طرح چنین ادعایی که رئیس جمهور در تقابل با هر مسئله ای متوسل به تهدید برای استعفا بشه وحشتناکه
از طرفی ایشان رئیس شورای عالی امنیت ملی کشور (شعام) هم هست و اینگونه القا میشه که این تهدیدها منجر به توقف یا مصامحه نیروهای نظامی ما در برابر تجاوزات دشمن در این چند روز اخیر شده
این قضیه باید حتماً پیگیری و برای مردم شفاف سازی بشه
اگر این موضوع صحت نداره ، باید با اونهایی که اون رو مطرح کردن ، از برخی کارگردانهای سینمایی تا برخی نمایندگان مجلس ، حتماً به دلیل تشویش اذهان عمومی برخورد قانونی بشه ولی اگر صحت داره مردم باید بدونن که سکان مدیریت کشور به دست چه کسی است
اگر واقعا ایشان توی خودش نمیبینه که این اوضاع رو مدیریت کنه ، خب چه اصراری است که ایشان بمونه وقتی خودش میگه نمیتونم
شاید عده ای بگن که الان وقت این چیزا نیست
مگه ما زمان انقلاب که وسط جنگ داخلی و خارجی بودیم و مملکت در آشوب و ترور بود انتخابات نداشتیم ؟ مگر رئیسجمهور عدم کفایت نگرفت و کنار رفت و انتخابات برگزار شد
مگر بعد از اون باز هم رئیس جمهور رو ترور نکردن و انتخابات برگزار نشد؟
پس موضوع الان زمانش نیست
موضوع سر توانستنه
در هر حال طرح این موضوع از طرف اهالی رسانه و نمایندگان مجلس نگرانی زیادی ایجاد کرده که هر چه زودتر باید برای مردم روشن بشه
چون شائبه فشار به رهبری با طرح استعفا برای پذیرش توقف جنگ ، داره پیش میاد
و چون ایشان رئیس شعام هم هست ، این موضوع بیشتر اهمیت پیدا میکنه
امیدوارم که قوه قضاییه ورود کنه و مدارک صحبتهای آقای ابوطالبی و کامران غضنفری و چند نفر دیگه رو ازشون طلب کنه و اگر نتونستن ثابت کنند ، حتماً به مردم اطلاعرسانی بشه
ماکه ازتیر1403نقشه راه راگفتیم
این چندیمین باره که دست بهچنین اقداماتی میزنه
انهم درزمان جنگ
نتانیاهو: ماموریت ما با حزبالله هنوز تمام نشده است
ایران و حزبالله تلاش کردند معادله جدیدی را به ما تحمیل کنند و ما آن را نخواهیم پذیرفت.
ادعای نتانیاهو: ایران پس از پاسخ ما، از حمله به ما منصرف شد
نتانیاهو: ایران و حزبالله ضعیفتر از همیشه هستند - اما مبارزه تمام نشده است
حقّ شمشيرهایتان را ادا كنيد و پهلوهاى دشمن را بر خاك هلاك آوريد. همواره آزمند آن باشيد كه نيزه هايتان تن ها را بشكافد و ضربتهايتان سخت و كشنده باشد
نامه ۱۶ نهج البلاغه
سنتکام: یک نفتکش مرتبط با ایران را با شلیک موشک، متوقف کردیم
اطلاعیه فرماندهی مرکزی ایالات متحده:
نیروهای آمریکایی در ۸ ژوئن یک نفتکش خالی را در خلیج عمان، پس از آنکه این کشتی با تلاش برای حرکت به سمت یک بندر ایرانی، محاصره مداوم علیه ایران را نقض کرد، از کار انداختند.
جنگنده اف-۱۸ پس از آنکه خدمه یک نفتکش از دستورالعملها پیروی نکردند، مهماتی را شلیک کرد که به موتورهای آن آسیب رساند.
پ ن ادمین : باید پاسخ این تجاوزگری های امریکا داده بشه.
فعلا باتهدیدات مکرر دارن دست مارامیبندند ودست دشمن رابازمیکنن برای هرعمل وحجنایتی
هرچه زودتر بهملت مبعوث شده انهایی که دارن بنیصدر بازی درمیارن وکارشکنی ومدام تهدید میکنن ودست نظامیان رامیبندند را معرفی ورسوا کنید.
تا دیر نسشده........