5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣بانوی ایرانی در تجمعات شبانه: شنیدم اون حقیر گفت از خونهها نیاید بیرون، بخاطر ضایع کردن اون حقیر تو این سرما اومدم بیرون
✊@basije_honar
🎬دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر برگزار می کند:
کارگاه تخصصی ایده پردازی روایتِ وطن
با محوریت تولید فیلم کوتاه و کلیپ در ایامجنگ
دکتر حمید تلخابی
📅 زمان: دوشنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۳ الی ۱۵
✅ رایگان
🔗لینک شرکت در جلسه: https://b.parsvlp.ir/index.php/apps/bbb/b/RTRMgRDJpyW5b5c4
35.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♾ حماسهشو: "زبانها از تو میگویند!"
Rabbi Is with Me (پروردگارم با من است)
موزیک ویدیوی حماسی؛
برای آنان که
از طوفانها عبور میکنند،
اما هرگز نمیشکنند.
الهامگرفته از آیه قرآن کریم:
«إنّ مَعيَ ربّي سَيَهدين»(شعراء۶۲)
#تا_آخر_ببینید
#کلمات_انگیزشی_جنگ
✊@basije_honar
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئو پرژکتور گذاشته روی پراید😂
اعجوبه ایرانی 😁😁😁
17.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تحلیل جالب و دیدنی یک ایتالیایی از جنگ ایران و آمریکا و نظرش درباره مردم ایران
✊@basije_honar
«اگر میخوایم خدای نکرده اتفاق بدی در داخل کشورنیفته، چند نکته رو باید در مورد حضورمون در خیابونها لحاظ کنیم:
۱- جمعیت باید نهتنها ریزش نکنه که باید بیشتر هم بشه پس تا میتونین بیاین و بقیه رو هم دعوت کنید که بیان.
۲- زمان موندنمون تو خیابون باید بیشتر بشه. اگر دو ساعت بود باید بشه سه ساعت و چهار ساعت. هیچ کاری این روزها اونقدر مهم نیست که بابتش از حضور تو خیابون بزنیم.
۳- زمان حضورمون رو باید کمکم به سمت آخر شب ببریم. حضور در ساعات ۲۲ تا ۲ بهتر از ۸ تا ۱۲.
۴- پوشش رسانهای رو باید افزایش بدیم. زیاد از تجمعها فیلم و عکس بگیرید و زیاد هم منتشر کنید.
۵- دعا رو به هیچوجه فراموش نکنیم. همچنان مهمترین سلاح ما دعا، و بزرگترین تکیهگاه و امید ما به خداست. بیشتر و بیشتر دعا کنیم.
🔸قصهی دعای جوشن کبیر را میدانید؟!
جوشن کبیر دعای هنگام جنگ است.
علامه مجلسی در بحار میفرماید: در یکی از جنگها که کار جنگ سخت شده بود و پیامبر زره سنگینی به تن داشت که باعث آزار او میشد، جبرئیل این دعا را آورد.
جبرئیل از جانب خدا به پیامبر عرض کرد:
این زره سنگینی را در بیاور و این دعا را بخوان که باعث امنیت تو و امت توست
👈امشب به نیت امنیت خود و امت اسلام جوشن کبیر بخوانیم.
آقای دکتر عراقچی !
از شما بعیده که گمان کنید تضمینی برای عدم وقوع دوباره جنگ باشه ! شما که تجربه برجام پاره پاره و دو مذاکره به جنگ کشیده شده را دارید!
چرا در این مساله به جای اعتماد به تضمین آمریکا به امام خودتان اعتماد نمیکنید که میفرمایند اگر صلح میخواهی آماده نبرد باش ؟؟؟
به نظر ما مردم ، تنها تضمین صلح فقط و فقط قدرت دفاعی بالای ما و جسارت ما برای تداوم جنگ و ضربه اساسی زدن به دشمن است !
هیچ صلحی حاصل نمیشود مگر ما اقتدارمان را به جهان ثابت کنیم !!
✍️عالیه سادات
وقتی از تازیخ باید درس گرفت!!
نمونههایی از مواردی که پس از آتشبس یا مذاکره، درگیری نظامی یا فشار آمریکا ادامه یافته است:
عراق (1991–2003)
آتشبس جنگ خلیج فارس در 1991 → سالها حملات هوایی آمریکا → جنگ گسترده در 2003
افغانستان (2020–2021)
توافق دوحه 2020 → ادامه درگیریها تا خروج کامل آمریکا در 2021
یوگسلاوی / صربستان (1995–1999)
توافق صلح دیتون 1995 → حملات هوایی ناتو به رهبری آمریکا در کوزوو (1999)
سوریه (از 2016)
چندین آتشبس موقت → ادامه عملیات نظامی ائتلاف به رهبری آمریکا
یمن (از 2015)
دورههای آتشبس → ادامه نقش نظامی، اطلاعاتی و ضدتروریسم آمریکا
ایران (از 2015)
توافق هستهای برجام → خروج آمریکا در 2018 → تشدید تحریمها و افزایش تنشها
نمونههایی از مذاکره همراه با ادامه یا تشدید تحریمها:
ایران
برجام (2015) → بازگشت و تشدید تحریمها پس از 2018
کوبا
عادیسازی روابط در 2014 → بازگشت بخشی از تحریمها در سالهای بعد
کره شمالی
مذاکرات و دیدارهای 2018–2019 → ادامه تحریمهای بینالمللی
#مرگ_بر_آمریکا
@SardarStudiochannel
Sardarstudio.ir