eitaa logo
بانوان فرهیخته ی فلارد
135 دنبال‌کننده
9.5هزار عکس
9.6هزار ویدیو
381 فایل
ارتباط با مدیر کانال https://eitaa.com/hosseini12345
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بایدها و نبایدهای اعتکاف💡 ·٠•❥یـــاأیَّتُهــَاالنَّفْــسُ‌الْمُـطْمَــئِنَّة❥·٠• 💠 در اعتکاف چه چیزهایی همراه خود ببریم و چه کارهایی انجام دهیم؟!
. ⛈ . ✨ حاج اسماعیل دولابی: هر جا خدا امتحانت کرد و یه خورده عقب رفتی غصه نخور ✋🏻 این امتحان لازم بود تا به ناقص بودن خودت پی ببری❣ یه کمی تلاش کنی میشه💪 امتحان فضل خداست و برای رشد، نافع و لازم!👌😉✅ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گلی گم کرده ام میجویم او را ... وقتی مادر شهید علی آقازاده از نشونیه فرزندش میگه..💔 ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ای جانم 😍😍😍 بابا چرا از سرکار دور اومدی.... 😂😂😂😂😂 =صَــــدَقِہ جاریِہ 😉به ما 👇👇 ┈┉┅━❀🔸❀━┅┉┈‌┄ @esrae313 👈 لینک کانال ما
روز پدر مبارک...❤️
مقام محمود 30.mp3
13.31M
۳۰ ※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. | خدایا گیر دادی به منــــا... • تازه داغ بابام داشت سرد میشد، بچه ام مریض شد! • بچه ام خوب نشده، کسب و کارم سخت شد. • کسب و کارم و به هزار بدبختی رونق دادم، خانمم سر ناسازگاری گذاشت! ✘ چیکار داری میکنی آخه با من؟
4_6021562411192947027.mp3
13.95M
۳۱ ※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. ⭕️ میادین ترک تعلقات، حتماً برای ما باز خواهند شد! امــــا ؛ میزان رشد ما در این میادین به ۱ـ سرعت رها کردن تعلق ۲ـ نحوه عملکرد ما در این میدان بستگی دارد. ✘ چگونه می توان بهترین واکنش را در میادین ترک وابستگی‌ها داشت و در کوتاهترین زمان این میدان را جمع کرد؟ •┈┈••••✾••✾•••┈┈•
نمایشگاه اعتکاف خوبان.zip
26.08M
📊 مجموعه پوستر اعتکاف خوبان 📚بسته فرهنگی ویژه مساجد اعتکافی 🍂🍃🍂🍃🍂
خلوت قهرمان ساز همراه با جلد.pdf
8.59M
📚 کتاب «خلوت قهرمان ساز» ⭕️ محتوای عملیاتی اعتکاف نوجوانانه 🔸 نگاهی به فضای اعتکاف های نوجوانانه 🔸 نکات تربیتی و فرهنگی اعتکاف نوجوان 🔸 بخش های اجرایی، عملیاتی اعتکاف 🔸 ویژه برنامه «قهرمانینو» 🔰کاری از کارگروه اعتکاف بنیاد ملی نوجوان 🍂🍃🍂🍃🍂
1_5511769687(1).pdf
2.78M
📚 کتابچه (روایت بندگی نوجوان ها) 🖌 نویسنده: علیرضا یوسفی دهنوی 🖨 نشر: رنگین کتاب مناسب برای نوجوانان 👱‍♂️🧑‍🦱 ✅ در کتابچه بالا می توانید مباحث زیر را مطالعه بفرمایید: اعتکاف چیست؟ اهمیت و فضیلت آداب و احکام اعتکاف ضرورت اعتکاف پیشینه اعتکاف و .... 🍂🍃🍂🍃🍂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 امیرالمؤمنین(علیه السلام) فرمود این پنج کلمه را از من فرابگیرید🍃🍃🍃 ✏️ شرح حدیث حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای جلسات درس خارج فقه 🌷 سالروز ولادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام 💻 Farsi.Khamenei.ir •┈┈••••✾••✾•••┈┈•
تقدیم با عشق روز پدر مبارک❤️ لبخند خدا روزی تان...✨✨✨ اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای الی ظهور الحجه...🤲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌زیادی گوش کنید این تیکه از خودم نیست، از امام رضا (علیه السلام) هست. ♨️پاسخ به کسانی که منکر واجبات الهی قیامت، روزه و حجاب... هستند 🎙حجت الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥«آقا روزتون مبارک!»😍 💥حال و احوال صمیمی رهبر انقلاب با دختران شهدا پیش از آغاز برنامه جشن تکلیف و تبریک عید توسط یک فرزند شهید به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 💥پنجره متفاوتی به جشن تکلیف دختران با حضور رهبر انقلاب که سال گذشته در شب ۱۳ رجب سال گذشته برگزار شد. ‌
