eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
بعضیا میگن.. اصن رفاقت با شُهدا چه معنی میدهچ چرا باید رفیق شهید انتخاب ڪنیـم؟! باید عرض ڪنم خدمتشون ڪه.. زغال‌هایِ خاموش‌ رو ڪنار زغال‌هاۍِ روشن مۍگذارند تا روشن بشه چون همنشینۍ اثر داره پس رفیقۍ‌ رو انتخاب ڪنید ڪه به شما انرژی و معنویت ببخشه و چه رفیقۍ بهتر از 🙃🍃
🖇 🌱 اوّلین‌ومهـم ترین‌چیـزی‌ڪه‌ مارا ازامام‌زمان دور مےکند گناهِ ماست! و مهم ترین‌چیـزی‌ڪه‌فــرج‌ حضـرت‌‌ را جلــو می‌انـدازد ترک‌گناه است(:🌸 به‌قول‌استادرائفی‌پور: مشکـل‌خودِماییم...❤️‍🩹
15.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جز‌درخانه‌ی‌تو،‌هیچ‌کجا‌خیری‌نیست هرچه‌خیراست‌به‌‌در‌خانه‌ی‌تـوست "حسین‌جانــم💔
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا که همه غرق دنیاییم تو بگو از آن‌ طرف چه خبر...؟💔🍂 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🕊
شَهادَت؛ مَقصد نیست . شهادت راهی برای رسیدن به عُبودیت ، و بَندگی خُداوند است🌱
گریه وسط ِپایتخت دیدن ؟! + نه چیزی نیست ، فقط یکم دلم برا کوچه پس کوچه های مشهد تنگ شده:)
397.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون فامیلی که همه جا به آخوندا بد و بیراه میگه وقتی یه روحانی از نزدیک میبینه 😂 https://eitaa.com/khadehissein
حضرت آقا تولدتون مبارک🦋✨ https://eitaa.com/khadehissein
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
(دوست دارم،عاشقتم،حبیبی،فدات‌بشم) +حامد‌جان‌،بفرمایید! + جان‌دلم +باهم حرف می‌زنیم!
طلوعِ‌خورشیدامروز،اززادروزِماهی‌درخشنده در‌دلِ‌ایران‌ِ‌اسلامی‌خبرمی‌دهد. اوکه‌‌چون‌آیینه‌ای‌پاک‌وصادق،فروغِ‌کلامِ‌حق را‌دوچندان‌می‌کند‌وچون‌قَمَری‌عاشق، وفادارانه‌تلألواَش‌راوقفِ‌خورشیدِملکوت کرده‌است.. آن‌که‌فـخـرالـقـراء‌وفـخـرالـزمـانِ‌ماست‌ ونوایِ‌تلاوتَش‌ما‌رابه‌لامکان‌می‌برد‌و قلب‌هایمان‌را‌متوجه‌حقیقتِ‌‌این‌«وجـود» می‌کند‌؛‌حقیقتِ‌معبودوجهانی‌که‌عَبد اوست. وخداوندگارِ‌همین‌مصحفِ‌شریف‌است‌که نگه‌دارونگهبانِ‌اووهمهٔ‌ماست. پس‌عاجزانه‌وخالصانه‌دعا‌به‌درگاهش می‌بریم‌که‌عمرش‌را‌طولانی‌،‌تن‌اش‌را‌سالم، روحش‌راپرفروغ،قلبش‌رانورانی، محبوبیت‌اش‌راابدی،وعاقبت‌اش‌راخوش بِدارد. به‌قلمِ: https://rubika.ir/fanfour تدوینِ‌پست: https://rubika.ir/fanfour
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم تولدتون مبارک، حاج حامد! صدای دلنشین و تلاوت زیبایت همواره مایه آرامش و الهام برای ما بوده است. آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون برایتان داریم. امیدواریم همواره در راه خدمت به قرآن کریم پایدار باشی. با بهترین آرزوها:))
بسم الله الرحمن الرحیم . تولد شما، قاری بزرگ و محبوب، را تبریک می‌گوییم. صدای زیبا و تلاوت‌های دلنشین شما، همیشه مایه آرامش و الهام برای بسیاری از ما بوده است. شما با هنر و استعدادی که در تلاوت قرآن دارید، دل‌ها را به سوی خداوند متعال جلب می‌کنید و به ما یادآوری می‌کنید که کلام خدا چقدر زیبا و پرمحتواست. با وجود شما، تجلی کلام الله در زندگی‌مان بیشتر حس می‌شود و این نعمت بی‌نظیر را مدیون تلاش‌ها و زحمات شما هستیم. در این روز خاص، آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون برای شما داریم. امیدواریم که همواره در مسیر نورانی تلاوت و خدمت به قرآن کریم پایدار بمانید و با صدای دلنوازتان، دل‌های بیشتری را به نور الهی راهنمایی کنید. تولدتون مبارک! ¹⁴⁰⁴٫⁰¹٫³¹