eitaa logo
بصیر 💠
724 دنبال‌کننده
19.3هزار عکس
10.4هزار ویدیو
49 فایل
ادمین⬅️ @mohammadtaha1 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸دهان بینی مسئولین عامل انحطاط جامعه 🔰دهن بینی صفتی است که می تواند انسان را تا قعر نابودی بکشاند. چه مردان و زنانی که زندگی مشترک خود را که شاید هم در سطح بالایی قرار داشته با صفت به پرتگاه کشانده اند. ولی بدتر از دهن بینی در زندگی شخصی دهن بینی مدیران یک جامعه است. اگر مسئول دارای مبانی و معیار نباشد و نداند در هر حیطه ای بر طبق آن مبانی باید به کدام متخصص رجوع کند به دهان بینی می افتد و از جو، رسانه و هیجانات و خواسته های سطحی و قشری خط می گیرد و اینجاست که یا به دچار می‌شود و یا بازیچه کارتل‌های رسانه ای قرار می‌گیرد و قطعا دشمن بیرونی آماده چنین لقمه چرب و نرمی است تا با گل آلود کردن فضا حرف خود را از طریق ها به عنوان خواست مردم القا کند و مسئول را تحت فشار گذارد و این روند لاجرم نتیجه ای جز به محاق رفتن منافع ملی نخواهد داشت. بر عکس اگر مسئولین فهم مبنایی داشته باشند و موضع گیری اصولی نمایند و عملشان مبتنی بر مبانی اصیل باشد؛ دشمن عقب خواهد نشست و محاسباتش را تغییر خواهد داد. 🔰در مسئله دیدیم هر چه قدر مسئولین کوتاه آمدند، از ترس این که برچسب بخورند فرهنگ سازی نکردند، با مظاهر فساد و بی حجابی مبارزه نکردند تا عده ای را راضی کنند و دهان رسانه های حیازدا را ببندند، برعکس شد و طلبکاری و بی حیایی آنها بیشتر شد. تا جایی که رسماً وقیحانه ترین مسائل را طلب می کنند. در مقابل هرجا کردیم و وظیفه مان را انجام دادیم دشمن فهمید از اینجا نمی تواند اثرگذاری داشته باشد و به سراغ حوزه ای دیگر رفت. ☫ کانال بصیر: 📡 🇮🇷 @BASIR1
♨️حجت الاسلام خسروپناه و خبرگزاری حوزه! لطفا علمی 🔻موضعگیری یعنی در بزنگاه، کاری کردن؛ چه با خاموشی باشد و چه با ایستادگی؛ ولی سخن بگوبگذر گفتن یا پس از بزنگاه، کاری کردن، یا نابخردی است یا رندی! 💠رهبر فرمودند که حوزه باید تحول‌آفرین باشد و اگر از تحولات کنار بکشد زیر دست‌وپا له می شود. خب اکنون موضع حوزه در برابر لایحه موسوم به حجاب چیست؟ ◻️خبرگزاری حوزه در ایتا، از ۲۹ اردیبهشت تا صبح ۵ خرداد، حتی یک واکنش علمی را نشان نمی‌دهد! تنها در ۴ خرداد، به بازتاب ادعای غیرعلمی آقای خسروپناه می‌پردازد! البته این رفتارها، معنادار است! ◻️جناب آقای خسروپناه! کار علمی این است که بگویید منتقدین چند دسته هستند و نقدها هم بر چند دسته است و به نقدهای عالمانه و مستند و اصلی پاسخ علمی داد! نه اینکه با برخورد تجهیلی به هو کردن آنها بسنده کنیم. تأسف بیشتر اینکه شما در اینجا، «دوستان انقلابی»، بویژه آقای شریعتمداری را دقیقاً» بازیخورده دشمن معرفی کرده‌اید! اینها رفتار علمی نیست! گیرم که شما بودجه ندارید، تدبیر که دارید! علمیّت که دارید! ‼️برادر خسروپناه! اگر ما را تجهیل نمی‌کنید و بازیخورده دشمن نمی‌دانید، ما آماده گفتگوی علمی در بررسی آن لایحه کذایی هستیم. یک نمونه پرسش روشن و مستند و علمی هم برای آگاهی خبرگزاری حوزه علمیه پیشکش می‌کنیم: 👈 اگر مرجع تقلید شیعه یا رهبر ایران با خانواده‌اش در خیابان راه بروند و چند زن و مرد در نزدیکی آنها کاملاً برهنه شوند، آیا بر پایه این لایحه، کسی حتی فراجا حق بازداشتن آنها از این کار را دارد؟ طبق کدام ماده و تبصره؟ ظاهراً برهنگان می‌توانند آزادانه کارشان را بکنند و فردا فیلم زنان و مردان برهنه در کنار مرجع تقلید شیعیان جهان و رهبر آزادگان جهان همه دنیا را پر کند؟! ◼️اگر کسی به زور آنان را باز بدارد، آیا تخلف نکرده است؟ تازه اگر برهنگان چهره‌شان را نپوشانده باشند، باید منتظر پیامک این لایحه بمانند تا بعد کمی جریمه یا اندکی حبس بکشند. ◼️آیا پولپاشی چند میلیاردی دشمن برای چندین هزار زن بهایی، فریب‌خورده، منافق، بدکاره و کومله با به کارگیری پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین چیدمان‌های چند لایه ارتباطی برای هماهنگی‌ها، عفت عمومی را به لجن نمی‌کشد؟ خب مردم چقدر می‌توانند در برابر یک زن و مرد کاملاً لخت در بوستانها یا خیابانها صبور باشند و چیزی نگویند؟ این کار یعنی قتل عام غیرت و عفت مردم یا انداختن آنان به دام واکنش ناخواسته و سپس از میان رفتن آبروی نهی‌ازمنکر و مردم آزاده و از میدان بیرون کردن مردم و سپس باز هم عقب‌نشینی. 👈اگر برپایه این لایحه کذایی، برهنگان بتوانند آزادانه در کشور بچرخند و حتی فراجا هم نتواند با برهنگی برخورد کند، این یعنی کاپیتولاسیون فحشا و ۲۰۳۰؛ نه لایحه عفاف و حجاب! شرم بر این نابخردی! ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1
🔻خرمشهر اینجاست! جهان‌آرا کجاست؟ 🖊 مهدی جمشیدی ۱. یک هفتۀ اول پس از بیست‌وششم فروردین، شاید کشف حجاب بیش از پنج درصد کاهش پیدا کرد. شال هم نه به‌عنوان حجاب، بلکه برای احتیاط به دور گردن اضافه شد. اما بعد از این یک هفته، و احساس شعاری و تبلیغی بودن هشدار سردار رادان، وضع به گذشته بازگشت؛ بلکه جسارت و بی‌حیایی، فزونی بیشتری گرفت. اکنون تا حد زیادی، وضع کشف حجاب، عادی و بهنجار شده است. مشاهدۀ روزانۀ حدود ده درصد کشف حجاب و حتی کشف بدن، در حال تثبیت‌شدن از نظر روانی و فکری است. کشف حجاب، آشکار و آسوده و در همه‌جا است. البته بعضی از اینان در درون‌شان، حس نگرانی به وجود آمده که نظام قصد برخورد دارد و در کمین ما نشسته است و چه‌بسا از راه برسد. با این حال، وضع همچنان مانند گذشته است؛ به این معنی که روند، دوباره صعودی شده است اما با شیب کم. ۲. در حال حرکت به سمت طبیعی‌شدگی و هنجارشدگی هستیم. آن‌قدر تعلل کردند که تا حدی وضع، به نفع آنها تثبیت شده است. غیرت‌ها و حساسیت‌ها، ساییده شده‌اند و این گروهک‌های فرهنگی، بخشی از جامعه شده‌اند. در واقع، خودشان را در جامعه جا کرده‌اند و در پی جایابی ساختاری نیز هستند. اینان جامعه را از آنِ خود کرده‌اند و بخش متدین نیز بیش از گذشته، ناچار است در فضاهای گلخانه‌ای بخزد و از واقعیت‌های فرهنگیِ بیرونی بگریزد، مبادا که دامن‌ش به معاصی اینان، آلوده شود. این همان کاری است که دربارۀ «مدارس» انجام شد و در اثر آن، مدارسِ خاصِ حزب‌اللهی‌ها و مؤمنان ایجاد گردید. مدارس اینان از مدارس دیگران جدا شد و اینک کار جدایی، به «جامعه» هم کشیده شده است. انقلابی‌ها، هرچه بیشتر در حال منزوی‌شدن هستند و خود را پنهان می‌کنند. مدسه و جامعه را نمی‌پسندند اما به جای «مواجهه» و «اصلاح»، می‌گریزند و برای خود، «باغچه‌های فرهنگی» ایجاد می‌کنند؛ ناکام در جامعه‌پردازی توحیدی و