eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا که همه غرق دنیاییم تو بگو از آن‌ طرف چه خبر...؟💔🍂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🕊
شَهادَت؛ مَقصد نیست . شهادت راهی برای رسیدن به عُبودیت ، و بَندگی خُداوند است🌱
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جز‌درخانه‌ی‌تو،‌هیچ‌کجا‌خیری‌نیست هرچه‌خیراست‌به‌‌در‌خانه‌ی‌تـوست "حسین‌جانــم💔
🖇 🌱 اوّلین‌ومهـم ترین‌چیـزی‌ڪه‌ مارا ازامام‌زمان دور مےکند گناهِ ماست! و مهم ترین‌چیـزی‌ڪه‌فــرج‌ حضـرت‌‌ را جلــو می‌انـدازد ترک‌گناه است(:🌸 به‌قول‌استادرائفی‌پور: مشکـل‌خودِماییم...❤️‍🩹
بعضیا میگن.. اصن رفاقت با شُهدا چه معنی میدهچ چرا باید رفیق شهید انتخاب ڪنیـم؟! باید عرض ڪنم خدمتشون ڪه.. زغال‌هایِ خاموش‌ رو ڪنار زغال‌هاۍِ روشن مۍگذارند تا روشن بشه چون همنشینۍ اثر داره پس رفیقۍ‌ رو انتخاب ڪنید ڪه به شما انرژی و معنویت ببخشه و چه رفیقۍ بهتر از 🙃🍃
فقط دم زدن از افتخار نیست! باید زندگیمان،حرفمان،نگاهمان، لقمه‌هایمان،رفاقتمان، بویِ شهدا را بدهد... عطر بندگی خالص برایِ خدا..🌱✨
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دردیست‌در‌دلم‌ که‌دوایش‌نگاه‌توست ... دردا‌کہ‌درد‌هست‌و‌دوا نیست‌ بگذریم... 🥲🌱
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای شهید! ای آنکه بر کرانه های ازلی و ابدی وجود برنشسته ای دستی بر آر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون بکش .. 🌸
من‌یڪ‌محجبه‌ام... ﺑﺮﺍﯾﻢ‌ﺍﺯﺳﺨتےﻫﺎﯾﺶ‌ﺑھﺎﻧﻪ‌ﺑﯿﺎﻭﺭ! ﻭلۍﺑﺪﺍﻥ‌ﺣﺮﻓھﺎﯾٺﺭﻭ؎ﻣﻦ‌ﺍﺛﺮۍﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﻦ‌درﺍﯾﻦ‌ﺩﻧﯿﺎ... باحجابﺑﻮﺩﻧﻢﺭﺍﺑﺎﻫﯿﭻچيزعوض‌نميڪنم! شایدازنظربعضۍهازیبانباشد، ﻭلۍﺗﻤﺎﻣﻢﺭﺍﺑھ‌ ﺭُﺥﻫﺮڪﺲﻭناڪس‌نميڪشم حجاب‌مُھرعنایٺ‌حق برقامٺ‌فرشتگان‌زمین‌است😌
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ازش پرسیدن : این چیه روی سینت سنجـاق🧷کردی ؟ گفت: این ؛ نباشه قلبـ♥️ــم کار نمی‌کنه..(: 🌸
اگربه‌گناه‌افتادید..! یا‌حتی‌غرق‌درگناه‌بودید؛ دست‌از برندارید.. این‌رشته‌ی‌باریک‌بینِ‌خودو را پاره‌نکنید! عاقبت‌این‌نـــ📿ــمازشمارا اصلاح می‌کند . .🙂🦋