eitaa logo
بصیرت
43.6هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
44هزار ویدیو
228 فایل
👈 شما سردبیر کانال بصیرت هستید! اخبار، یادداشتها، ویدیو ها و تصاویر، تولیدات و پیشنهادات خود برای پیگیری موضوع و برگزاری نشستهای آنلاین را با ما به اشتراک بگذارید نشانی ارتباطی شما: @baseeratt_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
آمده‌ بودند در چند روز؛ حکومت را سرنگون نکنند قدرت نظامیمان را نابود کنند هسته‌ای را نابود کنند ایران عزیزمان را تجزیه کنند نفتمان را بدزدند تمدن کهنمان را نابود کنند ما را به عصر حجر برگردانند اما با حضور میلیونی ملت مبعوث شده در خیابان‌ها و رشادت‌های سربازان جان برکف چه در میدان نبرد و چه در میدان دیپلماسی نه تنها به هیچ کدام از اهدافشان نرسیدند، بلکه مجبور شدند تفاهم‌نامه‌ای را که به زبان فارسی نوشته شد بود امضا کنند! این است اقتدار جمهوری اسلامی ایران😎 @Baseeratt
حملات هوایی ارتش اسرائیل به جنوب لبنان @Baseeratt
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سناتور ارشد آمریکایی: با ایران سند تسلیم امضا کردیم 🔹مورفی، سناتور عضو کمیتهٔ روابط خارجی سنای آمریکا تفاهم‌نامه واشنگتن با تهران را «سند تسلیم» در برابر ایران خواند و دربارهٔ آن نوشت: «شکست مطلق در این جنگ و سند تسلیمی که ترامپ به تازگی امضا کرد، کاملاً قابل پیش‌بینی بود. امکان پیروزی در این جنگ وجود نداشت و به همین دلیل است که بسیاری از ما از همان ابتدا با آن مخالف بودیم». @Baseeratt
201.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شهباز شریف هم به‌عنوان میانجی یادداشت تفاهم ایران و آمریکا را امضا کرد @Baseeratt
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی ناموس تر از ترامپ بدون شک این پهلوی ها هستند... @Baseeratt
محمد محبی بازیکن تیم ملی پوستری از مهسا امینی که روی دیوار هتل محل اقامت تیم ملی در تیخوانا مکزیک‌ هست رو میکشه پایین و میندازه توی سطل آشغال. درود به شرفت مرد👌 @Baseeratt
پزشکیان: این یک سند تاریخی و پیامی از ایران مقتدر است @Baseeratt
ترامپ: محرومیت ایران از موشک‌های بالستیک در حضور سایر کشورها منصفانه نیست @Baseeratt
597.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بهترین پاسخ به پهلوی چی ها بهتر از این نمیشد حق مطلب رو ادا کرد😂 @Baseeratt
بقایی: بازگشایی تنگه هرمز صراحتاً بر عهده ایران است 🔹اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد «همان‌طور که در طول مذاکرات نیز تصریح شده، بازگشایی تنگه هرمز بر اساس تفاهم‌نامه، صراحتاً بر عهده طرف ایرانی است.» 🔹وی افزود: «مطلقاً نیازی به هیچ‌گونه مداخله از سوی هیچ طرف خارجی نیست. هرگونه مداخله از این دست، صرفاً وضعیت را پیچیده‌تر خواهد کرد.» @Baseeratt
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تناقض‌گویی نفتی ترامپ؛ از لاف بی‌نیازی تا اعتراف به اتمام ذخایر @Baseeratt
تناقض‌گویی نفتی ترامپ؛ از لاف بی‌نیازی تا اعتراف به اتمام ذخایر رئیس‌جمهور آمریکا که کمتر از ۱۰۰ روز پیش از بی‌نیازی کامل کشورش از نفت خاورمیانه سخن می‌گفت، حالا به اتمام قریب‌الوقوع ذخایر نفتی خود در صورت ادامه یافتن جنگ با ایران اعتراف می‌کند؛ اعترافی که موجی از انتقادات و تمسخر را در رسانه‌های آمریکایی و جهانی به همراه داشته است. دونالد ترامپ در تاریخ ۱۸ اسفند درباره تاثیر بسته‌شدن تنگه هرمز بر ذخایر نفتی آمریکا مدعی شده بود: «این واقعاً روی ما تأثیری ندارد، ما نفت و گاز بسیار زیادی داریم، بسیار بیشتر از آنچه نیاز داریم.» تنها سه هفته بعد، در ۱۲ فروردین، پا را فراتر گذاشت و ادعا کرد: «ما اکنون کاملاً از خاورمیانه مستقل هستیم و با این حال آنجا هستیم تا کمک کنیم. مجبور نیستیم آنجا باشیم، به نفت آن‌ها نیاز نداریم، به هیچ‌چیزی که دارند نیاز نداریم.» اما روز گذشته، ترامپ در حاشیهٔ نشست گروه هفت در فرانسه گفت: «ذخایرمان حدود چهار هفته دیگر تمام می‌شود، می‌دانید، در سراسر جهان ذخایری وجود دارد و ما ذخایرمان واقعاً تمام می‌شود و زمانی می‌رسد که نمی‌توانید آن (نفت) را تهیه کنید، هرج‌ومرج واقعی را آن زمان می‌بینید.» @Baseeratt