راضی به باغچه‌پردازی مصنوعی. از خودسازی به جامعه‌پردازی عبور نکرده‌اند، چه رسد به این‌که بخواهند تمدّن‌سازی کنند. منطق تقیّه و گریختن و پنهان‌شدن و بیرون‌کشیدن گلیم خویش را از آب آموخته‌اند و بس. ۳. نیاز نیست که قانون حجاب در مورد همه «اجرا» شود تا سخن از «امکان‌» و «قابلیت»، معنا داشته باشد. شاید دربارۀ حدود بیست درصد، اعمال «قدرت» (اجرای قانون) موضوعیت داشته باشد. بقیۀ افراد با مشاهدۀ اِعمال قدرت، تمکین و همراهی خواهند کرد. برای اینان، «اقتدار» کافی‌ست و حاجت به قدرت نیست. ازاین‌رو، بیست درصد اِعمال «قدرت» و هشتاد درصد تجلی «اقتدار»، ما را از گردنه عبور خواهد داد. کار دولت، بسته به اقتدار است؛ اقتدار که فرویخت، همه‌چیز مباح می‌شود. واقعیت اجتماعی، صفر و صدی نیست، بلکه با مواجهه‌های پیوستاری و متنوّع، گره‌هایی که به ظاهر کور هستند، گشوده می‌شوند. در جنگ ترکیبی، باید چندلایه و چندسویه عمل کند و اهرم‌های مختلف را به کار گرفت. ۴. بسیاری از ساختارها، چندان در خدمت غایات دینی نیستند. تسهیل‌گر نیستند، بلکه گاه مانع هستند؛ هرچه که بتوانند بازدارندگی ایجاد می‌کنند. سبک زندگیِ ما نیز در بخش مهمی، زیر نفوذ «ساختارهای تجدّدی» هست؛ حتی در لایۀ خُرد. فقط تحلیل ارزش‌های معطوف به ازدواج و انتخاب همسر، کافی است که تغییر ساختارهای ذهنی را نشان بدهد. از ازدواج تا اشرافیت در زندگی تا فرزندآوری تا پوشش تا مصرف و خرید و پاساژ و سلبریتی و فضای مجازی و لذت و بدن و بینی و گونه و ... در هم تنیده شده‌اند و تجدّد را می‌زایند؛ آن هم در ابعاد ساختاری. در بند هفتمِ بیانیۀ گام دوم، تعبیر «نفوذ سبک زندگی غربی» به کار برده شده است. اولاً نفوذ و ثانیاً نفوذ ساختاری. تجدّد، ما را محاصره کرده است و می‌خواهد بیش از گذشته، سرزمین‌های فرهنگی ما را اشغال کند.‌ خرمشهر اینجاست. جهان‌آرا کجاست؟! ۵. ما دچار فقر «فهم عالمانه و دینی» هستیم. چندان شناخت درستی از گره‌ها و گرانیگاه‌ها در دست نیست. باید این فهم را تولید و تکثیر کرد؛ چون ادبیات متناسب با این فهم، ذهنیت‌ها را تغییر خواهد داد. باید تعبیر دینی و انقلابی از دردها و درمان‌ها ارائه داد. رسالت نخبگان فکری، آفرینش همین فهم‌های قدسی است تا به واسطۀ آنها، راه گشوده شود. راهکارها هم وابسته و مشروط به فهم‌ها هستند. حتی فهم ما از ماهیت حجاب هم متوقف مانده است و ازاین‌رو، روایت‌های نو ایجاد نکردیم. تغییر انفسی، تغییر در فهم نیز هست و اغلب باید از «فهم» به «وجود» رسید. ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حکمت خلق جهنم از زبان آیت اللّه مرتضی تهرانی(ره) ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1
9.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📿 راز محبوبیت آیت اللّه بهجت از زبان خادم مسجد فاطمیه (سلام الله علیها) 👌 وقتی پیرمرد باصفا و خدمت گذار مسجد به عمق ماجرا پی می برد ! ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌اعتراف زلنسکی به قدرت و کشندگی فناوری پهپادی ایران در پیامی که به مردم ایران فرستاده است 🔹زلنسکی در پیامی که به مردم ایران داده گفته است چه سودی برای شما دارد که پهپاد به روسیه میدهید تا سربازان ما را بکشند و در ادامه نیز اعتراف به کشندگی پهپادهای ایرانی میکند 🔹در پاسخ باید گفت: آقای زلنسکی، یادتان می‌آید در سازمان ملل بارها علیه ایران و حمایت از تحریم‌های ظالمانه رای مثبت میدادید؟! عجیب است این سخنان را در زمانی می‌گویید که ادعا داشتید روزانه ده‌ها شاهد۱۳۶ را انهدام می‌کنید! ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1
