eitaa logo
هنیئا؛
130 دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.5هزار ویدیو
8 فایل
[هو‌الفاروق] غریق‌در‌کهکشان‌ِاوصاف‌مولی‌الموحدین، جناب‌ابوتراب؛-🌊🌔. ‌ مشّوش‌و‌درهم‌ریخته‌مینویسم، جهت‌تخلیه‌ذهن‌-🖇🦢🤍. بی‌علی‌هیچم، چه‌توضیح‌اضافاتی؟!-🕊 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp پایه‌حرفاتم:)🪴 کپی؟‌لا.
مشاهده در ایتا
دانلود
رفیق اونیه که توروبه خدا برسونه.! رفیق اونیه که تاتهش تاشهادت باهاشی.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
- اِی ابلیس‌زادگان ِپلید سجده بر ذوالفقار کنید !
_
مالک روزگار دست گذاشته است روی زخم هایمان این زخم ها به اندازه زخم و داغ علی عمیق نیست اما مارا آزار میدهد لیکن به این بیندیش هیچ زخمی در جهان به اندازه زخم های علی چرکین نیست...! پس شکر خدای علی کن و از او بخواه تا دستمان را بگیرد...! از طرف عمارِ علی و یار مالک. Tavak
من سینه‌زنم، خاک مرا چون که سرشت‌اند بر لوح دلم، نام ابلفضل نوشتند / ۱۳۳
میگیره ماه نورش رو از ماه روی تمثال تو / 𝟏𝟑𝟑
میدانی چیست مالک علی جوانمرد است درست! علی آقاست درست! علی حیدر کرار است درست! علی آیینه خداست درست! علی همه و همه است درست.... اما علی عاشق است عاشق! یادت میاید وقتی در مسجد مشغول نماز بودیم و حسنین به سمت مسجد دویدند و با همان صدای شیوا گفتند اُمی،علی به زمین افتاد.... شب آخر کنار بستر فاطمه نشسته بود و گریه میکرد ... آن همه ی همه ، همه ی همه اش فاطمه بود..... مالک دلم برای علی تنگ شده است نه برای جنگاوری اش نه برای پهلوانی اش برای عاشق بودنش...... عمارِ علیِ عاشق و یار مالک. Tavak
کم‌وکسری‌مــرادیدولی‌پیشم‌ماند اورفیقیست‌که‌پای‌ضررم‌می‌ماند¹¹⁰ :)❤️‍🩹 _مالِکِ عَمار
چای دم کن ، خسته ام از تلخی نسکافه ها . چای با عطر هل و گل های قوری بهتر است...☕️