eitaa logo
هنیئا؛
131 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
و چه زیبا نوشت که؛ هر چیزی را نباید به امید رها کرد. خودِ قسمت هم گاهی ، امیدش به انسان‌هاست..♥️!
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میگن‌چرامیخواهی‌شهــید‌شی؟!✨ میگم‌دیدید‌وقتـی‌یھ‌معلّمو‌دوست‌داری‌ خودتومیکشـی‌توکلاسش‌نمره²⁰بگیری ولبخند‌رضایتش‌دلتوآب‌کــنھ ؟!🙂 منم‌دلم‌برا‌لبخند‌ تـنگ‌شده(:" مـیخام‌شاگرد‌اول‌کلاسش‌شم🌱 💔
🎞 بابڪ‌خیلی‌مسئولیت‌پذیر‌بود! یعنی‌یه‌کار‌بھش‌که‌می‌دادی، دیگه‌هیچ‌غصه‌ونگرانی‌نداشتی؛ چون‌میدونستی‌به‌نحو‌احسن‌انجامش‌میده برادرش‌که‌برای‌شورا‌شھررشت‌کاندید‌شد، بیشترمسئولیت‌هابابابڪ‌بود. فقط‌برای‌خانواده‌مسئولیت‌پذیر‌نبود.. در‌هر‌زمینه‌وحرفه‌ای‌که‌کاری‌ازدستش‌برمیومد دریغ‌نمی‌کردوباجون‌ودل‌انجامش‌می‌داد.. یادمه‌یه‌بارپدریکی‌ازدوستانش‌بهم‌زنگ‌زد و‌گفت‌وضع‌پسرم‌بدجوری‌به‌هم‌ریخته‌و هر‌لحظه‌ممکنه‌خبرخودکشی‌اش‌رو‌بهم‌بدن موضو؏روبه‌بابڪ‌گفتم… ده‌بیست‌روزی‌با‌دوستش‌بودوپیگیر‌کارهاش‌شد وباکمک‌پدربراش‌وام‌جورکردو خیلی‌ازکارهاودوندگی‌های‌وام‌روبابڪ‌انجام‌دادو تاوقتی‌مشکل‌دوستش‌حل‌نشد‌آروم‌نگرفت! 💔
«شهید،آن‌کس‌است‌که‌درقنــ🤲🏻ــوت‌دعا؛ آرزوی رامی‌سرایدوبه‌گام‌هایش رنگی‌ازعشق به‌وطن‌می‌بخشد.وقتی‌پای درمیدان‌می‌گذارد،نه‌به‌خاطرجنگ،بلکه‌برای صلح‌وآزادی‌می‌جنگد.اوبادل‌وجان،جانی‌فدای خاک‌مقدسش‌می‌کند..♥» 🌸
کوچکترین‌ غفݪت‌ها از طریق باعث‌ دور شدن بسیار مے‌گردد و اگر ادامه‌ پیدا‌ کند‌ به‌ قطع‌ و نابودۍ هم‌ مے‌رسد...♥
لا یُکَلِّفُ اللهُ نَفْساً إِلّا وُسْعَها خداوند هیچ کس را جز به اندازه توانایی اش تکلیف نمی‌کند.. __بنده‌من! یادت‌باشه.. منه‌خدا‌به‌بیشتــر‌ازقلــبت‌بهت‌بار‌نمیدم! اگه‌دیدی‌همه‌چی‌داره‌‌فشار‌میاره داره‌درست‌میشه! غصه‌هیچی‌رو‌نخور! بسپرش‌به‌من.. ♥🌱
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفیـق؛ من‌تڪرارِنامِ‌خوبت‌را بہ‌آسـمـانِ‌قـلبـ♥ـم‌آویـختم..🖇! 🌸
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من‌پای‌دلــم‌می‌لنگد... ازسنگینی‌‌بار‌این‌همه‌دلتنگـــی.. 💔
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم! هر وقت کارتون جایی گیر کرد امام زمانتون رو صدا کنید یا خودش میاد، یا یکی رو می‌فرسته که کارتون رو راه بندازه..♥️! 🌸
اردیبهشت‌عجب‌ماهی‌ست؛! شروع‌و‌پایانش‌با‌ ابراهیم است . . تاریخ‌ِتولدِ‌"ابراهیمِ‌هادی" یکِ‌اردیبهشت (: تاریخِ‌شهادتِ‌‌"حاج‌‌ابراهیم‌رئیسی" سی‌و‌یکِ‌اردیبهشت (:  💔🕊
خیلی برا بندر عباس و هرمزگان دعا کنین رفقا💔...