♨️حجت الاسلام خسروپناه و خبرگزاری حوزه! لطفا علمی 🔻موضعگیری یعنی در بزنگاه، کاری کردن؛ چه با خاموشی باشد و چه با ایستادگی؛ ولی سخن بگوبگذر گفتن یا پس از بزنگاه، کاری کردن، یا نابخردی است یا رندی! 💠رهبر فرمودند که حوزه باید تحول‌آفرین باشد و اگر از تحولات کنار بکشد زیر دست‌وپا له می شود. خب اکنون موضع حوزه در برابر لایحه موسوم به حجاب چیست؟ ◻️خبرگزاری حوزه در ایتا، از ۲۹ اردیبهشت تا صبح ۵ خرداد، حتی یک واکنش علمی را نشان نمی‌دهد! تنها در ۴ خرداد، به بازتاب ادعای غیرعلمی آقای خسروپناه می‌پردازد! البته این رفتارها، معنادار است! ◻️جناب آقای خسروپناه! کار علمی این است که بگویید منتقدین چند دسته هستند و نقدها هم بر چند دسته است و به نقدهای عالمانه و مستند و اصلی پاسخ علمی داد! نه اینکه با برخورد تجهیلی به هو کردن آنها بسنده کنیم. تأسف بیشتر اینکه شما در اینجا، «دوستان انقلابی»، بویژه آقای شریعتمداری را دقیقاً» بازیخورده دشمن معرفی کرده‌اید! اینها رفتار علمی نیست! گیرم که شما بودجه ندارید، تدبیر که دارید! علمیّت که دارید! ‼️برادر خسروپناه! اگر ما را تجهیل نمی‌کنید و بازیخورده دشمن نمی‌دانید، ما آماده گفتگوی علمی در بررسی آن لایحه کذایی هستیم. یک نمونه پرسش روشن و مستند و علمی هم برای آگاهی خبرگزاری حوزه علمیه پیشکش می‌کنیم: 👈 اگر مرجع تقلید شیعه یا رهبر ایران با خانواده‌اش در خیابان راه بروند و چند زن و مرد در نزدیکی آنها کاملاً برهنه شوند، آیا بر پایه این لایحه، کسی حتی فراجا حق بازداشتن آنها از این کار را دارد؟ طبق کدام ماده و تبصره؟ ظاهراً برهنگان می‌توانند آزادانه کارشان را بکنند و فردا فیلم زنان و مردان برهنه در کنار مرجع تقلید شیعیان جهان و رهبر آزادگان جهان همه دنیا را پر کند؟! ◼️اگر کسی به زور آنان را باز بدارد، آیا تخلف نکرده است؟ تازه اگر برهنگان چهره‌شان را نپوشانده باشند، باید منتظر پیامک این لایحه بمانند تا بعد کمی جریمه یا اندکی حبس بکشند. ◼️آیا پولپاشی چند میلیاردی دشمن برای چندین هزار زن بهایی، فریب‌خورده، منافق، بدکاره و کومله با به کارگیری پیشرفته‌ترین و پیچیده‌ترین چیدمان‌های چند لایه ارتباطی برای هماهنگی‌ها، عفت عمومی را به لجن نمی‌کشد؟ خب مردم چقدر می‌توانند در برابر یک زن و مرد کاملاً لخت در بوستانها یا خیابانها صبور باشند و چیزی نگویند؟ این کار یعنی قتل عام غیرت و عفت مردم یا انداختن آنان به دام واکنش ناخواسته و سپس از میان رفتن آبروی نهی‌ازمنکر و مردم آزاده و از میدان بیرون کردن مردم و سپس باز هم عقب‌نشینی. 👈اگر برپایه این لایحه کذایی، برهنگان بتوانند آزادانه در کشور بچرخند و حتی فراجا هم نتواند با برهنگی برخورد کند، این یعنی کاپیتولاسیون فحشا و ۲۰۳۰؛ نه لایحه عفاف و حجاب! شرم بر این نابخردی! ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1
