تنگه هرمز دوباره تنگ شده و به دلیل بدعهدی آمریکایی ها در رفع محاصره دریایی، مجددا بسته شد😅🦦
🔴 سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص): کنترل تنگهٔ هرمز به حالت قبل برگشت
🔹جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات قبلی در مذاکرات، با حسننیت با عبور تعداد محدودی از کشتیهای نفتکش و تجاری از تنگهٔ هرمز بهصورت مدیریتشده موافقت کرد ولی متأسفانه آمریکاییها با بدعهدیهای مکرر که در سابقهٔ خود دارند، همچنان به راهزنی و دزدی دریایی تحت عنوان بهاصطلاح محاصره ادامه میدهند.
🔹به همین دلیل، کنترل تنگهٔ هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگهٔ راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد.
🔹تا زمانی که آمریکا به آزادی کامل تردد شناورها از مبدأ و به مقصد ایران پایان ندهد، وضعیت تنگهٔ هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی میماند.
خنده دار ترین بخش داستان اینجاست که اونا میگن :
ما آری!ایی هستیم ع؛رب نمیپرس:تیم
ولی plan B شون شیخ ع-ربه🗿
چه اعتماد به نفسی دارن ایناااااا 🤣