هدایت شده از سقود
یاسمن چون یاسمنه و یاس وومن نیست ینی درواقع یاسمن تا الان یه مرد بوده و داشته هممون رو گول میزده؟!
تازه بهم گفت اسمم خوشگله😭😭 و دوست داشت که اسمش یاسمین باشه😭😭 و حتی بهم گفت که خودم هم خوشگلم😭😭😭
-نمِ بارون-
چرا حسش نمیکنم
حالا که دارم هر روز فیلم میبینم، دارم تابستون رو حس میکنم