eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه ی روضه همین است و همین است فقط درد یک "سوخته" را سوخته ها میفهمند تا قیامت سرِ سربندِ "تو" بی بی دعواست... معنی این سخنم را می فهمند..🍃!
از شهید آوینی پرسیدند شهدا چہ ویژگی خاصی داشتند کہ بہ این مقام رسیدند؟ گفت: یکی را دیدم سہ روز در هواے گرم در خط مقدم جبهہ روزه گرفتہ بود هرچہ از او سوال کردم برادر روزه مستحبی در این شرایط جائز نیست خودت را چرا اذیت میکنی جواب نداد... وقتی شهید شد دفترچہ خاطراتش را ورق میزدم نوشتہ بود خب آقا مجید یک سیب اضافـہ خوردے جریمہ میشوی سہ روز روزه میگیرے تا نفس سرکش را مهار کرده باشی!♥
- مولاعلی"؏" فرمودند : اكنون در محلى هستيد كه مى‏ توانيد با فرصت و فراغتى كه داريد رضاى حق را به دست آوريد، در حالى كه پرونده‏ ها باز، و قلم‏ها براى ثبت اعمال در جريان، و بدن ها سالم، و زبان ها گوياست، و توبه پذيرفته، و اعمال قبول مى شود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‹🌱→ ‹ نهج البلاغه، خطبه '۹۳' ›
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید‌سید‌مــرتضی‌آوینی: دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام فراغت، راحت و صلح چه بسیارند اهل دین🙃🌱
10.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دࢪتماشـای‌تـوافتاده‌ڪݪاه‌ازسـࢪخویـش خـبـࢪازخویـش‌نداࢪی؛چِقَدࢪرعنـایـے‌ . 💞توݪــدت‌مبـاࢪڪ‌آقـاجـان💞
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فداے رهبر و‌یڪ تار مویش بتابـد تا ابـــد خورشیـد رویـش..♥️
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسـی‌که‌ادعـا‌می‌کنـد‌:«شهـدا‌‌شرمنـده‌ایم» ولـی‌عملـش‌خلـاف‌این‌را‌نشـان‌می‌دهد،دروغگـوست! وظیـفه‌ات‌را‌درست‌انجـام‌بده‌و‌رزمنـده‌باش!' تا‌شـرمنده‌نبـاشی..🚶🏻‍♂💔!
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری‌کن‌ای‌رفیــق! بعضی‌وقت‌هانمیدانم؛ درگردوغباراین‌دنیاچه‌کنم. مراجداکن‌اززمین، «میخواهم‌دردنیای‌توآرام‌بگیرم..🥺♥» 🌸
حمید آقا از بیزار بود واگر در مجلسی‌ غیبت می‌شد سعے میڪرد محل‌ را ترڪ ڪند..همیشه میگفت: دلم می‌خواهد درمنزل‌ ماغیبت‌ نباشد تا و ائمه‌ اطهار به خانه‌ و زندگے ما جور دیگری‌ نگاه‌ ڪنند..♥️!'(: 🌸
فقط دم زدن از افتخار نیست! باید زندگیمان،حرفمان،نگاهمان، لقمه‌هایمان،رفاقتمان، بویِ شهدا را بدهد... عطر بندگی خالص برایِ خدا..🌱✨
بعضیا میگن.. اصن رفاقت با شُهدا چه معنی میدهچ چرا باید رفیق شهید انتخاب ڪنیـم؟! باید عرض ڪنم خدمتشون ڪه.. زغال‌هایِ خاموش‌ رو ڪنار زغال‌هاۍِ روشن مۍگذارند تا روشن بشه چون همنشینۍ اثر داره پس رفیقۍ‌ رو انتخاب ڪنید ڪه به شما انرژی و معنویت ببخشه و چه رفیقۍ بهتر از 🙃🍃
🖇 🌱 اوّلین‌ومهـم ترین‌چیـزی‌ڪه‌ مارا ازامام‌زمان دور مےکند گناهِ ماست! و مهم ترین‌چیـزی‌ڪه‌فــرج‌ حضـرت‌‌ را جلــو می‌انـدازد ترک‌گناه است(:🌸 به‌قول‌استادرائفی‌پور: مشکـل‌خودِماییم...❤️‍🩹