1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آثار همنشینے با آدمهاے معنوے💌
همنشینے با آدمهاے معنوے وجود انسان را سرشار از انرژےهاے مثبت مےڪند. انسانهاے با خدا اضطراب ندارند و دلگرم و سرگرم خدا هستند و آرامش مےدهند..♥️!
#شهیدابراهیمهادی
روزاعـزامبـابـاشبـهـشگـفت:
دارےمـیـرے...
یـادامـامحـسـینافـتـادم...
ڪہبـہعـلےاڪـبـرشگـفت:
جـلـومراهبـرو
بـہعـلیـرضـاگفت:
بـابـایـےیـڪمجـلـومراهبـرو
مـےخـوامسـیرنـگـاتڪـنم :)💔
همرزم#شهیدعلیبیات
«بانامرفت؛ولیگمنامبرگشت
نامشراامانتدادبہحضرتمادر
گمنامیتنهابرایشهرتپرستاندردآوراست
فاطمهگمناممیخرد..❤️»
#شهیدابراهیمهادی
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن#قیامت
با کسانی که تو دنیا دوستشون
داشتی محشور میشی..
خدایا تو شاهد باش ما بهترین
بنده هاے تو رو دوست داریـم..♥️!
#هدیہبہࢪوحپاڪشھداصلـوات
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه ی روضه
همین است و همین است فقط
درد یک "سوخته" را
سوخته ها میفهمند
تا قیامت
سرِ سربندِ "تو" بی بی دعواست...
معنی این سخنم را
#شهدا می فهمند..🍃!
از شهید آوینی پرسیدند شهدا چہ
ویژگی خاصی داشتند کہ بہ این مقام
رسیدند؟ گفت: یکی را دیدم سہ روز
در هواے گرم در خط مقدم جبهہ روزه گرفتہ بود هرچہ از او سوال کردم
برادر روزه مستحبی
در این شرایط جائز نیست خودت را
چرا اذیت میکنی جواب نداد...
وقتی شهید شد دفترچہ خاطراتش
را ورق میزدم نوشتہ بود خب آقا
مجید یک سیب اضافـہ خوردے
جریمہ میشوی سہ روز روزه
میگیرے تا نفس سرکش را مهار
کرده باشی!♥
#شهیدسیدمرتضیآوینی
-
مولاعلی"؏" فرمودند :
اكنون در محلى هستيد كه مى توانيد با فرصت و فراغتى كه داريد رضاى حق را به دست آوريد، در حالى كه پرونده ها باز، و قلمها براى ثبت اعمال در جريان، و بدن ها سالم، و زبان ها گوياست، و توبه پذيرفته، و اعمال قبول مى شود
‹🌱→ ‹ نهج البلاغه، خطبه '۹۳' ›
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهیدسیدمــرتضیآوینی:
دیندار آن است که در کشاکش بلا
دیندار بماند
وگرنه در هنگام فراغت، راحت
و صلح چه بسیارند اهل دین🙃🌱
#شهیدسیدمرتضیآوینی
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دࢪتماشـایتـوافتادهڪݪاهازسـࢪخویـش
خـبـࢪازخویـشنداࢪی؛چِقَدࢪرعنـایـے
. 💞توݪــدتمبـاࢪڪآقـاجـان💞
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فداے رهبر ویڪ تار مویش
بتابـد تا ابـــد خورشیـد رویـش..♥️
#آرامشامّتتولدتونمبارک
#رهبرانه
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسـیکهادعـامیکنـد:«شهـداشرمنـدهایم»
ولـیعملـشخلـافاینرانشـانمیدهد،دروغگـوست!
وظیـفهاترادرستانجـامبدهورزمنـدهباش!'
تاشـرمندهنبـاشی..🚶🏻♂💔!
#هدیہبہࢪوحپاڪشھداصلـوات