هدایت شده از BSO_QOM
🔻۸۳۰ مسئول دفتر بسیج دانشجویی خطاب به رهبر انقلاب: حکم آنچه تو فرمایی
تجدید بیعت ۸۳۰ مسئول دفتر بسیج دانشجویی با رهبر معظم انقلاب «مدظلهالعالی» و تأکید بر صیانت از خطوط قرمز نظام و احقاق شروط عزتآفرین در مذاکرات پیشرو توسط مذاکره کنندگان به علاوه طرح پیشنهاد توسعه جغرافیای تشییع پیکر مطهر قائد شهید
در بخشی از این نامه آمده است:
فهمِ راهبردیِ ما از منظومه هدایتهای حضرتعالی ایجاب میکند که برای صیانت از اقتدارِ ملی و جبرانِ خساراتِ مادیِ جنگ تحمیلی سوم، پافشاری بر شروطِ منتشرشده در پیامهای حضرتعالی و پیششرطهای دهگانهی شورای عالی امنیت ملی در دستورِ کارِ میدان قرار گیرد؛ لذا مطالبهی جدی و بیتزلزلِ ما از ریاستِ محترم و تیمِ مذاکرهکننده و همچنین همه تصمیمگیران موثر، ابتنایِ هرگونه تصمیمی بر احقاقِ کامل و بدون قید و شرطِ این شروط است.
#بسیج_دانشجویی_استان_قم
@BSO_QOM
🔺️#ویراست جدید صفحهی ویراستی
بسیج دانشجویی دانشگاه ملی مهارت:
+دیگه حرفی برای گفتن نیست:)...
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#رسانهوفضایمجازی_گراف
عهدِ روزانه✨🌹🌱
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#گزارش_ویدئویی / #موکب_تبیینی 🇮🇷
در بحث صرفه جویی
سهم خودتو ادا کن!✨
کوچکترین قدمی که الان میتونیم باهم برداریم🤝✨
شما از چه راهکارهایی برای صرفه جویی استفاده میکنید؟🌱
📍موکب صدوقی_قم
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
#صرفهجویی_دفاع_از_وطنه
عهدِ روزانه✨🌹🌱
📲راه ارتباطی:
↫ا[https://eitaa.com/basig_fany]
#بسیج_دانشجویی
#دانشگاه_ملی_مهارت
#برای_ایرانم_ایستاده_ام
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۱۴خردادها بیشتر جای خالی ات احساس می شود ای بزرگترین معلم مکتب امام!
امروز دلم بیشتر از همه سه ماه گذشته برایت تنگ است و گریه امانم نمی دهد!
دیدن امام عزیز و آتشی که در بانگ نی داشت، یقظه ساخت و آتش زد و حرکت داد با همان بچگی های کودکی!
اما تو بودی که فهم دادی و صورت بستی و سامان بخشیدی!
شاگرد خوبی نبودم!
البته هیچوقت ادعای فهم و شرحت را هم نکردم! گرچه بیشتر از همه از تو خواندم و استناد کردم!
همیشه از برنامه های شرح فرمایشاتت فرار کردم، چون هیچ کس به خوبی خودت نمی گفت!
به کلیشه گویی ها از سخنانت در خطبه ها و... گلایه هم داشتم!
تعارف ندارد مردمسالاری دینیِ امام و ارکان و لوازمش را شاگردان زیادی از او هم حمل نکردند، چه رسد به شاگردان مدرسه دیگران!
تو تکیه گاه ما بودی در جمهوریت، انتخابات، عدالت و...
راستش خالی از ترس نیستم وقتی بقیة السلفِ بهشتی و مطهری ها را امسال ۱۴خرداد در مهمترین سخنرانی سالش نمی بینم؛ دلم به آموزه هایت و ذهن و عملهایی که پروریدی گرم است و بیشتر به خدایت!
جایت خیلی خالی است استاد شهیدخامنه ای!
✍ محسن قنبریان
#سالگرد_رحلت_امام
#دلنوشته
☑️ @m_ghanbarian