قیام ملت مبعوث شده
بزودی قیامی همانند قیام22یهمن57علیه کوددتاگران ونفوذی وغربگراها وحرامی این47سال
ملت مبعوث شده باتمام هزینه هاوسختی ومشقت ها کار راتمام خواهند کرد
جسارت این برده صهیونیستی
به رهبر شهید ورهبر جدید انقلاب:
بر اساس خبر فارس نیوز این فرد که نزد همگان صهیونیستی بودنش ثابت شده گفته بود:
«...اینکه آمریکا مدرسه میناب را هدف قرار داد و کودکان مینابی را کشت، حتما دلیلی داشته. شماها همیشه کیفرخواستتان علیه آمریکا، یکسویه است. هیچوقت نگفتید که ما چه کار کردیم! زدن پلها، بیمارستان و زیرساختهای ایران، دلایلی دارد!»
مجدد اخیرا در جملاتی به زبان انگلیسی و با شعفی که نمیتواند پنهانش کند، با عبور از خطوط قرمز، خبرنگار خارجی را در حرفهای در گوشی محافل اپوزیسیون داخل کشور، محرم و شریک میکند و میگوید:
«36سال طول کشید تا پدرش بتواند دستِ بالا را داشته باشد. [اما] مجتبی خامنهای نمیتواند بهراحتی دستِ بالا را داشته باشد. برای 36سال، رهبر، راهِ خود را داشت. راه او چه بود؟ آمریکاستیزی. ما به دنبال نابودی اسرائیل هستیم. ما باید از حزبالله حمایت کنیم. باید از حماس حمایت کنیم. غربستیزی و آمریکاستیزی. [اما] او دیگر نیست...»
سوال:
آیا اگر به یک خانواده در درون نظام وابستگی سببی نداشت مدعی العموم با او همین رفتار را میکرد!
احضار و ...
🔴غربگرا جماعت نمیخاد بپذیره که آمریکا «شرِّ مطلق» و «شیطان بزرگ» هست.
به خاطر همین، تمام جنایات و فجایعی که به دست آمریکا رقم میخوره رو به پای ترامپ و بوش و سایر سیاستمداران مینویسه
یک جوری به ونس و روبیو امید بستن که انگار اینا عاشق و دلسوز ایرانن!!!
نه عزیز من
اگر ترامپ نیت شومی داره، دقیقاً با کمک و مشورت همینها و بوسیله دولتمردان و سیستم آمریکا اون جنایات رو مرتکب میشه وگرنه یک نفر که کاری ازش برنمیاد...
خبرنگار رادیوی عرررتش اسقاطیل
عررررتش اسقاطیل در ساعات اخیر در آستانه اجرای یک موج حمله گسترده به ایران بود؛ عملیاتی که شامل دهها جنگنده نیروی هوایی میشد که آماده پرواز به سمت ایران و حمله به اهدافی در نقاط مختلف این کشور بودند.
این موج گسترده حملات، البته در نهایت اجرا نشد.
این گزارش، در چارچوب محدودیتهای اطلاعاتی قابل انتشار در حال حاضر، با تأیید نهادهای امنیتی منتشر شده است.
♨️دکتر رضا غلامی استاد دانشگاه در مورد متن پیش نویس ۱۴ بندی ایران و امریکا نوشت:
هر چه این پیشنویس ۱۴ بندی که میگویند قرار است امضا شود را میخوانم، قلبم بیشتر درد میگیرد...
به زبان ساده، ترامپ در این متن میگوید،
رهبرتان، فرماندهان و دانشمندان تان را زدیم،
زیرساختهای صنعتی، علمی، شهری و هستهای تان را زدیم،
ولی قول بدهید که نه شما و نه متحدان شما، هیچ وقت با متحدان آمریکا (اسرائیل) نجنگند،
قول بدهید که سلاح هستهای نسازید،
تنگه هرمز را باز کنید و خودتان مین روبی کنید،
در مورد سطح غنی سازی و مواد هستهای بعدا صحبت میکنیم،
ضمنا،
نه غرامت میدهیم
نه قصاص میشویم
ولی به مرور محاصره را برخواهیم داشت
تلاش میکنیم
تحریمها را برداریم
و پولهایتان را آزاد کنیم
و شاید ۳۰۰ میلیارد دلار هم به توسعه شما کمک کنیم.
در واقع، ترامپ هر چیزی که در جنگ بدست نیاورد در این توافق بدست خواهد آورد و همه تعهداتش هم نسیه است.
لطفأ این #ديکته را امضا نکنید.
@basirt8
بجای اینکه ماشرط بذاریم وان ده شرط
ان حرامزاده شروط گذاشته
رفتید چکار کردید اخه که انقدر دشمن جنایتگار اپستینیجری تر وپررو ترشده.
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 خوشچشم، کارشناس سیاسی:
برای چی به مسئولینی که در طول جنگ مرخصی بودن پاداش جنگ دادند! چرا به نیروهای کف میدان ندادن؟
#@basirt8
پاداش خیانتشون وطن فروشی شون راگرفتن
پاداش سازش وتلیم وترسشون وحمایت نکردهن ازجبهه حق وایران شیعه راگرفتن
پاداس همراهی نکردن ملت مبعوث شده
نوش جانتان گوارا وجودتا
مانند زقوم درملقوم تان خواهد بود.
🔴 ضربه سنگین به زیرساخت نظامی دشمن
🔹کشف و جمع آوري تجهیزات فنی تسهیل گر و رادارهای زمین پایه توسط سازمان اطلاعات سپاه در ارتفاعات جنگلی شمال کشور، ضربه جدی به زیرساخت نظامی دشمن وارد کرده و توانایی دشمن را برای ورود جنگنده با اخلال مواجه کرده است. این منطقه کریدور اصلی ورود دشمن برای حمله به تهران و شمال کشور در جنگرمضان بود.
@basirt8