطئۀ بیرونی و طراحی‌شده قلمداد کرد که معطوف به سبک زندگی است و می‌خواهد از این طریق، جامعه را در برابر حاکمیّت قرار بدهد، اما جریان اصلاح‌طلبی که از مدّت‌ها قبل، تحرّکات رسانه‌ای و تخریبی خویش را آغاز کرده بود، ادّعا کرد که از لحاظ عملی، مواجهۀ نظام در قالب گشت ارشاد، علّت این اغتشاش بود؛ و از لحاظ نظری نیز، دیگر باید تکثّر هویّتی و ارزشی را در جامعه پذیرفت و دین‌داری را اصل و الگو تصوّر نکرد. برای جریان انقلابیِ اصیل، روشن بود که گشت ارشاد، یک بهانه و دستاویز است و نه علّت و ریشه، و مسأله این است که نیروهای تجدّدی، در پی لیبرالیسمِ فرهنگی هستند و منطق «نه به حجاب اجباری»، منطق مخالفت با نحوۀ برخورد و راهکار حل مسأله نیست، بلکه منطقی است که می‌خواهد با ذهن‌شوییِ رسانه‌ای، دست تصرّف به سبک زندگی دراز کند. طبق آمار یکی از نهادهای فرهنگی، چهل درصد از کشف حجاب، پیش از واقعۀ ۱۴۰۱ بوده است. این یعنی یک «روند» در طول دهۀ نود در جریان بوده که ارتباطی هم با گشت ارشاد نداشته است. زمانی که گشت ارشاد بود، باز هم کشف حجاب بود و اینک هم هست. کشف حجاب، واکنش به گشت ارشاد نیست، بلکه یک «چالش تحمیلی» است؛ یعنی از بیرون، القا و تلقین می‌شود. در هر زمینه‌ای می‌توان با ارجاع به چند خطای موردی، واکنشی در حد کشف حجاب را مستند به آن کرد و گفت چون چنین کردیم، چنان شد. کسانی در درون جبهۀ انقلاب که کشف حجاب را حاصل گشت ارشاد می‌انگارند، تصوّری از واقعیّت‌های جنگ شناختی و روایتی و رسانه‌ای در دهۀ نود که مستقل از گشت ارشاد به جریان افتاد، ندارند و بی‌پروا، همان سخنِ جریان سکولار را تکرار می‌کند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60 بانوی فاطمی کانال بانوان مطالبه گر در ایتا و سروش👇 🪐 @banooye_faatemi