10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آهنگ بغلم کن رو شاید خیلیا شبا باهاش گریه کردیم:)
مگه نه؟ 🫀
💥❝ 𝐄𝐃𝐈𝐓 𝐁𝐘 ❞ :EhsanYasin_Sonance
––––––
📆1404/01/29
@EhsanYasin
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با هر نگاهت همیشه هزار دفعه پـ🕊️ـر کشیدم !...
EDIT : https://rubika.ir/ehsanyasin_fan_2025
––––––
📆1404/01/30
@EhsanYasin
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسی نمیتوانست از کار جوانی سر درآورد
که سرش همیشه توی کار خودش بوده
پسری که سالیان سال بسیجی بودنش را
آن هم بسیجی فعال بودنش را حتی دوست
و فامیل متوجه نشده بود!
پسری که خیلی از دوستانش
بعد از شهادتش متوجه سوریه رفتنش شدهاند
این پسر اهل تظاهر نبود متواضع بود
و میگفت من برای دل خودم
و اعتقادِ خودم به بسیج رفتهام
و حالا هم برای وظیفهای که رویِ
شانهام سنگینی می کند راهیِ سوریه میشوم!🕊🥲
#شهیدبابکنوریهریس
اسمش را گذاشته اند:
"شهید عطرے"
مادرش مے گوید:
از سن تڪلیف تا شهادتش،
نماز شبش ترڪ نشده بود.
#شهیدسیداحمدپلارڪ🌸
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آثار همنشینے با آدمهاے معنوے💌
همنشینے با آدمهاے معنوے وجود انسان را سرشار از انرژےهاے مثبت مےڪند. انسانهاے با خدا اضطراب ندارند و دلگرم و سرگرم خدا هستند و آرامش مےدهند..♥️!
#شهیدابراهیمهادی
روزاعـزامبـابـاشبـهـشگـفت:
دارےمـیـرے...
یـادامـامحـسـینافـتـادم...
ڪہبـہعـلےاڪـبـرشگـفت:
جـلـومراهبـرو
بـہعـلیـرضـاگفت:
بـابـایـےیـڪمجـلـومراهبـرو
مـےخـوامسـیرنـگـاتڪـنم :)💔
همرزم#شهیدعلیبیات
«بانامرفت؛ولیگمنامبرگشت
نامشراامانتدادبہحضرتمادر
گمنامیتنهابرایشهرتپرستاندردآوراست
فاطمهگمناممیخرد..❤️»
#شهیدابراهیمهادی
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن#قیامت
با کسانی که تو دنیا دوستشون
داشتی محشور میشی..
خدایا تو شاهد باش ما بهترین
بنده هاے تو رو دوست داریـم..♥️!
#هدیہبہࢪوحپاڪشھداصلـوات
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه ی روضه
همین است و همین است فقط
درد یک "سوخته" را
سوخته ها میفهمند
تا قیامت
سرِ سربندِ "تو" بی بی دعواست...
معنی این سخنم را
#شهدا می فهمند..🍃!
از شهید آوینی پرسیدند شهدا چہ
ویژگی خاصی داشتند کہ بہ این مقام
رسیدند؟ گفت: یکی را دیدم سہ روز
در هواے گرم در خط مقدم جبهہ روزه گرفتہ بود هرچہ از او سوال کردم
برادر روزه مستحبی
در این شرایط جائز نیست خودت را
چرا اذیت میکنی جواب نداد...
وقتی شهید شد دفترچہ خاطراتش
را ورق میزدم نوشتہ بود خب آقا
مجید یک سیب اضافـہ خوردے
جریمہ میشوی سہ روز روزه
میگیرے تا نفس سرکش را مهار
کرده باشی!♥
#شهیدسیدمرتضیآوینی