-نمِ بارون-
بالاخره طلسمش شکسته شد و میخوام به طور جدی ببینمش.....
فقط 2 قسمت دیده بودم و هی مینداختم عقب
وای اینقدر امروز آبپز شدیم که تا عمر داریم از صبح جایی نمیریم😂💔 جوری که آتیش بود. افتاب چیه