حمید آقا از#غیبت بیزار بود واگر در
مجلسی غیبت میشد سعے میڪرد
محل را ترڪ ڪند..همیشه میگفت:
دلم میخواهد درمنزل ماغیبت نباشد
تا#خدا و ائمه اطهار به خانه و زندگے
ما جور دیگری نگاه ڪنند..♥️!'(:
#شهیدحمیدسیاهڪالیمرادی🌸
#تلنگر
فقط دم زدن از #شهدا افتخار نیست!
باید زندگیمان،حرفمان،نگاهمان،
لقمههایمان،رفاقتمان،
بویِ شهدا را بدهد...
عطر بندگی خالص برایِ خدا..🌱✨
#شهیدسیدحمیدطباطبایۍمهر
بعضیا میگن..
اصن رفاقت با شُهدا چه معنی میدهچ
چرا باید رفیق شهید انتخاب ڪنیـم؟!
باید عرض ڪنم خدمتشون ڪه..
زغالهایِ خاموش رو ڪنار
زغالهاۍِ روشن مۍگذارند تا
روشن بشه چون همنشینۍ اثر داره
پس رفیقۍ رو انتخاب ڪنید
ڪه به شما انرژی و معنویت ببخشه
و چه رفیقۍ بهتر از #شهدا
#رفاقتاگرعکسبود🙃🍃
🖇 #تلنگرانه 🌱
اوّلینومهـم ترینچیـزیڪه
مارا ازامامزمان دور مےکند
گناهِ ماست!
و مهم ترینچیـزیڪهفــرج حضـرت
را جلــو میانـدازد
ترکگناه است(:🌸
بهقولاستادرائفیپور:
مشکـلخودِماییم...❤️🩹
#الّلهُــمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَــــالْفَــرَج
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جزدرخانهیتو،هیچکجاخیرینیست
هرچهخیراستبهدرخانهیتـوست
"حسینجانــم💔
#شهیدانه
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا که همه غرق دنیاییم
تو بگو از آن طرف چه خبر...؟💔🍂
#شهیدآرمانعلیوردے🕊
گریه وسط ِپایتخت دیدن ؟!
+ نه چیزی نیست ، فقط یکم دلم برا
کوچه پس کوچه های مشهد تنگ شده:)
397.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون فامیلی که همه جا به آخوندا بد و بیراه میگه
وقتی یه روحانی از نزدیک میبینه 😂
#پایتخت
#خادم_الرضا
https://eitaa.com/khadehissein
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(دوست دارم،عاشقتم،حبیبی،فداتبشم)
+حامدجان،بفرمایید!
+ جاندلم
+باهم حرف میزنیم!
طلوعِخورشیدامروز،اززادروزِماهیدرخشنده دردلِایرانِاسلامیخبرمیدهد.
اوکهچونآیینهایپاکوصادق،فروغِکلامِحق رادوچندانمیکندوچونقَمَریعاشق، وفادارانهتلألواَشراوقفِخورشیدِملکوت کردهاست..
آنکهفـخـرالـقـراءوفـخـرالـزمـانِماست
ونوایِتلاوتَشمارابهلامکانمیبردو قلبهایمانرامتوجهحقیقتِاین«وجـود» میکند؛حقیقتِمعبودوجهانیکهعَبد اوست.
وخداوندگارِهمینمصحفِشریفاستکه نگهدارونگهبانِاووهمهٔماست.
پسعاجزانهوخالصانهدعابهدرگاهش میبریمکهعمرشراطولانی،تناشراسالم، روحشراپرفروغ،قلبشرانورانی، محبوبیتاشراابدی،وعاقبتاشراخوش بِدارد.
بهقلمِ: https://rubika.ir/fanfour
تدوینِپست: https://rubika.ir/fanfour
#اتحاد_تولد_حامد_شاکرنژاد