🔴زلسنکی به ایران گفته : همدستی با تروریسم روسیه به چه دردتان می‌خورد؟ 🔹شما با قاتل ۱۷ هزار ایرانی دیدار رسمی کردید ما چیزی گفتیم ؟ ☫به جمع سربازان گمنام بپیوندید👇 https://eitaa.com/joinchat/3617980416C11748e2114
🔻خرمشهر اینجاست! جهان‌آرا کجاست؟ 🖊 مهدی جمشیدی ۱. یک هفتۀ اول پس از بیست‌وششم فروردین، شاید کشف حجاب بیش از پنج درصد کاهش پیدا کرد. شال هم نه به‌عنوان حجاب، بلکه برای احتیاط به دور گردن اضافه شد. اما بعد از این یک هفته، و احساس شعاری و تبلیغی بودن هشدار سردار رادان، وضع به گذشته بازگشت؛ بلکه جسارت و بی‌حیایی، فزونی بیشتری گرفت. اکنون تا حد زیادی، وضع کشف حجاب، عادی و بهنجار شده است. مشاهدۀ روزانۀ حدود ده درصد کشف حجاب و حتی کشف بدن، در حال تثبیت‌شدن از نظر روانی و فکری است. کشف حجاب، آشکار و آسوده و در همه‌جا است. البته بعضی از اینان در درون‌شان، حس نگرانی به وجود آمده که نظام قصد برخورد دارد و در کمین ما نشسته است و چه‌بسا از راه برسد. با این حال، وضع همچنان مانند گذشته است؛ به این معنی که روند، دوباره صعودی شده است اما با شیب کم. ۲. در حال حرکت به سمت طبیعی‌شدگی و هنجارشدگی هستیم. آن‌قدر تعلل کردند که تا حدی وضع، به نفع آنها تثبیت شده است. غیرت‌ها و حساسیت‌ها، ساییده شده‌اند و این گروهک‌های فرهنگی، بخشی از جامعه شده‌اند. در واقع، خودشان را در جامعه جا کرده‌اند و در پی جایابی ساختاری نیز هستند. اینان جامعه را از آنِ خود کرده‌اند و بخش متدین نیز بیش از گذشته، ناچار است در فضاهای گلخانه‌ای بخزد و از واقعیت‌های فرهنگیِ بیرونی بگریزد، مبادا که دامن‌ش به معاصی اینان، آلوده شود. این همان کاری است که دربارۀ «مدارس» انجام شد و در اثر آن، مدارسِ خاصِ حزب‌اللهی‌ها و مؤمنان ایجاد گردید. مدارس اینان از مدارس دیگران جدا شد و اینک کار جدایی، به «جامعه» هم کشیده شده است. انقلابی‌ها، هرچه بیشتر در حال منزوی‌شدن هستند و خود را پنهان می‌کنند. مدسه و جامعه را نمی‌پسندند اما به جای «مواجهه» و «اصلاح»، می‌گریزند و برای خود، «باغچه‌های فرهنگی» ایجاد می‌کنند؛ ناکام در جامعه‌پردازی توحیدی و راضی به باغچه‌پردازی مصنوعی. از خودسازی به جامعه‌پردازی عبور نکرده‌اند، چه رسد به این‌که بخواهند تمدّن‌سازی کنند. منطق تقیّه و گریختن و پنهان‌شدن و بیرون‌کشیدن گلیم خویش را از آب آموخته‌اند و بس. ۳. نیاز نیست که قانون حجاب در مورد همه «اجرا» شود تا سخن از «امکان‌» و «قابلیت»، معنا داشته باشد. شاید دربارۀ حدود بیست درصد، اعمال «قدرت» (اجرای قانون) موضوعیت داشته باشد. بقیۀ افراد با مشاهدۀ اِعمال قدرت، تمکین و همراهی خواهند کرد. برای اینان، «اقتدار» کافی‌ست و حاجت به قدرت نیست. ازاین‌رو، بیست درصد اِعمال «قدرت» و هشتاد درصد تجلی «اقتدار»، ما را از گردنه عبور خواهد داد. کار دولت، بسته به اقتدار است؛ اقتدار که فرویخت، همه‌چیز مباح می‌شود. واقعیت اجتماعی، صفر و صدی نیست، بلکه با مواجهه‌های پیوستاری و متنوّع، گره‌هایی که به ظاهر کور هستند، گشوده می‌شوند. در جنگ ترکیبی، باید چندلایه و چندسویه عمل کند و اهرم‌های مختلف را به کار گرفت. ۴. بسیاری از ساختارها، چندان در خدمت غایات دینی نیستند. تسهیل‌گر نیستند، بلکه گاه مانع هستند؛ هرچه که بتوانند بازدارندگی ایجاد می‌کنند. سبک زندگیِ ما نیز در بخش مهمی، زیر نفوذ «ساختارهای تجدّدی» هست؛ حتی در لایۀ خُرد. فقط تحلیل ارزش‌های معطوف به ازدواج و انتخاب همسر، کافی است که تغییر ساختارهای ذهنی را نشان بدهد. از ازدواج تا اشرافیت در زندگی تا فرزندآوری تا پوشش تا مصرف و خرید و پاساژ و سلبریتی و فضای مجازی و لذت و بدن و بینی و گونه و ... در هم تنیده شده‌اند و تجدّد را می‌زایند؛ آن هم در ابعاد ساختاری. در بند هفتمِ بیانیۀ گام دوم، تعبیر «نفوذ سبک زندگی غربی» به کار برده شده است. اولاً نفوذ و ثانیاً نفوذ ساختاری. تجدّد، ما را محاصره کرده است و می‌خواهد بیش از گذشته، سرزمین‌های فرهنگی ما را اشغال کند.‌ خرمشهر اینجاست. جهان‌آرا کجاست؟! ۵. ما دچار فقر «فهم عالمانه و دینی» هستیم. چندان شناخت درستی از گره‌ها و گرانیگاه‌ها در دست نیست. باید این فهم را تولید و تکثیر کرد؛ چون ادبیات متناسب با این فهم، ذهنیت‌ها را تغییر خواهد داد. باید تعبیر دینی و انقلابی از دردها و درمان‌ها ارائه داد. رسالت نخبگان فکری، آفرینش همین فهم‌های قدسی است تا به واسطۀ آنها، راه گشوده شود. راهکارها هم وابسته و مشروط به فهم‌ها هستند. حتی فهم ما از ماهیت حجاب هم متوقف مانده است و ازاین‌رو، روایت‌های نو ایجاد نکردیم. تغییر انفسی، تغییر در فهم نیز هست و اغلب باید از «فهم» به «وجود» رسید. ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1
🔸دهان بینی مسئولین عامل انحطاط جامعه 🔰دهن بینی صفتی است که می تواند انسان را تا قعر نابودی بکشاند. چه مردان و زنانی که زندگی مشترک خود را که شاید هم در سطح بالایی قرار داشته با صفت به پرتگاه کشانده اند. ولی بدتر از دهن بینی در زندگی شخصی دهن بینی مدیران یک جامعه است. اگر مسئول دارای مبانی و معیار نباشد و نداند در هر حیطه ای بر طبق آن مبانی باید به کدام متخصص رجوع کند به دهان بینی می افتد و از جو، رسانه و هیجانات و خواسته های سطحی و قشری خط می گیرد و اینجاست که یا به دچار می‌شود و یا بازیچه کارتل‌های رسانه ای قرار می‌گیرد و قطعا دشمن بیرونی آماده چنین لقمه چرب و نرمی است تا با گل آلود کردن فضا حرف خود را از طریق ها به عنوان خواست مردم القا کند و مسئول را تحت فشار گذارد و این روند لاجرم نتیجه ای جز به محاق رفتن منافع ملی نخواهد داشت. بر عکس اگر مسئولین فهم مبنایی داشته باشند و موضع گیری اصولی نمایند و عملشان مبتنی بر مبانی اصیل باشد؛ دشمن عقب خواهد نشست و محاسباتش را تغییر خواهد داد. 🔰در مسئله دیدیم هر چه قدر مسئولین کوتاه آمدند، از ترس این که برچسب بخورند فرهنگ سازی نکردند، با مظاهر فساد و بی حجابی مبارزه نکردند تا عده ای را راضی کنند و دهان رسانه های حیازدا را ببندند، برعکس شد و طلبکاری و بی حیایی آنها بیشتر شد. تا جایی که رسماً وقیحانه ترین مسائل را طلب می کنند. در مقابل هرجا کردیم و وظیفه مان را انجام دادیم دشمن فهمید از اینجا نمی تواند اثرگذاری داشته باشد و به سراغ حوزه ای دیگر رفت. ☫ کانال بصیر: 📡 🇮🇷 @BASIR1
5.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. ♻️ قطعه‌ای دیگر از خدماتی که هاشمی رفسنجانی موفق به انجامش نشد! پاسخ امام به تلاش هاشمی برای حذف بسیج از دانشگاه پس از پایان جنگ تحمیلی... ☫ کانال بصیر: https://eitaa.com/joinchat/630063107C94ef733541 📡 🇮🇷 @BASIR1