eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.4هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هم اکنون حمله‌ی صهیونیست‌ها به جنوب لبنان! اسرائیل و آمریکا معتاد به جنگ شده‌اند... @basirt8
چرا دوباره به جنوب لبنان حمله کردند؟
🔴اگر به جنوب حمله کنید، پاسخ خواهیم داد بخشی از بیانیه قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص): ▪️بر این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد؛ اما تاکید می‌شود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود. ✍️ طبق این بند از بیانیه قرارگاه نشان می‌‌دهد که آتش بس دوباره نقض شده و ایران احتمالا برای پاسخ در میدان آماده می‌شود. @basirt8
خائنین کودتاگر سازشگر مامور دشمن حرامی خیلی دارن فشار میارن
باگ بزرگ ما اعلام زود هنگام برای برگشتن به میز مذاکره است. کاش چند روزی مسئولان ما بیخیال میز مذاکره بشوند تا دشمن در ما احساس ضعف نکند.... @basirt8
چرا تا این حرامزاده اپستنی کودک خوار وکودک کش میگه جنگرا تمام کنید ولبابد مذاکره کنیم بلافاصله حملات متوقف میشود هوپیمایی از امارات وقطر وارد کشور میشه تا غربگراها وحرامیان کودتاگر هستن ومصب دارند ومدام تهدید میکنن ومعیشت واقتصاد ملت راگرو میگیرن وکدام دنبال رد وبدل پیام کذاکره وتوافق وگرا وپیام تسلیم وضعف دادن هستن وضع همینه شرایط سخت ودشواری ترمیشه برای مقابله بادشمن امریکایی یهودی هزینه ها ماخیلییی بیشتر میشه خسااات ما بیشتر میشه فقط بخاطرکودتاگران حرامی حرامی داخلی
🔴 براساس گزارش منابع مختلف لبنانی و همچنین بیانیه حزب‌الله، ارتش اسرائیل در حال پیش‌روی به روستای بیت یاحون در جبهه بنت جبیل است @basirt8
اقایون دست بردارید ازمذاکرات وتوافق خیالی 30ساله دارید مذاکره میکنید برجام بین دومذاکره به ما حمله کردن ورهبر وفرماندهانمون راشهید کردن وهزاران نفر ازملت وزن کودک و..را به خاک وخون کشیدن اخه چرا این همه خیانت جنگ ما جنگ موجودیتی هست جنگ اخرالزمان جنگ ایدوئولوژی یکی درانتها زنده میماند وابرقدرت میشود اتش بس ومذاکره به نفع دشمن وخواست ابلسوشیطانه شما دارد درسپاه شیطان خدمت میکنید درسپاه ظلمت وسیاهی وتاریکی وشخص شیطان وشیاطین جنی وانسی
دشمن اصلا به شروط دهگانه ما عمل نکرده ونمیکنه مدام نقض عهد میکنه یکیش حملات به حزب الله ست محاصره دریایی حمله به جنوب کشورما وکشتی ها و...
تداوم نقض آتش بس/ تصویری از حملات اسرائیل به مناطق الخرایب و کوثریه الرز در جنوب لبنان
فرمانده ارتش: 🔴 در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد 🔰 سرلشکر حاتمی: ملتِ کشور دوست و مبعوث شده ایران عزیز! دشمن در حالی که میانجی گفت‌و‌گوها در ایران حضور داشت بار دیگر با عهدشکنی و نقض تمامیت آتش‌بس ثابت کرد به‌هیچ‌وجه به آتش‌بس و توافق پایبند نیست. صد شبانه‌روز مقاومت و ایستادگی‌تان، تجلی اراده ملی، اتحاد یک ایران منسجم، فتح قله‌های تاب‌آوری و پیام روشن همدلی و اتحاد مقدس، تحت رهبری و فرماندهی امام خامنه ای ( مدظله العالی) و پاسخ قاطع ایران یکپارچه به دشمنان غداری است که استقلال و تمامیت ارضی این سرزمینِ پاک و عزت و امنیت مردم شریفمان را نشانه رفته‌اند. به پشتوانۀ شما مردم همیشه در صحنه، بار دیگر با اعلام آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هشدار می‌دهیم مسئولیت تجاوز رژیم صهیونیستی برعهده آمریکاست و در صورت تکرار شرارت‌های دشمن، اقدامات ما شدیدتر خواهد شد. @basirt8