دقایقی از بیانیه قرارگاه خاتم در مورد جنوب لبنان نگذشته که یهود به جنوب لبنان حمله کرد.
یک منبع اسرائیلی به کانال ۱۴: در صورت حمله حزبالله به شهرکهای اسرائیلی، ضاحیه بیروت هدف قرار خواهد گرفت.
پ ن ادمین : ما هم شما رو خواهیم زد ؛ معادله خوبیه.
ادعای کانال ۱۲ به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست: حملات در جنوب لبنان در روزهای آینده با حداکثر قدرت ادامه خواهد یافت.
جنگ فعلی از دو جنگ قبلی کوتاه تر است! چرا؟!
چون برای اولین بار ایران حمله را آغاز کرد، بدون اینکه مسئولیناش در ساعت صفر جنگ ترور شوند و منتظر حمله باشد.
یک معادله جدید.
@basirt8
هم اکنون
حملهی صهیونیستها به جنوب لبنان!
اسرائیل و آمریکا معتاد به جنگ شدهاند...
@basirt8
🔴اگر به جنوب حمله کنید، پاسخ خواهیم داد
بخشی از بیانیه قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص):
▪️بر این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام میگردد؛ اما تاکید میشود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارتها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبندهتر از قبل در راه خواهد بود.
✍️ طبق این بند از بیانیه قرارگاه نشان میدهد که آتش بس دوباره نقض شده و ایران احتمالا برای پاسخ در میدان آماده میشود.
@basirt8
خائنین کودتاگر سازشگر مامور دشمن حرامی خیلی دارن فشار میارن