eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
طلوعِ‌خورشیدامروز،اززادروزِماهی‌درخشنده در‌دلِ‌ایران‌ِ‌اسلامی‌خبرمی‌دهد. اوکه‌‌چون‌آیینه‌ای‌پاک‌وصادق،فروغِ‌کلامِ‌حق را‌دوچندان‌می‌کند‌وچون‌قَمَری‌عاشق، وفادارانه‌تلألواَش‌راوقفِ‌خورشیدِملکوت کرده‌است.. آن‌که‌فـخـرالـقـراء‌وفـخـرالـزمـانِ‌ماست‌ ونوایِ‌تلاوتَش‌ما‌رابه‌لامکان‌می‌برد‌و قلب‌هایمان‌را‌متوجه‌حقیقتِ‌‌این‌«وجـود» می‌کند‌؛‌حقیقتِ‌معبودوجهانی‌که‌عَبد اوست. وخداوندگارِ‌همین‌مصحفِ‌شریف‌است‌که نگه‌دارونگهبانِ‌اووهمهٔ‌ماست. پس‌عاجزانه‌وخالصانه‌دعا‌به‌درگاهش می‌بریم‌که‌عمرش‌را‌طولانی‌،‌تن‌اش‌را‌سالم، روحش‌راپرفروغ،قلبش‌رانورانی، محبوبیت‌اش‌راابدی،وعاقبت‌اش‌راخوش بِدارد. به‌قلمِ: https://rubika.ir/fanfour تدوینِ‌پست: https://rubika.ir/fanfour
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم تولدتون مبارک، حاج حامد! صدای دلنشین و تلاوت زیبایت همواره مایه آرامش و الهام برای ما بوده است. آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون برایتان داریم. امیدواریم همواره در راه خدمت به قرآن کریم پایدار باشی. با بهترین آرزوها:))
بسم الله الرحمن الرحیم . تولد شما، قاری بزرگ و محبوب، را تبریک می‌گوییم. صدای زیبا و تلاوت‌های دلنشین شما، همیشه مایه آرامش و الهام برای بسیاری از ما بوده است. شما با هنر و استعدادی که در تلاوت قرآن دارید، دل‌ها را به سوی خداوند متعال جلب می‌کنید و به ما یادآوری می‌کنید که کلام خدا چقدر زیبا و پرمحتواست. با وجود شما، تجلی کلام الله در زندگی‌مان بیشتر حس می‌شود و این نعمت بی‌نظیر را مدیون تلاش‌ها و زحمات شما هستیم. در این روز خاص، آرزوی سلامتی، موفقیت و توفیق روزافزون برای شما داریم. امیدواریم که همواره در مسیر نورانی تلاوت و خدمت به قرآن کریم پایدار بمانید و با صدای دلنوازتان، دل‌های بیشتری را به نور الهی راهنمایی کنید. تولدتون مبارک! ¹⁴⁰⁴٫⁰¹٫³¹
پست جدید استاد شاکرنژاد ❤️🫀
12.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولدتون مبارک استاد ادب و اخلاق👀🤞🌝 منبع: روبیکا
"بسم الله الرحمن الرحیم" -حدود شش دور ختم قرآن… نه به نیت عدد که به نیت عشق نه برای آمار که برای اثری جاودانه گاهی آدم‌هایی میان که صداشون فقط صدا نیست ذکره ... حضورشون فقط حضور نیست ، برکته ... و تولدشون بهانه‌ایه برای وصل شدن به آسمون:) حاج‌حامد شاکرنژاد کسی که صدای قرآن رو از روی صفحه کشوند به عمق دل‌هامون ... کسی که هر آیه باهاش طنینِ دیگه‌ای گرفت و هر سوره بوی بهشت داد. تولد شما ، بهونه‌ای شد برای ختمی جمعی ... ختم قرآن با ذکر نامت ، تا آسمون بدونه هنوز آدم‌هایی هستن که نفس کشیدنشون پر از نوره ...:)✨ ما خوندیم ... به عشق قرآنی که شما خوندی:) ما ختم کردیم ... به نیت کسی که قرآن باهاش زنده‌تره:) الهی صداتون همیشه جاری باشه ... در زمین برای ما؛ در آسمون پیش خدا ...🫀🌿
15.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«به‌نام‌او» -امروز روز شماست ... حاج‌حامد آقا حاج‌حامدی که صاحب القاب وزین و عناوین زیادیه ... از فخرالقراء گرفته تا شمس‌القراء و هر آنچه در شأن صدای آسمونیتونه ... اما راستش برای من قشنگ‌ترینِ همشون اون یکیه؛ همونی که با دل سروکار داره نه با واژه‌ها ...:) «برادر و رفیق و عشقِ سیدحسنین» پس بذارید اینجوری بگم: حاج‌حامد آقا! داداشِ‌بزرگ و رفیقِ‌شفیقِ سیدحسنین شما نه تنها صدای قرآن شدی که صدای رفاقت و عشقِ نابِ برادرانه شدی ... تولدتون مبارک آقا حال دلتون خوب باشه همیشه ان‌شاءالله ...:)🧡🎉✨
امروز اتاق پادکست محفل ...:)❤️‍🔥