💐امیر المؤمنین حضرت علی علیه السلام: 🌸«جُودُوا بِما يَفنى تَعتاضُوا عَنهُ بِما يَبقى». 🌷«آنچه را از بين مى‌رود ببخشيد تا در عوض آنچه را ماندنى است به دست آوريد» 📚غرر الحكم : حدیث ۴۷۳۲
4_6021562411192947029.mp3
16.35M
۳۲ ※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. | من خیلی اهل مبارزه با خودم هستم. از مال، محبت، موقعیت و .... برای دیگران زیاد میگذرم، اما اون رشدی که باید در من اتفاق نمیفته. ✘ هنوز توی ساده ترین مشکلات اخلاقی و روحی ام گیر دارم. چرا؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرحیم سوره اعراف، آیه ۱۲۳ 💥قَالَ فِرْعَوْنُ آمَنتُم بِهِ قَبْلَ أَنْ آذَنَ لَكُمْ ۖ إِنَّ هَٰذَا لَمَكْرٌ مَّكَرْتُمُوهُ فِي الْمَدِينَةِ لِتُخْرِجُوا مِنْهَا أَهْلَهَا ۖ فَسَوْفَ تَعْلَمُونَ : فرعون گفت: «آیا پیش از آن که به شما اجازه دهم، به او ایمان آوردید؟! حتماً این نیرنگ و توطئه اى است که در این شهر (و دیار) به کار گرفته اید، تا اهلش را از آن بیرون کنید. ولى بزودى (نتیجه کار خود را) خواهید دانست! : ✅ تهدیدهاى بیهوده هنگامى که ضربه تازه اى ـ با پیروزى موسى(علیه السلام) بر ساحران و ایمان آوردن آنها به موسى(علیه السلام) ـ بر ارکان قدرت فرعون فرود آمد، فرعون بسیار متوحش و دست پاچه شد; زیرا مى دید اگر عکس العمل شدیدى در برابر این صحنه نشان ندهد، همه یا بیشتر مردم به موسى(علیه السلام) ایمان خواهند آورد، و دیگر مسلّط شدن بر اوضاع غیر ممکن خواهد بود، لذا بلافاصله دست به دو ابتکار زد: 1⃣نخست، اتهامى که شاید عوام پسند هم بود، به ساحران بست، سپس با شدیدترین تهدید، آنها را مورد حمله قرار داد. ولى بر خلاف انتظار فرعون، ساحران آن چنان مقاومتى در برابر این دو صحنه از خود نشان دادند که فرعون و دستگاه او را در شگفتى فرو بردند، و نقشه هاى آنها خنثى گشت و به این ترتیب ضربه سومى بر پایه هاى قدرت لرزان او فرود آمد، که این صحنه به طور جالبى ترسیم شده است: در آغاز مى فرماید: فرعون به ساحران گفت: آیا پیش از این که به شما اجازه دهم به او (موسى) ایمان آوردید؟! (قالَ فِرْعَوْنُ آمَنْتُمْ بِهِ قَبْلَ أَنْ آذَنَ لَکُمْ). گویا با تعبیر بِهِ (به او) بر این نظر دارد که موسى(علیه السلام) را فوق العاده تحقیر کند، و با جمله قَبْلَ أَنْ آذَنَ لَکُمْ شاید مى خواهد اظهار دارد که: من هم، حقیقت جو و حقیقت طلبم، اگر در کار موسى(علیه السلام) واقعیتى وجود داشت، خودم به مردم اجازه مى دادم ایمان بیاورند. ولى این عجله شما نشان داد که نه تنها حقیقتى در کار نیست بلکه یک نوع توطئه و تبانى بر ضد مردم مصر در جریان است! به هر حال، جمله بالا نشان مى دهد که فرعون جبار که جنون قدرت طلبى همه وجود او را فرا گرفته بود، مى خواست ادعا کند نه تنها مردم مصر، حق ندارند، بدون اجازه او عملى انجام دهند، یا سخنى بگویند، که بدون فرمان و اذن او حق اندیشیدن و فکر کردن و ایمان آوردن را نیز ندارند. 2⃣فرعون سپس اضافه کرد: این نقشه اى است که شما در این شهر کشیده اید تا به وسیله آن اهل آن را بیرون کنید(إِنَّ هذا لَمَکْرٌ مَکَرْتُمُوهُ فِیالْمَدینَةِ لِتُخْرِجُوا مِنْها أَهْلَها). با توجه به آیه ۷۱ سوره طه که مى فرماید: إِنَّهُ لَکَبیرُکُمُ الَّذی عَلَّمَکُمُ السِّحْرَ: موسى استاد بزرگ شما است که به شما سحر آموخته است روشن مى شود که منظور فرعون، این است که شما یک تبانى و توطئه حساب شده از مدت ها پیش براى تسلط بر اوضاع مصر و گرفتن زمام قدرت به دست داشته اید، نه این که تنها در این چند روز، که شاید موسى با ساحران ملاقات مقدماتى