اینها هر کاری بتوانند میکنند تا این نور را خاموش کنند
کدام صلح ⁉️
کدام سازش ⁉️
کدام مذاکره ⁉️
آنها با تمام عِده و عُده به نبرد نور آمده اند
دشمن مترصد فرصت است ...
هدف هم زدن منبع نور یعنی ولایت است
گمان میکردند با حذف و شهادت ولایت کار تمام است
نمیدانستند به قول استاد ما 《پر شال امام زمان مثل خمینی و خامنه ای باز هم هست》
و حالا خلف صالح خامنه ای شهید منبع نور ولایت است که مستقیم از خورشید ولایت تغذیه میشود
اللهم احفظ قائدنا الامام السید مجتبی الخامنئی
┅
این منازعه و کشمکش حق و باطل ادامه دارد تا خروج ملعون بن ملعون...
و عسر و حرجی سخت
تا بیاید آنکه وعده داده شده که،می آید
ان شاالله
@basirt8
اگر اضمحلال قلب کفر یعنی اسرائیل را به انجام نرسانیم اوضاع خطرناک خواهد شد ...
حالا پسر و خلف صالح امیرالمومنین صلوات الله علیه و زهرای اطهر صلوات الله علیها ، منبع نور ولایت است که از خورشید عالم تاب ولایت نور میگیرد
این امر بر او مستولی شده است
و خود او بهتر از هر کس میداند چه برای او حاصل شده است
و حالا او تحت عنایت و توجه خاص ناحیه ی مقدسه عجل الله تعالی فرجه الشریف است
معاندان و مخالفان بخواهند یا نخواهند
بپذیرند یا نپذیرند
«الله اعلم حيث يجعل رسالته»
ولاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
┅@basirt8
‼️ نیروی هوافضای سپاه قهرمان:
تا لحظات آینده پاسخ سنگین به اقدامات خصمانه دشمن داده خواهد شد
🚀🔥🚀پاسخ موشکی ایران :
اولین شلیک ایران از خوزستان شروع شد.🟢
ما همچنان زیر ضربات دشمن هستیم
این ضربات تنبه الهی است
شاید برخی ها بیدار شوند
البته شاید ...
وقتی از ترامپ پرسیده شد که آیا ایالات متحده در بازسازی ایران پس از جنگ کمک خواهد کرد یا خیر، گفت که این کار را با طرح مارشال مقایسه می کند، اما افزود: "ما نیمی از نفت آنها را خواهیم گرفت."
پ ن ادمین : 👍