eitaa logo
بشیرا نذیرا - سراجا منیرا
593 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
196 فایل
کانالی فقط در جهت با شما بودن. میخواهم آنچه برای خود میپسندم برای شما هم به اشتراک بگذارم @bashirseraji13 https://eitaa.com/joinchat/3758751752Cb9a64376c2
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️باز هم بسیج... 🔻اگر خواستین مرد و نامرد رو بشناسین نگاه کنین ببینین اون سلبریتی هایی که استوری میذاشتن کنار مردمیم دقیقا کجان؟! ✅جالبه اونایی که میگفتن روبروی مردمن الان در حال خدمت به مردمن :) @bashirseraj
👆علی شریفی زارچی لیدر اعتراضات در دانشگاه و سرپرست مرکز آمار و فناوری وزارت بهداشت(مرکز کرونا هراسی کشور) و طراح نرم افزار فاصله اجتماعی «ماسک»!!! @bashirseraj
8.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام پناهیان: چیزی به نابودی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است / براساس روایات، ایرانی ها اسقاطیل را قبل از ظهور نابود خواهند کرد وقتی رژیم صهیونیستی نابود شود، در تمام منطقه آرامش ایجاد می شود. یا صاحب الزمان(عج) ما پای قدم های تو اسقاطیل را نابود خواهیم کرد ☘کانال تحلیل های اقتصادی دکترحمیدرضا مقصودی @hamidrezamaghsoodi
📆 ازدواج رسول خدا(ص) و حضرت خدیجه(س)، 10ربیع الاول 🔸موضوع ازدواج پیامبر اکرم(ص) با خدیجه(س) و فرازهای مختلف حیات آنها از جمله فرزندان شان، بحث بسیار دامنه داری است. مشهوراتی مانند 40 سالگی حضرت خدیجه(س) هنگام ازدواج با پیامبر اکرم(ص)، یا ازدواج های ایشان پیش از وصلت با آن حضرت، به هیچ وجه تأییدات تاریخی قوی و غیرقابل مناقشه ندارند و صرفا نظریات تاریخی ای هستند که به دلایلی غیرعلمی مشهور شده اند و در برابر پژوهش های دقیق تاریخی تاب مقاومت ندارند. 🔸علامه جعفر مرتضی یکی از پژوهشگرانی است که در دهه های اخیر در تألیف ارزشمند خود یعنی «الصحیح من سیرة النبی الأعظم»، شواهد و قراین فراوانی را بر اختلاف سنی بسیار کم پیامبر اکرم(ص) و خدیجه(س) و ازدواج نکردن آن بانو پیش از وصلت با حضرت رسول(ص) اقامه می کند. شواهد و قراین و پژوهش هایی که مورد تأیید بسیاری از علما و مراجع شیعه، نیز هست. 🔰میزمعارف @bashirseraj
برنامه تلویزیونی اشاره با حضور: دکتر محمدعلی وطن دوست عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با موضوع: بررسی حوادث اخیر (اعتراضات و اغتشاشات) به همراه پاسخ به برخی پرسش ها و شبهات پخش شده در تاریخ سه شنبه، 12 مهرماه 1401 - ساعت 22 از شبکه خراسان رضوی لیتک ضبط شده برنامه از سایت و نرم افزار تلوبیون جهت استفاده علاقمندان👇 https://telewebion.com/episode/0x299dd9b
18.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻اعترافات قابل تامل یکی از لیدرهای اغتشاشات شهرستان بندرانزلی در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ @bashirseraj
