🚨فوری | هم اکنون ناوگان پنجم دریایی آمریکا در زیر حملات موشکی جمهوری اسلامی ایران.
بارها گفتیم بعداز اتش بس دشمن هرقت خواسته بهماحمله کرده واهدافی رازده
بعد ماجواب میدیم
بعد امریکا میگه نقض اتش بس نیست
بعد دوباره چند روز دیگه دوباره اهدافی مهم درسواحل مارامیزنه بعد ماجواب میدیم
بازمیگن نقض اتش بس نیست
واقعا چهخبره........
نمیشه اینطوری که
دشمن هروقت بخواهد حمله کنه ومکانهای راداری موشکی ونظامی ومخابراتی ومهم را هرفعه بزنه وبعد ماجواب هم بدیم بعد گفته بشه نقض نشده
این چند دهمین باره اخه...
چرا تا تقی به توقی میخورد ایران اول مواضع تروریست های تجزیه طلب کردستان عراق را مورد حمله قرار میدهد؟
زیرا برآورد اطلاعاتی ما این است که از غرب کشور دشمن در نظر دارد با پشتیبانی هوایی و ساپورت این گروهک ها بعنوان پیاده نظام خودش وارد ایران شود.
حتی یک سرباز دشمن از غرب کشور وارد ایران نخواهد شد.
غرب ایران به گروهک های تروریستی تجزیه طلب واگذار شده است.
جنوب و شمال ایران برای ورود نظامیان دشمن محتمل تر میباشد.
@basirt8
منبع یهود ؛ موج دوم حملات بر روی باتریهای دفاع هوایی و رادارها است
قابل توجه آقایان دیپلمات:
کسی که بخواد با تو توافق کنه رادارهای کشورتو نمیزنه
رادار رو کسی میزنه که میخواد بهت حمله کنه
حالا که منبع آبمون رو زدن
بهترین زمان برای زدن آب شیرینکن های عربهای شکم گنده است