eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آهنگ بغلم کن رو شاید خیلیا شبا باهاش گریه کردیم:) مگه نه؟ 🫀 💥❝ 𝐄𝐃𝐈𝐓 𝐁𝐘 ❞ :EhsanYasin_Sonance –––––– 📆1404/01/29 @EhsanYasin
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با هر نگاهت همیشه هزار دفعه پـ🕊️ـر کشیدم !... EDIT : https://rubika.ir/ehsanyasin_fan_2025 –––––– 📆1404/01/30 @EhsanYasin
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسی نمی‌توانست از کار جوانی سر درآورد که سرش همیشه توی کار خودش بوده پسری که سالیان سال بسیجی بودنش را آن هم بسیجی فعال بودنش را حتی دوست و فامیل متوجه نشده بود! پسری که خیلی از دوستانش بعد از شهادتش متوجه سوریه رفتنش شده‌اند این پسر اهل تظاهر نبود متواضع بود و می‌گفت من برای دل خودم و اعتقادِ خودم به بسیج رفته‌ام و حالا هم برای وظیفه‌ای که رویِ شانه‌ام سنگینی می ‌کند راهیِ سوریه می‌شوم!🕊🥲
از دنیا گذشتن حینِ شهادت ، کار آسونیه ؛ ولی الان تو باید واسه‌ی امام زمان از دنیایِ خودت در حالی که زنده‌ای ، بگذری . . _استادپناهیان🌿
اسمش را گذاشته اند: "شهید عطرے" مادرش مے گوید: از سن تڪلیف تا شهادتش، نماز شبش ترڪ نشده بود. 🌸
⌝توی‌سخت‌ترين‌مشكلات‌هم‌ميشہ‌موفق‌شد توی‌گناه‌آلود‌ترين‌مكان‌ها‌هم‌ميشہ‌پاك‌موند توی‌دنيایی‌کہ،همہ‌بد‌شدن‌ميشہ‌خوب‌بود ⌞ وهمہ‌اينا‌بہ‌تو‌بستگی‌داره‌ ؛ پس‌قوی‌باش‌و‌سبز‌بمان..♥️!
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آثار همنشینے با آدم‌هاے معنوے💌 همنشینے با آدم‌هاے معنوے وجود انسان را سرشار از انرژےهاے مثبت مےڪند. انسان‌هاے با خدا اضطراب ندارند و دلگرم و سرگرم خدا هستند و آرامش مےدهند..♥️!
روز‌اعـزام‌بـابـاش‌بـهـش‌گـفت: دارےمـیـرے... یـاد‌امـام‌حـسـین‌افـتـادم... ڪہ‌بـہ‌عـلےاڪـبـرش‌گـفت: جـلـوم‌راه‌بـرو بـہ‌عـلیـرضـا‌گفت: بـابـایـےیـڪم‌جـلـوم‌راه‌بـرو مـےخـوام‌سـیر‌نـگـات‌ڪـنم :)💔 همرزم
«بانام‌رفت‌؛ولی‌گمنام‌برگشت نامش‌راامانت‌دادبہ‌حضرت‌مادر گمنامی‌تنهابرای‌شهرت‌پرستان‌دردآوراست فاطمه‌گمنام‌میخرد..❤️»
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن با کسانی که تو دنیا دوستشون داشتی محشور میشی.. خدایا تو شاهد باش ما بهترین بنده هاے تو رو دوست داریـم..♥️!
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه ی روضه همین است و همین است فقط درد یک "سوخته" را سوخته ها میفهمند تا قیامت سرِ سربندِ "تو" بی بی دعواست... معنی این سخنم را می فهمند..🍃!
از شهید آوینی پرسیدند شهدا چہ ویژگی خاصی داشتند کہ بہ این مقام رسیدند؟ گفت: یکی را دیدم سہ روز در هواے گرم در خط مقدم جبهہ روزه گرفتہ بود هرچہ از او سوال کردم برادر روزه مستحبی در این شرایط جائز نیست خودت را چرا اذیت میکنی جواب نداد... وقتی شهید شد دفترچہ خاطراتش را ورق میزدم نوشتہ بود خب آقا مجید یک سیب اضافـہ خوردے جریمہ میشوی سہ روز روزه میگیرے تا نفس سرکش را مهار کرده باشی!♥