🔴مسئولان انقلابی! فرزندان ما را از پادگان اشرف و داعش مجازی آزاد کنید 🔺بسیار تأسف بار است که سپاه مقرهای کوموله را با قدرت در جنگ سخت مورد هدف قرار می دهد، اما در جنگ نرم پادگانهای جذب و تربیت جوانان به عنوان اغتشاش گر داعشی با هزینه بیت المال و با بهانه های واهی همچون حفظ کسب و کار باز است و ادامه حیات می دهد. 🔹بیش از ۹۰ درصد بازداشت شدگان نوجوان تجمعات اخیر به صورت دوست دختر - دوست پسری در اغتشاشات حاضر شده بودند. 🔸رصد دستگاه‌های امنیتی و همچنین بررسی‌های میدانی نیروهای انتظامی و... نشان می‌دهد درصد بالایی از حاضران در تجمعات اخیر در کشور در سنین نوجوانی و ابتدای جوانی قرار داشتند. 🔹مطابق این خبر، براساس گزارشات به دست آمده از سوی یک دستگاه امنیتی، ۹۳ درصد حاضران در تجمعات اخیر در بازه سنی تا ۲۵ سال بودند که نشانگر به وجود آمدن نسل نو اغتشاشگران در کشور است. 🔸همچنین این گزارش نشان می‌دهد به‌رغم اینکه گفته شد جنس تجمعات زنانه است، اما حضور جداگانه دختران و زنان در تجمع اخیر بسیار کم بوده است 🔹 بیش از ۹۰ درصد بازداشت شدگان در سن پایین دوست دختر-دوست پسر بودند که برای هیجان آشوب و... وارد صحنه شده و حتی در بازجویی‌های اولیه نیز اعلام کرده بودند برای نمایش قدرت و شجاعت و... در مقابل دوستانمان اقدام به آتش زدن سطل‌های زباله و... کرده بودیم 🔸 به تعبیری مسائل جنسی در به صحنه آوردن نسل جدید برای تجمع عنصر تعیین‌کننده‌ای بوده است. hamshahrionline.ir/x83qs 💠✍️ 🆔 @Dr_Javidnia 🌐 لینک پیوستن به کانال: https://eitaa.com/joinchat/3098935312C73fadd24b3
هدایت شده از حسین زمانی میقان
گاهی از دستشون در میره @hzamanim
هدایت شده از حسین زمانی میقان
‏از سمت چپ اولی (جناب نیلی) ۲۰۰۰ روز دستیار ویژه و رئیس‌ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مفتضح حسن روحانی بوده!!! یه درودی بفرستیم به سنگ‌پای قزوین و سراغ سوابق بقیه‌شون نریم دیگه✋️😃 @hzamanim
۲۰۳۰ خیلی از مدعیان انقلابیگری، در ماجرای واکسن اجباری، منقدان واکسن رو ضد انقلاب خوندند. نیروهای مسلح هم در بعضی نقاط، انقلابی های منتقد واکسن رو مورد نوازش قرار دادند. حقیقتا فتنه کوچکی بود در نوع خودش، اما با اغتشاشات اخیر بعید می‌دونم، عده ای اندک از نادان های انقلابی و نیروهای مسلح به خودشون نیومده باشن. آره، فکر کنم فهمیدن که فتنه ای که خودشون داشتن میساختن در برابر این فتنه چیزی نیست. فهمیدن که دیگه خودزنی نکنن. البته امیدوارم که فهمیده باشن امیدوارم معنای اتحاد عملی رو فهمیده باشن امیدوارم به جای خودزنی عاملان خودزنی و تکفیر رو در کنار منافقان روی آب آمده اغتشاشات، کنار بزنن. @bashirseraj
تفاوت‌هایی که در فتنه‌ی ۷۸ و ۱۴۰۱ مشاهده‌کردم... عباس بابائی تيرماه ۷۸ دانشجوی ترم چهار دانشگاه فردوسی بودم.