eitaa logo
کانال براهین پاسخگویی به شبهات مذهبی وسیاسی روز
3.7هزار دنبال‌کننده
14.8هزار عکس
5.9هزار ویدیو
125 فایل
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهات‌مذهبی وسیاسی روز در ایتاء http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521 کانال《 براهین @barahin آیدی مدیر @Sotoudeh2
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مهاجر
سرباز: ما برای چه می جنگیم؟ فرمانده: برای دین مون... سرباز: پس خاکمون چی؟ فرمانده: دین را که حفظ کردی از خودمون و خاکمون محافظت می کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام و وقت بخیر با توجه به عملیات تروریستی در شیراز متنها و نوشته هایی مبنی بر محکوم کردن نظام در این رابطه دست بدست میشود که اشاراتی به بمب گذاری در حرم مطهر رضوی دارند لطفا بفرمایید کتاب تراژدی در ایران نوشته عماد الدین باقی و کتاب ملایان عامل انفحار بمب در حرم امام رضا نوشته ایرج مصداقی مجوز چاپ داشته در ایران چاپ شده اند؟؟ ایا این منابع اصلا محلی از اعراب دارند یاخیر ؟ و اگر منبع موثقی سراغ دارید برای مطالعه معرفی کنید با سپاس
هدایت شده از مهاجر
نخیر این کتابها و اتهام آنها هیچ اعتباری ندارد . قبلا در گروه درباره عماد الدبن باقی و خط فکری او و این اتهام سخیف را پاسخی ارائه شده است لطفا مطلب برگشت زده شده در زیر را مطالعه کنید کتاب تراژدی در ایران نوشته عماد الدین باقی با توجه به اوضاع اسفبار فرهنگی وچاپ کتاب، فقط در زمان دولت خاتمی چاپ شد و دیگر مجوز چاپ نگرفت کتاب ملایان هم اصلا مجوز چاپ ندارد. لطفا مطالعه کنید :⬇️⬇️⬇️⬇️
اولا «عمادالدین باقی» یک اپوزیسیون اصلاح طلب ومخالف نظام است که سابقه حمایت از گروهک های تکفیری تروریستی ضدایرانی را در کارنامه خود دارد، او در جریان به شهادت رسیدن دو طلبه در حرم امام رضا در تاریخ فروردین 1401 به حمایت از گروههای تکفیری پرداخت و گفت درس حادثه حرم امام رضا این است که ایران در نگاه منطقه ای و جهانی خود بازنگری کند https://www.mashreghnews.ir/news/1361085 ثانیا اکبر خوشکوشک، از نیروهای امنیتی وقت وزارت اطلاعات که در پرونده‌ی قتل‌های زنجیره‌ای در زمان دولت خاتمی بازداشت شده بود در گفت‌وگویی با انصاف نیوز در آذر ماه ۹۶ می‌گوید: «بازجوهایی که از طرف اصلاح طلبان بریا بازجویی ما آمده بودند در بازجویی از ما می گفتند باید اعتراف کنید بمب حرم امام رضا را شما گذاشتید و بمب دادستانی را شما گذاشتید و شما اسراییل رفتید و بهایی هستید». این نیروی امنیتی که در زمان خاتمی جزء دستگیر شدگان بوده است به خوبی پرده از نقشه کثیف اصلاح طلبان بر می دارد که در همان ایام بازجویان اصرار می کردند که ما باید اعتراف کنیم بمب گذاری حرم امام رضا علیه السلام کار ما بوده است . اتهامی که تاج زاده هم در مناظرات خود به آن اشاره می کند. یعنی اصلاح طلبان به طور هماهنگ از زمان دولت خاتمی برنامه داشته اند که این اتهام را به نظام نسبت دهند. انسانهایی که هیچ تقوایی ندارند و امکان هر جنایاتی در وجود آنها هست گاهی فرصت آن جنایت را پیدا می کنند و گاهی هم فرصت بروز جنایت برای آنها فراهم نمی شود ولی در هر صورت چون قابلیت انجام جنایت دارند لذا به راحتی به دیگران هم چنین اتهام هایی می زنند چون وجود خودشان مملو از این جنایات است. این افراد اصلا تقدسی برای معنویات قائل نیستند لذا اساسا این شعور را ندارند و نمی فهمند که مومنین برای حفظ مقدسات حاضر هستند جان ومال وهستی خود را فدا کنند ... این افراد چگونه بفهمنند چنین اتهامات کثیفی از سنخ اهل ایمان نیست؟ مومن انقلابی ونهادهای انقلابی برای حفظ حریم حرم از ایران به سوریه وعراق می روند وجانفشانی می کنند آن وقت یک جانی بی اعتقاد به خودش اجازه می دهد که بمب گذاری حرم را به این طیف نسبت دهد بگذاریم وبگذریم!!!! درباره بمب گذاری حرم امام رضا علیه السلام که قضیه کاملا مشخص وغیر قابل انکار است: «مهدی نحوی» بمب را در کیف زنانه‌ای تا نزدیک ضریح رسانده و «علیرضا رحمانی» و دوزن نیز او را همراهی کرده‌اند. مهدی نحوی متواری می‌شود اما علیرضا رحمانی دقایقی پس از انفجار حرم شناسایی و تعقیب و دستگیر می‌شود. رحمانی همدستانش را لو می‌دهد. ۵روز بعد، «بهرام عباس‌زاده» که قصد بمب‌گذاری در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان را داشت، دستگیر شد او در اعترافاتش مهدی نحوی را عامل بمب‌گذاری حرم رضا معرفی می‌کند. تصویر چهره‌نگاری‌شده مهدی نحوی در مطبوعات منتشر می‌شود. او در یک درگیری مسلحانه با مأموران امنیتی در تهرانپارس، مجروح و دستگیر می‌شود. مهدی نحوی درحالی که روی تخت بیمارستان دراز کشیده بود، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: «به دستور سازمان منافقین این کار را انجام دادم و هیچ حرف دیگری ندارم.» او بعد از این اعتراف بر اثر جراحات وارده در بیمارستان مرد. ما باید این را بدانیم که پذیرش خبر از یک نفر شرایطی دارد من جمله اینکه آن فرد راستگو وقابل اعتماد باشد نه فاسق ودروغگو!! آیا پذیرش سخن از انسان دروغگو و فاسق عاقلانه است؟! به نظر شما آیا عماد الدین باقی مصداق یک شخص دروغگو و فاسق نیست ؟ یک نمونه آن را بخوانید: http://www.ensafnews.com/97039 قرآن درباه خبری که فاسق می دهد چه می گوید؟ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصِيبُوا قَوْمًا بِجَهَالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلَىٰ مَا فَعَلْتُمْ نَادِمِينَ ای مؤمنان، هر گاه فاسقی خبری برای شما آورد تحقیق کنید، مبادا از روی نادانی به قومی رنجی رسانید و سخت از کار خود پشیمان گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام شبهه با تشکر این مطلب رو برای کسی فرستادم پاسخ داد👇👇 شما بفرمایید چطور اعتراض میکنید؟ یک نمونه از اعتراض هایی ک کردید و نتیجه داده هم بگین ماهم متوجه بشیم
هدایت شده از غفّار🇮🇷
. ✅ تبیین شیوه صحیح مطالبه گری از لسان مبارک امام خامنه ای مدظله العالی👇👇 🔰 این هم که من میگویم «تند و تیز برخورد نکنید»، این را حمل نکنید بر اینکه میگویم کنید و سازش‌کاری کنید و مجیزگویی کنید؛ نه، بنده از این توصیه‌ها هرگز به جوانها و به دانشجوها نکرده‌ام و نخواهم کرد که این و آن را بگویید و یا بگویید؛ نخیر، ابداً؛ مراد این نیست؛ مراد این است که با منطق باید حرکت کرد و حرف زد. ، با حرف تند و تیز، با طعنه زدن ــ که حالا در هم این و این چیزها رایج شده است که خیلی چیز مضرّی است ــ [نمیشود؛] اگر شما این ‌جور برخورد کردید، آن وقت دیگر بعضی از عملکردهای ضعیف به حساب نظام جمهوری اسلامی و به حساب انقلاب گذاشته نخواهد شد؛ یعنی تفکیک به وجود خواهد آمد بین آرمان انقلاب، آنچه انقلاب خواسته و مثلاً فرض کنید عملکرد ضعیف منِ مدیر؛ این تفکیک هم جزو چیزهای لازم است. ✅ حالا شما اینجا مثلاً فرض کنید از یک چیزی انتقاد میکنید، بعد میگویید مثلاً این کارها هم انجام بگیرد، به عنوان پیشنهاد و ؛ خب این راه‌حل را شما چقدر کرده‌اید؟ چقدر کرده‌اید؟ چقدر اطرافش را سنجیده‌اید؟ اینها مهم است. اگر این کارها شده باشد، خب خیلی است و طبعاً ارزشش بیشتر میشود. ✅ در مطالبه‌گری‌ها ــ که من به شما توصیه‌ی مطالبه‌گری میکنم ــ مراقبت کنید نتواند از مطالبه‌ی بحقّ شما استفاده کند؛ هم در صورت‌بندی مسئله، هم در راه ‌حلّی که ارائه میدهید، سعی کنید با دشمن وجه مشترک و مانند اینها پیدا نکنید؛ پیدا نکنید با دشمن؛ [چون] او هم موضوعات را مطرح میکند دیگر، او هم مشکلات را مطرح میکند، هم صورت مسئله را او مطرح میکند، هم به‌اصطلاح علاج را و نتیجه‌گیری را مطرح میکند. شما صورت مسئله‌تان هم با او باید فرق داشته باشد، هم با او باید بکلّی فرق داشته باشد، چون او دشمن است دیگر، او مُغرض است و از روی خیرخواهی انجام نمیدهد کار را. ۱۴۰۱/۲/۶ 🔹 بیانات مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از دانشجویان
هدایت شده از غفّار🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ به هیچ وجه نباید فتنه گر بتواند از ما سوء استفاده کند ◀️ باید مراقب بود
هدایت شده از غفّار🇮🇷
👇 🔻نسبت حمایتگری و نقادی 🔹 ابتدا نقد و نقادی را تعریف کنیم: نقد به معنی ارزیابی، بررسی، شناسایی نمودن، زیر و رو کردن، نقاط ضعف و قوت را نمایاندن و پنهان‌ ها را رو کردن است. هدف از نقد "تشخیص و انتقال نقاط قوت و ضعف هرگونه تفکر و رفتار انسانی به نحوی که بتوانند آن را در جهت مصالح و پیشرفت و رشد خود به کار ببرند" می باشد. در واقع دغدغه انتقاد در جامعه حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب است. 🔸 منتقد منصف و دلسوز در پی آن است که با بررسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف موضوع مورد نقد و با در نظر گرفتن شرایط موجود، پیشبینی های آینده و آرمان ها و ایده آل ها تذکرات و پیشنهادهایی را به افراد مورد نقد ارائه دهد. 🔹 بدهی است که دولت رئیسی بی نیاز از همراهی منتقدان منصف و دلسوز نیست و باید از حضور و همراهی منتقدان از عملکردش استقبال کند. فراهم نمودن بستر نقد و گشایش دریچه های نقدپذیری برای دولت سیزدهم یکی از ضرورتهای موفقیت ایشان است. 🔸 البته شرط نقد نیز منصفانه بودن آن است. نقد نقاد باید مستند به اسناد و دلائل قطعی، دارای پیشنهادات راهگشا، فصیح و شیوا گفتن و نیز عدم تخریب و سیاه نمایی باشد تا هم نگاه دولتمردان و مسئولین را به حسن نیت نقاد تلطیف کند و هم موجب تشویش و نگرانی افکار عمومی نشود. 🔹 یکی از مولفه ها و اجزاء مهم و ضروری حمایتگری ما از جناب آقای رئیسی و دولت سیزدهم مولفه نقد و مطالبه گری است تا بتوانیم در دل حمایت های خود نقاد منصف و سختگر عملکرد آن نیز باشیم برای موفقیت بهتر و برطرف کردن موانع پیش روی انقلاب اسلامی. 🔸 نقادی تا زمانی که منصفانه و مشفقانه باشد هیچ تضاد و تزاحمی با طرفداری و حمایتگری ندارد بلکه مکمل همراهی و حمایتگری است. با نقادی میتوان عیبها و ضعفها را گوشزد کرد، خطا را جست و موانع را شناسایی کرد. با نقادی میتوان مسیر صحیح را به درستی تشخیص داد و اجازه نداد انحرافی در مسیر رسیدن به آرمانها و اهداف ایجاد شد. 🔹 ما از امروز در کنار حمایتها، تاییدات، تشویقها و کمکهایمان به دولت سیزدهم در قامت منتقد آن نیز قرار خواهیم گرفت تا دیده بانی باشیم برای جلوگیری از انحراف در مسیر حرکت به سمت آرمان های انقلاب اسلامی. البته یادمان باشد نقد باید منصفانه، مشفقانه، مستند، دارای پیشنهاد و با بهترین شیوه و زمان شناسی باشد.