هدایت شده از 𝖨𝗇𝗍𝖾𝗋𝗌𝗍𝖾𝗅𝗅𝖺𝗋.
من با این موزیکا و قسمتاش زار زدم و وقتی گوششون میدم همه صحنه های فیلم میاد جلو چشمم و دلم میخواد تا نمیدونم کجا گریه کنم و رسما زندگی کردم تو ost های این سریال و این سریال واقعا یه چاقو فرو میکنه تو قلبم همش و خیلی روم تاثیر گذاشته نمیدونم چم شده شب بخیر
اصن گابلین همینجوری یهویی شروع شد و همینجوری داره ادامه پیدا میکنه و همینجوری منو ینی میخواد به چیز بده (؟)
هدایت شده از کیدراما بولا بولا ^-^
مهم نیست عزرائیل تو تصورتون چه شکلیه فرشته های مرگ همیشه تو کیدراما خوشتیپ ترینن
#فردا #گابلین
#tweet
@kdrama_bolabloa
هدایت شده از کیدراما بولا بولا ^-^