eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کسـی‌که‌ادعـا‌می‌کنـد‌:«شهـدا‌‌شرمنـده‌ایم» ولـی‌عملـش‌خلـاف‌این‌را‌نشـان‌می‌دهد،دروغگـوست! وظیـفه‌ات‌را‌درست‌انجـام‌بده‌و‌رزمنـده‌باش!' تا‌شـرمنده‌نبـاشی..🚶🏻‍♂💔!
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاری‌کن‌ای‌رفیــق! بعضی‌وقت‌هانمیدانم؛ درگردوغباراین‌دنیاچه‌کنم. مراجداکن‌اززمین، «میخواهم‌دردنیای‌توآرام‌بگیرم..🥺♥» 🌸
حمید آقا از بیزار بود واگر در مجلسی‌ غیبت می‌شد سعے میڪرد محل‌ را ترڪ ڪند..همیشه میگفت: دلم می‌خواهد درمنزل‌ ماغیبت‌ نباشد تا و ائمه‌ اطهار به خانه‌ و زندگے ما جور دیگری‌ نگاه‌ ڪنند..♥️!'(: 🌸
فقط دم زدن از افتخار نیست! باید زندگیمان،حرفمان،نگاهمان، لقمه‌هایمان،رفاقتمان، بویِ شهدا را بدهد... عطر بندگی خالص برایِ خدا..🌱✨
بعضیا میگن.. اصن رفاقت با شُهدا چه معنی میدهچ چرا باید رفیق شهید انتخاب ڪنیـم؟! باید عرض ڪنم خدمتشون ڪه.. زغال‌هایِ خاموش‌ رو ڪنار زغال‌هاۍِ روشن مۍگذارند تا روشن بشه چون همنشینۍ اثر داره پس رفیقۍ‌ رو انتخاب ڪنید ڪه به شما انرژی و معنویت ببخشه و چه رفیقۍ بهتر از 🙃🍃
🖇 🌱 اوّلین‌ومهـم ترین‌چیـزی‌ڪه‌ مارا ازامام‌زمان دور مےکند گناهِ ماست! و مهم ترین‌چیـزی‌ڪه‌فــرج‌ حضـرت‌‌ را جلــو می‌انـدازد ترک‌گناه است(:🌸 به‌قول‌استادرائفی‌پور: مشکـل‌خودِماییم...❤️‍🩹
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جز‌درخانه‌ی‌تو،‌هیچ‌کجا‌خیری‌نیست هرچه‌خیراست‌به‌‌در‌خانه‌ی‌تـوست "حسین‌جانــم💔
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا که همه غرق دنیاییم تو بگو از آن‌ طرف چه خبر...؟💔🍂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🕊
شَهادَت؛ مَقصد نیست . شهادت راهی برای رسیدن به عُبودیت ، و بَندگی خُداوند است🌱
گریه وسط ِپایتخت دیدن ؟! + نه چیزی نیست ، فقط یکم دلم برا کوچه پس کوچه های مشهد تنگ شده:)
397.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون فامیلی که همه جا به آخوندا بد و بیراه میگه وقتی یه روحانی از نزدیک میبینه 😂 https://eitaa.com/khadehissein
حضرت آقا تولدتون مبارک🦋✨ https://eitaa.com/khadehissein