داشته است، ترتیب چنین برنامه اى را داده اید. و از اینجا روشن مى شود که: منظور از مدینه، مجموع کشور مصر است و به اصطلاح الف و لام به معنى الف و لام جنس مى باشد و منظور از لِتُخْرِجُوا مِنْها أَهْلَها تسلط موسى(علیه السلام) و بنى اسرائیل بر اوضاع مصر و بیرون کردن اطرافیان فرعون از همه مقامات حساس و یا تبعید عده اى از آنها به نقاط دوردست است، آیه ۱۱٠ همین سوره که تفسیر آن گذشت، نیز شاهد بر این مدعا است. در هر صورت، این تهمت به قدرى بى اساس و رسوا بود که جز عوام الناس و افراد کاملاً بى اطلاع نمى توانستند آن را بپذیرند; زیرا موسى(علیه السلام) در محیط مصر، حضور نداشت و هیچ کس او را با ساحران ندیده بود. سپس فرعون به طور سربسته اما شدید و محکم، آنها را تهدید کرده گفت: اما به زودى خواهید فهمید! (فَسَوْفَ تَعْلَمُونَ). ✍تهیه و تنظیم : عاشوری
👱 پسری با اخلاق و نیک‌سیرت، اما به خواستگاری دختری می‌رود... 👨 پدر دختر گفت: تو فقیری و دخترم طاقت رنج و ندارد، پس من به تو دختر نمی‌دهم...!! 👱پسری ، اما بدکردار به خواستگاری همان دختر می‌رود... 👨 پدر دختر با ازدواج می‌کند و در مورد اخلاق پسر می‌گوید: انشاءالله خدا او را می‌کند...! 👱 دختر گفت: پدر جان؛ مگر خدایی که می‌کند، با خدایی که روزی می‌دهد دارد؟؟!!!!... 💠امام صادق علیه السلام فرمودند: هر که از ترس ازدواج نکند ، به خدای متعال گمان بد برده است. خدای متعال می‌فرماید: «اگر باشد خداوند از خود توانگرشان می‌سازد.» 📙 تفسیر نورالثقلین،ج۳، ص۵۹۷ 🆔 @khanevadeh_313
015.mp3
1.37M
🎙 رابطه صحیح زن و شوهر ⭕️ توقّعات طبیعی دو طرف 🔴 🆔 @khanevadeh_313
بسْم اللّٰه الرَّحْمٰن الرَّحیم سوره اعراف، آیه ۱۲۴ 💥لَأُقَطِّعَنَّ أَيْدِيَكُمْ وَأَرْجُلَكُم مِّنْ خِلَافٍ ثُمَّ لَأُصَلِّبَنَّكُمْ أَجْمَعِينَ : سوگند مى خورم که دستهاو پاهاى شما را بطور مخالف (یکى از راست و دیگرى از چپ) قطع مى کنم. سپس همگى را به دار مى آویزم!» : ✅در این آیه، تهدید سربسته اى را که در آیه قبل به آن اشاره شد به طور وضوح بیان مى کند و مى گوید: سوگند یاد مى کنم که دست ها و پاهاى شما را به طور مخالف(دست راست و پاى چپ و دست چپ و پاى راست را) قطع مى کنم سپس همگى شما را به دار خواهم آویخت(لاَ ُقَطِّعَنَّ أَیْدِیَکُمْ وَ أَرْجُلَکُمْ مِنْ خِلاف ثُمَّ لاَ ُصَلِّبَنَّکُمْ أَجْمَعینَ). در حقیقت، منظور این بوده است: آنها را با زجر و شکنجه به قتل برساند و صحنه بسیار هولناک و عبرت انگیزى براى همگان به وجود آورد; چرا که بریدن دست و پا و سپس به دار آویختن، سبب مى شد که در انظار مردم خون از بدنشان فواره بزند و آنها نیز بر فراز دار دست و پا زنند تا زمانى که مرگشان فرا رسد. (توجه داشته باشید که دار زدن در آن زمان به صورت امروز نبود که طناب را به گردن افراد بیاویزند بلکه به زیر شانه هاى آنها قرار مى دادند تا به زودى نمیرند). و شاید بریدن دست و پاها به طور مخالف براى این بوده است که این کار سبب مى شد دیرتر بمیرند و زجر و شکنجه بیشتر ببینند. قابل توجه این که برنامه اى را که فرعون در اینجا براى مبارزه با ساحرانى که به موسى(علیه السلام) ایمان آورده بودند، در پیش گرفت، یک برنامه عمومى در مبارزات ناجوانمردانه جبّاران با طرفداران حق است که از یکسو از حربه تهمت استفاده مى کنند، تا موقعیت حق طلبان را در افکار عمومى تضعیف کنند. و از سوى دیگر، تکیه بر زور و قدرت و تهدید به قتل و نابودى مى نمایند تا اراده آنها را در هم بشکنند. ولى همان طور که در دنباله داستان موسى(علیه السلام) مى خوانیم، هیچ یک از این دو حربه در طرفداران راستین حق کارگر نگردید و نباید کارگر شود. ✍تهیه و تنظیم : عاشوری