eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.4هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
لعنت برحرامیی در حرامی را برای این وقتها گذاشتن
🚨 | مجدد جنوب لبنان بمباران فسفری شد لحظاتی پیش @basirt8
🔴غربگرا جماعت نمیخاد بپذیره که آمریکا «شرِّ مطلق» و «شیطان بزرگ» هست. به خاطر همین، تمام جنایات و فجایعی که به دست آمریکا رقم می‌خوره رو به پای ترامپ و بوش و سایر سیاستمداران می‌نویسه یک جوری به ونس و روبیو امید بستن که انگار اینا عاشق و دلسوز ایرانن!!! نه عزیز من اگر ترامپ نیت شومی داره، دقیقاً با کمک و مشورت همین‌ها و بوسیله دولتمردان و سیستم آمریکا اون جنایات رو مرتکب میشه وگرنه یک نفر که کاری ازش برنمیاد...
خبرنگار رادیوی عرررتش اسقاطیل عررررتش اسقاطیل در ساعات اخیر در آستانه اجرای یک موج حمله گسترده به ایران بود؛ عملیاتی که شامل ده‌ها جنگنده نیروی هوایی می‌شد که آماده پرواز به سمت ایران و حمله به اهدافی در نقاط مختلف این کشور بودند. این موج گسترده حملات، البته در نهایت اجرا نشد. این گزارش، در چارچوب محدودیت‌های اطلاعاتی قابل انتشار در حال حاضر، با تأیید نهادهای امنیتی منتشر شده است.
♨️دکتر رضا غلامی استاد دانشگاه در مورد متن پیش نویس ۱۴ بندی ایران و امریکا نوشت: هر چه این پیش‌نویس ۱۴ بندی که می‌گویند قرار است امضا شود را می‌خوانم، قلبم بیشتر درد می‌گیرد... به زبان ساده‌، ترامپ در این متن می‌گوید، رهبرتان، فرماندهان و دانشمندان تان را زدیم، زیرساخت‌های صنعتی، علمی، شهری و هسته‌ای تان را زدیم، ولی قول بدهید که نه شما و نه متحدان شما، هیچ وقت با متحدان آمریکا (اسرائیل) نجنگند، قول بدهید که سلاح هسته‌ای نسازید، تنگه هرمز را باز کنید و خودتان مین روبی کنید، در مورد سطح غنی سازی و مواد هسته‌ای بعدا صحبت می‌کنیم، ضمنا، نه غرامت می‌دهیم نه قصاص می‌شویم ولی به مرور محاصره را برخواهیم داشت تلاش می‌کنیم تحریم‌ها را برداریم و پولهایتان را آزاد کنیم و شاید ۳۰۰ میلیارد دلار هم به توسعه شما کمک کنیم. در واقع، ترامپ هر چیزی که در جنگ بدست نیاورد در این توافق بدست خواهد آورد و همه تعهداتش هم نسیه است. لطفأ این را امضا نکنید. @basirt8
بجای اینکه ماشرط بذاریم وان ده شرط ان حرامزاده شروط گذاشته رفتید چکار کردید اخه که انقدر دشمن جنایتگار اپستینیجری تر وپررو ترشده.
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 خوش‌چشم، کارشناس سیاسی: برای چی به مسئولینی که در طول جنگ مرخصی بودن پاداش جنگ دادند! چرا به نیروهای کف میدان ندادن؟ #@basirt8
پاداش خیانتشون وطن فروشی شون راگرفتن پاداش سازش وتلیم وترسشون وحمایت نکردهن ازجبهه حق وایران شیعه راگرفتن پاداس همراهی نکردن ملت مبعوث شده نوش جانتان گوارا وجودتا مانند زقوم درملقوم تان خواهد بود.
🔴 ضربه سنگین به زیرساخت نظامی دشمن 🔹کشف و جمع آوري تجهیزات فنی تسهیل گر و رادارهای زمین پایه توسط سازمان اطلاعات سپاه در ارتفاعات جنگلی شمال کشور، ضربه جدی به زیرساخت نظامی دشمن وارد کرده و توانایی دشمن را برای ورود جنگنده با اخلال مواجه کرده است.  این منطقه کریدور اصلی ورود دشمن برای حمله به تهران و شمال کشور در جنگ‌رمضان بود. @basirt8
چند روزی است که جسته و گریخته توی فضای مجازی از تعدد استعفاهای آقای پزشکیان داره مطالبی از برخی از اشخاص منتشر میشه که باعث نگرانی شده
طرح چنین ادعایی که رئیس جمهور در تقابل با هر مسئله ای متوسل به تهدید برای استعفا بشه وحشتناکه از طرفی ایشان رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور (شعام) هم هست و اینگونه القا میشه که این تهدیدها منجر به توقف یا مصامحه نیروهای نظامی ما در برابر تجاوزات دشمن در این چند روز اخیر شده
این قضیه باید حتماً پیگیری و برای مردم شفاف سازی بشه اگر این موضوع صحت نداره ، باید با اونهایی که اون رو مطرح کردن ، از برخی کارگردانهای سینمایی تا برخی نمایندگان مجلس ، حتماً به دلیل تشویش اذهان عمومی برخورد قانونی بشه ولی اگر صحت داره مردم باید بدونن که سکان مدیریت کشور به دست چه کسی است