هنیئا؛
اردیبهشت زیبا بود ، اما با رفتن سید ؛ خادم الرضا خراب شد :))💔
رفقا ۱ سال گذشت !...❤️🩹
‹💡🎞›میگفت↓
میدونیڪِی
ازچشمِخدامیوفتی؟!
زمانیڪهآقاامامزمان
سرشوبندازهپایینو
ازگناهڪردنتوخجالتبڪشه
ولیتـوانگارنـهانگار..!
رفیق
نزارڪارتبـهاونجاهابرسـه!!!
- شهیدمحمدحسینمحمدخانی -
ولی یکی از قشنگترین و تأثیر گذارترین
سکانس های #پایتخت، سکانس محمدجواد،
پسر اوس موسی بود ..!
و به قدری قشنگ و تمیز برای جامعه طلاب
و حوزه فرهنگ سازی کرد که شاید خودِ حوزه
با چندین نشست و برنامه فرهنگی و ...
نتونه چنین کاری کنه !
اینکه انقدر قشنگ نقش روحانیت رو واقعی
نشون داد؛ اهل کار خیر، مهمان دوست، خاکی
و صمیمی، مؤدب، اهل علم و درسخون،
خوش تیپ و ... !
#کار_تمیز_فرهنگی
فرهنگ لغت ایرانیا بعد دیدن سریال پایتخت :
- میگم بگی بِشین ؛ بِشین
- من یلی بیمه من گنگستر بیمه من جنگی بیمه
- صفا باشه عشق باشه
- خوش گلدین
- رحیم کم عقل