eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.4هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ افشاگری ابوالقاسم طالبی (کارگردان قلاده‌های طلا) در تجمع مردمی مقابل مجلس یکشنبه ۱۷خرداد: یکی بهم زنگ زد خب امام علی(ع) رو گفتی شمشیر گذاشتن الان کی شمشیر گذاشته گلوی امام؟!... عرض کردم شمشیر "من استعفا می‌دهم" یعنی مملکت رو می‌ریزم بهم، دوقطبی درست می‌کنم، پس هرچی من میگم همون بشه، یالا بریم مذاکره با آمریکا، حرف‌های امام شهید رو تلویزیون پخش نکنه، حرفهای منو پخش کنه، من و من و من... پس "تهدید به استعفا" همان شمشیری است که خوارج بر گلوی امیرالمومنین(ع) گذاشتند و آن کسی که هرگز در جنگ شکست نخورد مجبور شد کوتاه بیاید» ‌ @basirt8
با امام شهیدمان دراین دوره ودوره نجس وخسارت بار دهه 90راهمین کارها راکردند حال ان زمان جنگ ونبرد درگیری اینگونه نبود اما الان در زمان جنگ ودرگیری ونبرد حساس همانند زمان بنی صدر دارن تهدید کارشکنی وحدت شکنی و...میکنن هرچه زودتر این افراد درهرجا ماکن ومنصبی هستن را برای ملت ومردم مبعوق شده رسوا کنید هرچند عده زیادی ازمردم خودشون اگاه ومطلع هستن منتظر دستور هستن نمیخواهند وحدت جامعه بهم بخوره ودودستگی ایجاد بشه وگرنه مردم ازخیلی مسائل باهبر واگاه هستن اینکه چیزی نمیگن ازولایت مداری تقوا ونجابتشان ست اگر دارن ادمه میدهند به کارشکنی وتهدیدات ومدام ومدام دراین شرایط حساس وجنگی سنگ اندازی میکنن واخلال درکار نظامیان ودچار اختلال محاسباتی شده اند هرچه زودتر طبق قانون باهاشون برخورد بشه وگرنه هزینه وخسارات بیشتر بهکشور وملت و...تحمیل خواهند کرد.
معاریو: یمنی‌ها وارد عمق رویارویی شدند، تحقق آنچه رژیم صهیونیستی از آن می‌ترسید! 🔻روزنامه صهیونیستی معاریو فاش کرد که نیروهای یمنی وارد مرحله جدیدی از رویارویی شده و اقداماتی را عملی کرده‌اند که رژیم اسرائیل همواره از آن هراس داشت. @basirt8
📝 | رژیم صهیونیستی به مراحل پایانی عمر خود نزدیک شده است 🗒 گزیده‌ای از پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب: امّت اسلامی و ملّت‌های منطقه، ظرفیت‌ها و منافع مشترک زیادی دارند که و هندسه‌ی آینده‌ی منطقه و جهان را شکل خواهد داد. اینجانب با صدق و خلوص، همه‌ی‌ کشورها و دولت‌های اسلامی را به دوستی و تعاون به خیر و نیکی دعوت می‌کنم تا با همکاری یکدیگر در راه پیشرفت امّت اسلامی و حلّ مسائل دنیای اسلام قدم برداریم. آنچه در این زمینه مسلّم است، عقربه‌ی زمان به عقب برنمی‌گردد و ملّت‌ها و سرزمین‌های منطقه، دیگر سپر پایگاه‌های آمریکایی نخواهند بود. آمریکا علاوه بر آنکه دیگر نقطه‌ی امنی برای شرارت و استقرار پایگاه نظامی در منطقه نخواهد داشت، روز به روز از وضع سابق خود فاصله می‌گیرد. و غدّه‌ی سرطانی اسرائیل نیز به مراحل پایانی عمر منحوس خود نزدیک شده و به فضل الهی و مطابق با سخن قاطع و آینده‌نگر ده سال قبل رهبر عظیم‌الشأن شهید قدس‌الله نفسه‌الزّکیّه، بیست‌ و پنج سال بعد از آن تاریخ را نخواهد دید، ان‌شاءالله. 🗓 ۵ خرداد ۱۴۰۵ ✍🏼 مجموعه متنی مسطور به بازخوانی پیام‌ها و متون حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی می‌پردازد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
اخرین مطلب درکانال رهبر انقلاب
کارشکنان واستعفا به دستان بشدت مشغول هستن حواسها جمع جمع ملت مبعوث شده در وقت وزمانش باید قیامی بزرگ مانند قیام 22بهمن57علیه خالئنین وطن فروشکودتاگر نفوذی فتنه گر غربگرا وجریانات سیاسیشون وعواملشون و...انجام دهند 1405-1406 منتظر وماده باشید منتظر روز موعود باشید منتظر دستور بمانید دستور شخص ولایت وامام امت وانشالله باهمراهی مراجع وبزرگان و... منتظر وگوش بزنگ باشید
