-نمِ بارون-
😂😔 #besti
من اینجوریم که ده تا پیام میدم بعد تازه میرم ببینم یاسی چی گفته جواب اونارو بدم میبینم یاسیمن رسیده به اخرین پیامه من🚶♀
تازههه من میام دوباره جواب اون ده تایی که تازه داده بدم بازم هر پیامی که میدم میبینم دوباره ده تا از من جلوتره