eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.4هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 1.7M
۱۸ خرداد مهم: این یک چرخه عامدانه و طراحی شده برای زدن استحکامات پدافندی ایران است. برای همین عرض می‌کردم باید حمله پیش‌دستانه کرد. @basirt8
زمان: حجم: 2.1M
۱۸ خرداد ۱۴۰۵ - حمله ایران به رژیم صهیونیستی... - چرا ترامپ عقب‌نشینی کرد؟ - آیا رژیم پاسخ خواهد داد؟ - ضربه ایران و کنترل اوضاع توسط آمریکا نشان داد اسرائیل موضوع مذاکره است نه مذاکره کننده! @basirt8
ترجمه: به همه کسانی (صهیونیست ها) که از سخنان ترامپ ناراحت شده‌اند. یادآوری این نکته مهم است: ترامپ دلسوزترین و بهترین رئیس جمهوری است که تاکنون در کاخ سفید نشسته است. اظهارات متناقض او اغلب به ظاهر یا فریب تبدیل شده است. اگرچه در حال حاضر خوب به نظر نمی‌رسد - من خوشبین هستم. @basirt8
معمایی به عایت سهل و آسان... قرارگاه خاتم بصورت شفاف گفته اگر اسرائیل جنوب لبنان رو بزنه ما میزنیمش پس یعنی نظامی‌ها مشکلی ندارن با زدن رهبری هم که نظرشون رو در مورد یکپارچگی محور مقاومت و دفاع از مظلوم شفاف گفتن پس اگر دیدین الان پاسخی ندادیم بدونید توی لایه سیاسیون مشکل داریم @basirt8
قیام ملت مبعوث شده بزودی قیامی همانند قیام22یهمن57علیه کوددتاگران ونفوذی وغربگراها وحرامی این47سال ملت مبعوث شده باتمام هزینه هاوسختی ومشقت ها کار راتمام خواهند کرد
جسارت این برده صهیونیستی به رهبر شهید ورهبر جدید انقلاب: بر اساس خبر فارس نیوز این فرد که نزد همگان صهیونیستی بودنش ثابت شده گفته بود: «...اینکه آمریکا مدرسه میناب را هدف قرار داد و کودکان مینابی را کشت، حتما دلیلی داشته. شماها همیشه کیفرخواستتان علیه آمریکا، یک‌سویه است. هیچ‌وقت نگفتید که ما چه کار کردیم! زدن پل‌ها، بیمارستان و زیرساخت‌های ایران، دلایلی دارد!» مجدد اخیرا در جملاتی به زبان انگلیسی و با شعفی که نمی‌تواند پنهانش کند، با عبور از خطوط قرمز، خبرنگار خارجی را در حرف‌های در گوشی محافل اپوزیسیون داخل کشور، محرم و شریک می‌کند و می‌گوید: «36سال طول کشید تا پدرش بتواند دستِ بالا را داشته باشد. [اما] مجتبی خامنه‌ای نمی‌تواند به‌راحتی دستِ بالا را داشته باشد. برای 36سال، رهبر، راهِ خود را داشت. راه او چه بود؟ آمریکاستیزی. ما به دنبال نابودی اسرائیل هستیم. ما باید از حزب‌الله حمایت کنیم. باید از حماس حمایت کنیم. غرب‌ستیزی و آمریکاستیزی. [اما] او دیگر نیست...» سوال: آیا اگر به یک خانواده در درون نظام وابستگی سببی نداشت مدعی العموم با او همین رفتار را میکرد! احضار و ...
لعنت برحرامیی در حرامی را برای این وقتها گذاشتن
🚨 | مجدد جنوب لبنان بمباران فسفری شد لحظاتی پیش @basirt8
🔴غربگرا جماعت نمیخاد بپذیره که آمریکا «شرِّ مطلق» و «شیطان بزرگ» هست. به خاطر همین، تمام جنایات و فجایعی که به دست آمریکا رقم می‌خوره رو به پای ترامپ و بوش و سایر سیاستمداران می‌نویسه یک جوری به ونس و روبیو امید بستن که انگار اینا عاشق و دلسوز ایرانن!!! نه عزیز من اگر ترامپ نیت شومی داره، دقیقاً با کمک و مشورت همین‌ها و بوسیله دولتمردان و سیستم آمریکا اون جنایات رو مرتکب میشه وگرنه یک نفر که کاری ازش برنمیاد...
خبرنگار رادیوی عرررتش اسقاطیل عررررتش اسقاطیل در ساعات اخیر در آستانه اجرای یک موج حمله گسترده به ایران بود؛ عملیاتی که شامل ده‌ها جنگنده نیروی هوایی می‌شد که آماده پرواز به سمت ایران و حمله به اهدافی در نقاط مختلف این کشور بودند. این موج گسترده حملات، البته در نهایت اجرا نشد. این گزارش، در چارچوب محدودیت‌های اطلاعاتی قابل انتشار در حال حاضر، با تأیید نهادهای امنیتی منتشر شده است.
♨️دکتر رضا غلامی استاد دانشگاه در مورد متن پیش نویس ۱۴ بندی ایران و امریکا نوشت: هر چه این پیش‌نویس ۱۴ بندی که می‌گویند قرار است امضا شود را می‌خوانم، قلبم بیشتر درد می‌گیرد... به زبان ساده‌، ترامپ در این متن می‌گوید، رهبرتان، فرماندهان و دانشمندان تان را زدیم، زیرساخت‌های صنعتی، علمی، شهری و هسته‌ای تان را زدیم، ولی قول بدهید که نه شما و نه متحدان شما، هیچ وقت با متحدان آمریکا (اسرائیل) نجنگند، قول بدهید که سلاح هسته‌ای نسازید، تنگه هرمز را باز کنید و خودتان مین روبی کنید، در مورد سطح غنی سازی و مواد هسته‌ای بعدا صحبت می‌کنیم، ضمنا، نه غرامت می‌دهیم نه قصاص می‌شویم ولی به مرور محاصره را برخواهیم داشت تلاش می‌کنیم تحریم‌ها را برداریم و پولهایتان را آزاد کنیم و شاید ۳۰۰ میلیارد دلار هم به توسعه شما کمک کنیم. در واقع، ترامپ هر چیزی که در جنگ بدست نیاورد در این توافق بدست خواهد آورد و همه تعهداتش هم نسیه است. لطفأ این را امضا نکنید. @basirt8