التهابات کوی دانشگاه تهران به سرعت به مشهد رسید. یکی از روزها با تعداد زیادی از دانشجویان معترض از پردیس خوابگاه‌های فجر به دانشکده‌ی پزشکی رفتم تا به‌عنوان یکی از اعضای بسیج دانشجویی از قضایا مطلع‌شوم. تعداد قابل توجهی دانشجو و غیردانشجو تجمع کرده‌بودند و فضا کاملا ملتهب بود. یکی از دانشجویان شهرستانی هم با حرارتی عجیب، شعارهای تندی علیه حاکمیت سرمی‌داد. بعد از حدود یکی دو ساعت که از تجمع گذشت، معترضان وارد خیابان دانشگاه شدند و به آرامی به‌سمت تقی‌آباد «راهپیمایی سکوت» برگزار کردند. بیش از ۲۰ سال از آن حادثه می‌گذرد و کماکان با دانشگاه فردوسی و دانشجویانش در ارتباطم. بنده از اتفاقات اخیر دانشگاه نگرانم اما نه از آن جهت که دیگران ناراحت‌اند؛ بلکه بخاطر تنزل عجیب کنش‌های دانشجویی! می‌خواهم به تفاوت‌های این دو فتنه(۷۸ و ۱۴۰۱) بپردازم تا معلوم شود ما باید به‌صورت جدی نگران دانشجویان‌مان و حرکت‌های دانشجویی آنان و صدالبته «آینده‌ی کشور»مان باشیم؛ ۱) هرج‌ومرج‌طلبیِ حادّ؛(آنارشیسم) در فتنه‌ی ۱۴۰۱ نه فقط در دانش‌آموزان دهه‌ی هشتادی، بلکه در قشر فرهیخته‌ی دانشجویی هم جنجال و آشوب و هرج‌و‌مرج‌طلبی و سردرگمی مشاهده شد؛ درحالی‌که در فتنه‌ی ۷۸ هم موافقان می‌دانستند دنبال چه هستند و هم مخالفان. ۲) جنبشِ بی‌سر؛ در ۱۴۰۱ برخلاف تصور تعدادی از سلبریتی‌ها، کسانی که کف خیابان بودند، نه آنها را به‌عنوان رهبر جنبش قبول داشتند و نه سیاسیونِ‌پرده‌نشین را؛ بلکه جنبش آنها کاملاً بی‌سر بود. در فتنه‌ی ۷۸ اما قضیه کاملاً متفاوت بود تا جایی که مدیریت صحنه، در چند لایه طراحی شده بود و در انتها به رئوس اصلاحات می رسید. ۳) شناعتِ گفتاری؛(لمپنیسم) شعارهای رکیک جنسی، در فضای حقیقی و مجازی دانشجویی از عجیب‌ترین و پرتاسف‌ترین اتفاقات ۱۴۰۱ بود؛ در حالی که بنده اقلا در ۷۸ یک‌بار هم در اعتراضات دانشجویی الفاظ شنیع نشنیدم. ۴) تندروی‌های حاد؛(رادیکالیسم) حمله به دانشجوی خانم برای کشیدن چادر از سر او اگر در سال ۷۸ اتفاق می افتاد، به‌نظرم دانشجویِ‌حمله‌کننده زیر مشت‌ولگدهای خود دفترتحکیمی‌ها تأدیب می‌شد؛ بیافزایید به این اقدام، رفتارهای تند خیابانی همچون‌ آتش‌زدن پلیس و حمله با سلاح‌سرد و.... ۵) فقر عجیب گفتمانی؛ سال ۷۸ گفتگو و مناظره و آزاداندیشی مکتوب و شفاهی بین طرف‌های مختلف، طرفداران زیادی داشت اما در ۱۴۰۱ نه فقط استاد و دانشجویی که خواهان گفتگو بودند، هو شدند، بلکه «امر مقدس گفتگو» هم هو شد! ۶) نهضتِ انحرافیِ طرفدار زن؛(فمنیسمِ جنسی) هرزگیِ تعدادی از مردان در فتنه‌ی ۱۴۰۱ و سوءاستفاده‌ی جنسی از بانوان در قالب «کشف حجاب» و... آن هم با شعار «زن، زندگی، آزادی»، این اغتشاشات را به یکی از نازل‌ترین اعتراضات تبدیل کرد! نگرانی نگارنده از آن‌جهت است که چگونه می‌توان مدیریت یک ملت را در ۲۰ سال آینده به صاحبانِ این‌گونه رفتارها سپرد؟! رفتارهایی کاملاً سطحی و بی‌مایه و دور از نزاکت؟! چرایی تنزل کنش‌های دانشجویی در طول حدود ۲۰ سال، مسأله‌ی مهمی است که نیاز به تحقیقات عمیق جامعه‌شناختی و روانشناسانه دارد تا جایی‌که اگر به‌سرعت برای درمانش اقدام نشود، در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد «مدیرانِ لمپنِ‌رادیکالِ‌کم‌سوادِپرمدعا»یی خواهیم‌بود که شرایطی بدتر از اتفاقات دُوَل اصلاحات و کارگزاران و اعتدال بر سر ملت و میهن خواهندآورد. @abas_babaeii