یک منبع اسرائیلی به کانال ۱۴: در صورت حمله حزبالله به شهرکهای اسرائیلی، ضاحیه بیروت هدف قرار خواهد گرفت.
پ ن ادمین : ما هم شما رو خواهیم زد ؛ معادله خوبیه.
ادعای کانال ۱۲ به نقل از یک مقام ارشد صهیونیست: حملات در جنوب لبنان در روزهای آینده با حداکثر قدرت ادامه خواهد یافت.
جنگ فعلی از دو جنگ قبلی کوتاه تر است! چرا؟!
چون برای اولین بار ایران حمله را آغاز کرد، بدون اینکه مسئولیناش در ساعت صفر جنگ ترور شوند و منتظر حمله باشد.
یک معادله جدید.
@basirt8
هم اکنون
حملهی صهیونیستها به جنوب لبنان!
اسرائیل و آمریکا معتاد به جنگ شدهاند...
@basirt8
🔴اگر به جنوب حمله کنید، پاسخ خواهیم داد
بخشی از بیانیه قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص):
▪️بر این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام میگردد؛ اما تاکید میشود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارتها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبندهتر از قبل در راه خواهد بود.
✍️ طبق این بند از بیانیه قرارگاه نشان میدهد که آتش بس دوباره نقض شده و ایران احتمالا برای پاسخ در میدان آماده میشود.
@basirt8
خائنین کودتاگر سازشگر مامور دشمن حرامی خیلی دارن فشار میارن
باگ بزرگ ما اعلام زود هنگام برای برگشتن به میز مذاکره است. کاش چند روزی مسئولان ما بیخیال میز مذاکره بشوند تا دشمن در ما احساس ضعف نکند....
@basirt8
چرا تا این حرامزاده اپستنی کودک خوار وکودک کش میگه جنگرا تمام کنید ولبابد مذاکره کنیم بلافاصله حملات متوقف میشود
هوپیمایی از امارات وقطر وارد کشور میشه
تا غربگراها وحرامیان کودتاگر هستن ومصب دارند ومدام تهدید میکنن ومعیشت واقتصاد ملت راگرو میگیرن وکدام دنبال رد وبدل پیام کذاکره وتوافق وگرا وپیام تسلیم وضعف دادن هستن وضع همینه
شرایط سخت ودشواری ترمیشه برای مقابله بادشمن امریکایی یهودی
هزینه ها ماخیلییی بیشتر میشه
خسااات ما بیشتر میشه
فقط بخاطرکودتاگران حرامی حرامی داخلی
🔴 براساس گزارش منابع مختلف لبنانی و همچنین بیانیه حزبالله، ارتش اسرائیل در حال پیشروی به روستای بیت یاحون در جبهه بنت جبیل است
@basirt8