eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از دوستان نوشته این هواپیما با خودش چه آورده بود که به محض اینکه در تهران نشست ایران آتش بس را برقرار کرد و از ادامه شلیک‌ها خودداری نمود؟! واقعا چه اتفاقی افتاده است! من که می‌دانم قرار بود موج جدید شلیک‌ها ساعت ۵ بعد از ظهر انجام شود و این بار سهم پایگاه‌های دشمن ده‌ها تیر موشک و صدها فروند پهپاد بود... خلاصه هرچه که هست سائل پشت پرده زیاد است که ما از آن خبر نداریم و فقط بر اساس شواهد و قرائن حرف می‌زنیم. اخبارسوریه شما نمیدانی جناب جعفری ولی ما می‌دانیم ... امارات پول آورد تا جنگ ادامه پیدا نکند ولی ... @basirt8
حملات شدید اسرائیل به لبنان از سر گرفته شد ❗️ پایان و توقف درگیری اشتباه است باید تا خرد شدن دندان های سگ هار منطقه ادامه بدهیم ...
بین توقف ناگهانی حملات و بعد ورود هواپیمایی ازامارات به ایران چه ارتباطی وجود دارد
🔴 حمله هوایی رژیم صهیونسیتی به شهرک دیر قانون در جنوب لبنان 🔴@basirt8
21.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اگر می‌گویید دارید صلح حدیبیه انجام می‌دهید، قبول؛ مانند رفتار پیامبر اکرم(ص) در صلح حدیبیه عمل کنید 👤 حجت‌الاسلام طباخیان، استاد حوزه و دانشگاه: 🔹 پیامبر اکرم(ص) در صلح حدیبیه مذاکرات با  فرستادگان قریش را در جمع عمومی اصحاب انجام دادند. 🔹 این عزیزان با خودشان هماهنگ نیستند، چطور با رهبری هماهنگ هستند نمی‌دانیم. @basirt8
زمان: حجم: 1.7M
۱۸ خرداد مهم: این یک چرخه عامدانه و طراحی شده برای زدن استحکامات پدافندی ایران است. برای همین عرض می‌کردم باید حمله پیش‌دستانه کرد. @basirt8
زمان: حجم: 2.1M
۱۸ خرداد ۱۴۰۵ - حمله ایران به رژیم صهیونیستی... - چرا ترامپ عقب‌نشینی کرد؟ - آیا رژیم پاسخ خواهد داد؟ - ضربه ایران و کنترل اوضاع توسط آمریکا نشان داد اسرائیل موضوع مذاکره است نه مذاکره کننده! @basirt8
ترجمه: به همه کسانی (صهیونیست ها) که از سخنان ترامپ ناراحت شده‌اند. یادآوری این نکته مهم است: ترامپ دلسوزترین و بهترین رئیس جمهوری است که تاکنون در کاخ سفید نشسته است. اظهارات متناقض او اغلب به ظاهر یا فریب تبدیل شده است. اگرچه در حال حاضر خوب به نظر نمی‌رسد - من خوشبین هستم. @basirt8
معمایی به عایت سهل و آسان... قرارگاه خاتم بصورت شفاف گفته اگر اسرائیل جنوب لبنان رو بزنه ما میزنیمش پس یعنی نظامی‌ها مشکلی ندارن با زدن رهبری هم که نظرشون رو در مورد یکپارچگی محور مقاومت و دفاع از مظلوم شفاف گفتن پس اگر دیدین الان پاسخی ندادیم بدونید توی لایه سیاسیون مشکل داریم @basirt8
قیام ملت مبعوث شده بزودی قیامی همانند قیام22یهمن57علیه کوددتاگران ونفوذی وغربگراها وحرامی این47سال ملت مبعوث شده باتمام هزینه هاوسختی ومشقت ها کار راتمام خواهند کرد