هدایت شده از کیدراما بولا بولا ^-^
نااانن همبوکامنیدا
نااا همبوکامنیدا
چومل چومل همبوکامنیدا ! =)
#نمیفهمی_دارم_از_چی_حرف_میزنم مگه اینکه #مامان_بد دیده باشی .
@kdrama_bolabloa
-نمِ بارون-
بالاخره طلسمش شکسته شد و میخوام به طور جدی ببینمش.....
فقط 2 قسمت دیده بودم و هی مینداختم عقب