🔰از شروع آتش‌بس یک‌طرفه: ➖بیش از ۳۶۰۰ نفر در لبنان سلاخی شدند، ➖مدام به کشور عزیزمان حمله شد، ➖مدام ضربه خوردیم، ➖عزیزان بسیاری از سربازان وطن در این آتش‌بس تحمیلی به شهادت رسیدند، ➖محاصره دریایی شدیم و راه به جایی نبردیم، ➖و مکررا امام‌مان را تهدید به قتل/ آدم ربایی کردند (و مسوولان ما در مقابل فقط نگاه کردند و هیچ نگفتند) دست آخر هم ۸۴ موشک به اسرائیل شلیک کردیم! و به محض آن‌که ترامپ گفت بس کنید، توقف عملیات اعلام شد!! ⁉️همین؟ ❓چرا هر چه این کله‌زرد بی‌شرافت می‌گوید، سریع عملی می‌شود؟ به کجا شکایت ببریم؟ پیش چه کسی ناله کنیم؟ دادخواهی‌مان را به که ارایه دهیم؟ 🔺لبنان به فنا رفت، این همه کشتند، این همه آواره، این همه ویرانی، این همه حنجره‌ی ملت ایران این شب‌ها پاره شد، بس که فریاد زدیم اسراییل لعنتی را بزنید! پ.ن: و من لحظه‌ای از فکر کودتا، بیرون نمی‌آیم. کودتایی که هنوز ادامه دارد.... کجایی شعیب صالح؟ @basirt8
🔻ترامپ درباره ایران: اگر برویم و بمباران کنیم، که اگر بخواهیم به راحتی می‌توانیم این کار را انجام دهیم، و دو یا سه هفته دیگر بمباران کنیم، دیگر هیچ چیزی برای آنها باقی نخواهد ماند. اما تنگه برای ماه‌ها باز نخواهد ماند. آه، اگر بمباران کنیم، افراد زیادی کشته خواهند شد. چه کسی می‌خواهد این کار را بکند؟ من نمی‌خواهم این کار را بکنم. و ما - ما یک سند امضا شده خواهیم داشت که در واقع قوی‌تر از بمباران خواهد بود ✍️سگ زرد یه جوری از بمباران حرف می‌زنه که انگار یادش رفته دوران بزن و دررو تموم شده! 😡 خوابِ اون سند امضا شده‌ای که از بمباران قوی‌تر باشه رو به گور می‌بری؛ اینجا ایران است، نه گاو شیرده!🇮🇷 📡@basirt8
🔴اطلاعیه شماره ۲ ستاد بزرگداشت عروج خونین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای‌ قدّس‌الله‌نفسه‌الزکیه بسم الله الرّحمن الرّحیم با توجه به برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ی انجام شده برای برگزاری باشکوه مراسم وداع، تشییع و تدفین امام مجاهد شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه و شهدای خانواده‌ی رهبر انقلاب اسلامی، به‌اطلاع می‌رساند گمانه‌زنی‌‌ها و شایعات منتشرشده در فضای رسانه‌ای داخل و خارج کشور درخصوص زمان و جزئیات مراسم مذکور که موجب ابهام بسیاری از علاقه‌مندانِ به حضور در این رویداد عظیم شده، فاقد اعتبار است. با عنایت به سیره‌ی رهبر شهید انقلاب اسلامی اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف در اقامه‌ی عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و اهمیت برپایی عزاداری‌های این ایام در اقصی‌ نقاط ایران و جهان؛ مراسم وداع، تشییع و تدفین آن یگانه‌ی دوران بعد از دهه‌ی اول محرم و هماهنگی‌های نهایی دستگاه‌های مسئول و گروه‌های مردمی برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم عزیز عزادار برگزار خواهد شد. جزئیات این مراسم، متعاقباً در فاصله‌ی زمانی مناسب توسط این ستاد اعلام خواهد شد. 🌐@basirt8
درخواست فرمانده هوافضای سپاه از مردم؛ سه گانه خیابان، میدان و دیپلماسی پیوند دهنده پیروزی نهایی هستند. با رهبری فرماندهی کل قوا می‌توان به این مهم دست یافت. @basirt8
زمان: حجم: 1.9M
بسیار مهم ! ۱۹ خرداد ۱۴۰۵ -چرا فرودگاه بن گوریون را غیر عملیاتی نمی کنیم؟ -آیا چون صهیونیستها از فرودگاه بن گوریون برای خروج و فرار از سرزمین های اشغالی استفاده می کنند ما آنرا هدف قرار نمی دهیم؟ -آیا چون ممکن است مقابله به مثل نمایند آنرا هدف قرار نمی دهیم؟
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیشتر از ۶۰ تا سوخت‌رسان آمریکایی توی فرودگاه بن‌گورین اسرائیل یکی از راحت‌ترین و دم‌دستی‌ترین اهداف باارزش برای ما بودن هنوزم برام سواله ما که با اون دقت یه سوله رو وسط پایگاه نظامی‌شون زدیم، چرا اینا که هر لحظه آماده شرکت در جنگ علیه ما هستن رو نزدیم؟ حتی زدن نصفش هم ضربه سنگینی به آمریکا و اسرائیله و جبرانش سال‌ها براشون زمان می‌بره..