eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آثار همنشینے با آدم‌هاے معنوے💌 همنشینے با آدم‌هاے معنوے وجود انسان را سرشار از انرژےهاے مثبت مےڪند. انسان‌هاے با خدا اضطراب ندارند و دلگرم و سرگرم خدا هستند و آرامش مےدهند..♥️!
روز‌اعـزام‌بـابـاش‌بـهـش‌گـفت: دارےمـیـرے... یـاد‌امـام‌حـسـین‌افـتـادم... ڪہ‌بـہ‌عـلےاڪـبـرش‌گـفت: جـلـوم‌راه‌بـرو بـہ‌عـلیـرضـا‌گفت: بـابـایـےیـڪم‌جـلـوم‌راه‌بـرو مـےخـوام‌سـیر‌نـگـات‌ڪـنم :)💔 همرزم
«بانام‌رفت‌؛ولی‌گمنام‌برگشت نامش‌راامانت‌دادبہ‌حضرت‌مادر گمنامی‌تنهابرای‌شهرت‌پرستان‌دردآوراست فاطمه‌گمنام‌میخرد..❤️»
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن با کسانی که تو دنیا دوستشون داشتی محشور میشی.. خدایا تو شاهد باش ما بهترین بنده هاے تو رو دوست داریـم..♥️!
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه ی روضه همین است و همین است فقط درد یک "سوخته" را سوخته ها میفهمند تا قیامت سرِ سربندِ "تو" بی بی دعواست... معنی این سخنم را می فهمند..🍃!
از شهید آوینی پرسیدند شهدا چہ ویژگی خاصی داشتند کہ بہ این مقام رسیدند؟ گفت: یکی را دیدم سہ روز در هواے گرم در خط مقدم جبهہ روزه گرفتہ بود هرچہ از او سوال کردم برادر روزه مستحبی در این شرایط جائز نیست خودت را چرا اذیت میکنی جواب نداد... وقتی شهید شد دفترچہ خاطراتش را ورق میزدم نوشتہ بود خب آقا مجید یک سیب اضافـہ خوردے جریمہ میشوی سہ روز روزه میگیرے تا نفس سرکش را مهار کرده باشی!♥
- مولاعلی"؏" فرمودند : اكنون در محلى هستيد كه مى‏ توانيد با فرصت و فراغتى كه داريد رضاى حق را به دست آوريد، در حالى كه پرونده‏ ها باز، و قلم‏ها براى ثبت اعمال در جريان، و بدن ها سالم، و زبان ها گوياست، و توبه پذيرفته، و اعمال قبول مى شود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‹🌱→ ‹ نهج البلاغه، خطبه '۹۳' ›
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید‌سید‌مــرتضی‌آوینی: دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام فراغت، راحت و صلح چه بسیارند اهل دین🙃🌱
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دࢪتماشـای‌تـوافتاده‌ڪݪاه‌ازسـࢪخویـش خـبـࢪازخویـش‌نداࢪی؛چِقَدࢪرعنـایـے‌ . 💞توݪــدت‌مبـاࢪڪ‌آقـاجـان💞
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فداے رهبر و‌یڪ تار مویش بتابـد تا ابـــد خورشیـد رویـش..♥️
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسـی‌که‌ادعـا‌می‌کنـد‌:«شهـدا‌‌شرمنـده‌ایم» ولـی‌عملـش‌خلـاف‌این‌را‌نشـان‌می‌دهد،دروغگـوست! وظیـفه‌ات‌را‌درست‌انجـام‌بده‌و‌رزمنـده‌باش!' تا‌شـرمنده‌نبـاشی..🚶🏻‍♂💔!
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری‌کن‌ای‌رفیــق! بعضی‌وقت‌هانمیدانم؛ درگردوغباراین‌دنیاچه‌کنم. مراجداکن‌اززمین، «میخواهم‌دردنیای‌توآرام‌بگیرم..🥺♥» 🌸