eitaa logo
هنیئا؛
131 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرگاه شهدا را شب جمعه یاد کنید آنها شما را نزد آقا اباعبدالله یاد میکنند 🕊
وقتے‌ میشینے‌ بہ‌گناهات‌فکر‌مے‌کنےو‌ ناراحت‌میشے‌یعنے‌داری‌رشد‌مے‌کنے .. یعنے‌ اگہ‌ وایسے‌ جلو‌گناهات‌ میشے سوگلے‌خدا.. مبادا‌ دل‌زده‌ بشے ..! یاراحت‌از‌کنار‌همچین‌چیزی‌عبور‌کنی🚶🏻‍♀️...! مبادا‌غرور‌بگیرتت! هر‌چے‌ داریم‌از‌خداست‌پس‌توکل‌کن‌بھش و‌حتے ا‌گہ‌ زمین‌ خوردے‌ بلند‌شو‌ یہ‌یاعلے‌بگو‌از‌نو‌شروع‌کن. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
<جزدرخانه‌ی‌تو هیچ‌کجا‌خیری‌نیست،هرچه‌خیراست به‌درخانه‌ئ‌توست..♥️! 🌸
حواستان‌باشدهمہ مادیریازودمۍ‌رویم آنچہ‌می‌ماندعمل‌ماست..! 🌸
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستت دارم..♥️✋🏻 کمتر از خدا و بیشتر از خودم! چون به خدا ایمان دار؛ و به تو احتیاج رفیــق(:
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دِلتَنگے دَردِ سَختیست ! دَردے که‌نِمیتوانے آن را براےِ‌هیچکس‌تعریف‌کُنے ...♥
آن‌هایی‌که‌خودرا‌برترازدیگران‌می‌بینند حتی‌درمحراب‌عبادت‌هم گرفتارخودپرستی‌اند یادمان‌باشد بهشت جایگاه قلب‌هایِ بی‌ادعاست! 🌱♥ تفسیر آیه ۸۳،سوره قصص
آن‌هایی‌که‌خودرا‌برترازدیگران‌می‌بینند حتی‌درمحراب‌عبادت‌هم گرفتارخودپرستی‌اند یادمان‌باشد بهشت جایگاه قلب‌هایِ بی‌ادعاست! 🌱♥ تفسیر آیه ۸۳،سوره قصص
اگربه‌گناه‌افتادید..! یا‌حتی‌غرق‌درگناه‌بودید؛ دست‌از برندارید.. این‌رشته‌ی‌باریک‌بینِ‌خودو را پاره‌نکنید! عاقبت‌این‌نـــ📿ــمازشمارا اصلاح می‌کند . .🙂🦋
و چه زیبا نوشت که؛ هر چیزی را نباید به امید رها کرد. خودِ قسمت هم گاهی ، امیدش به انسان‌هاست..♥️!
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن‌چرامیخواهی‌شهــید‌شی؟!✨ میگم‌دیدید‌وقتـی‌یھ‌معلّمو‌دوست‌داری‌ خودتومیکشـی‌توکلاسش‌نمره²⁰بگیری ولبخند‌رضایتش‌دلتوآب‌کــنھ ؟!🙂 منم‌دلم‌برا‌لبخند‌ تـنگ‌شده(:" مـیخام‌شاگرد‌اول‌کلاسش‌شم🌱 💔
🎞 بابڪ‌خیلی‌مسئولیت‌پذیر‌بود! یعنی‌یه‌کار‌بھش‌که‌می‌دادی، دیگه‌هیچ‌غصه‌ونگرانی‌نداشتی؛ چون‌میدونستی‌به‌نحو‌احسن‌انجامش‌میده برادرش‌که‌برای‌شورا‌شھررشت‌کاندید‌شد، بیشترمسئولیت‌هابابابڪ‌بود. فقط‌برای‌خانواده‌مسئولیت‌پذیر‌نبود.. در‌هر‌زمینه‌وحرفه‌ای‌که‌کاری‌ازدستش‌برمیومد دریغ‌نمی‌کردوباجون‌ودل‌انجامش‌می‌داد.. یادمه‌یه‌بارپدریکی‌ازدوستانش‌بهم‌زنگ‌زد و‌گفت‌وضع‌پسرم‌بدجوری‌به‌هم‌ریخته‌و هر‌لحظه‌ممکنه‌خبرخودکشی‌اش‌رو‌بهم‌بدن موضو؏روبه‌بابڪ‌گفتم… ده‌بیست‌روزی‌با‌دوستش‌بودوپیگیر‌کارهاش‌شد وباکمک‌پدربراش‌وام‌جورکردو خیلی‌ازکارهاودوندگی‌های‌وام‌روبابڪ‌انجام‌دادو تاوقتی‌مشکل‌دوستش‌حل‌نشد‌آروم‌نگرفت! 💔