eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️تحلیل: پس از اقدام راهبردی و مقتدرانه ایران در دفاع از لبنان زمینه برای آغاز دومین حرکت استراتژیک توسط میدان فراهم است لذا اگر آمریکا خباثتی کند بهترین تصمیم یک زیرگیری حرفه ای و تمام کننده از دشمن است تامیخ دوم را به تابوت ابرقدرتی پوشالی آمریکا و وابستگان عرب و عوامل داخلی اش بزنیم ، چنانکه رژیم صهیونیستی نیز از آن بی بهره نماند ولذا اگر آمریکا در هرمزگان غلطی کرده باشد حتی به زعم خودشان در حد پاسخ به سرنگونی هلی کوپترشان پاسخش در هم کوبیدن تمام زیرساخت های دشمن در امارات و کویت وووو می باشد در غیر این صورت وبا توجه به خبرهایی که دشمن دارد [از تحرکات‌ خطرناک اصلاح طلبان زیر چتر آماده سازی یک مهندس بازرگان جدیدو تروتمیز که داخل حاکمیت هم می باشد ] وفاز اول را از تغییر در صدا وسیما شروع کرده اند... بخواهد از فرصت سوء استفاده کند ... ✍️صحبت از جمهوری سوم است که استارتش را زده اندبهوش باشید. موضوع را مفصل بیان خواهیم نمود چون خطرناک تر از بمب اتم آمریکاست اما نگران هم نباشید این انقلاب صاحب دارد فقط هزینه های حرکت انقلاب به سمت هدف مقدسش را بالا میبرند س.م‌.ر @basirt8
حلال کسبینه نکسوست سرمایه گذاری با ادرس سایت-پشتیبانی ومشاوره وپاسخ به سئولات از9صبح تا21شب قعالیت ازسال1402 خودتان تحقیق و بررسی نمایید. سرمایه گذاری شروع شد😍 شرایط ویژه ویژه سرمایه گذاری روی محصول nexovest.ir سودآوری ماهانه برای سرمایه گذار حداکثر تا ۱۸٠ هزار تومان سود به ازای هر یک میلیون سرمایه گذاری؛ 💰پرداخت سود هر سه ماه یکبار ⏰مدت قرار داد؛*یکساله* 💎مدل دریافت سود : مستقیم از محل خالص سود (نکته: هرچه سود خالص محصول بالا برود ، سود شما بیشتر میشود) 🥇 مبلغ سرمایه گذاری: حداقل ۱٠٠ میلیون تومان؛ حداکثر ۵٠ میلیارد تومان آیا قرار داد داده میشود؟! بله ـ قرارداد داده میشود. 📍نکته: زیر ۱٠٠ میلیون جذب سرمایه نداریم. دلیل: حجم بالای تعداد سرمایه گذار ***جزئیات اطلاعات بیشتر ادرس کانال: https://ble.ir/halalkasbineh مشاوره وپشتیبانی از9صبح تا21شب درکانال بله : @halalkasbineh2 @raheghtesad ادرس سایت وپشتیبانی: nexovest.ir https://www.hk-invest.com/ @raheghtesad @basirt8
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
حلال کسبینه نکسوست #اطلاعیه سرمایه گذاری با ادرس سایت-پشتیبانی ومشاوره وپاسخ به سئولات از9صبح تا21ش
خال تصور کنید اگر اقتصاد ازدست رانتخواران ومافیا خارج شود ودست نیروهای جهادی وانقلابی مومن برسیه چه اتفاقات شیرینی می افند باز میگیم کشور ازدست خائنین ومافیا رانتخواران واژدها های هفت سر باتمام سختی ومشکل وهزینه خارج شود مادرتمام عرصه ها وبخصوص معیشت واقتصاد وسرمایه گذاری به اوج پیشرفت ورفاه معنوی ومادی خواهیم رسید این سرمایه گذاری دراین سایت وپلتفرم که درهیچ حای دیگرچنین مبلغ وسودماهانه بیشازده درصد داده نمیشود ونمیتوانید پیداکنید خودتان تحقیق وببرسیوپرسوجو کنید وبعد تصمیم بگیرید ما فقط وظیفه داشتیم بدون اینکه قرونی بگیریم وتبلیغ کنیم برایمومنین عزیز واعضا کانالم این پلتفرم سرمایه گذاری رامعرفی کنیم مانیز ازسال1403دربازهای مختلف درباره شرایط سرمایه گذاری وطرح ها جدید درکانال اطلاع رسانی کرده بودیم **اکنون طرح جدید در خرداد1405 با سوددهی فوق لعاده ماهانه بیش از10درصد وسرمایه100میلیون به بالا https://eitaa.com/basirt8/83357 اطلاعات بیشتر دراین زمینه برای اولین بار بهمن1403درکانال این پلتفرم سرمایه گذاری را معرفی کردیم https://eitaa.com/basirt8/55120 https://eitaa.com/basirt8/55121 همچنین بهمن واسفند1404 برای طرح جدید وسود ده درصد https://eitaa.com/basirt8/71583 https://eitaa.com/basirt8/73318
🔻خراب ‌کننده‌ جام‌جهانی! مجلهٔ آلمانی اشپیگل
🔴پزشکیان:رهبر شهید تاکید داشتند که مسئله نه جنگ نه صلح را باید حل کرد 🔹صداوسیما گاها پیام آقا را نشان می‌دهد که ما مذاکره نمی‌کنیم؛ همان زمان با خدمت ایشان بحث کردیم که نه جنگ، نه صلح را چگونه حل کنیم؟ 🔹بر اساس این، آقا اجازه دادند که گفتگو‌ها ادامه پیدا کند 🔹در آخرین جریانات [با رهبر شهید] این بود که بروید و حل کنید مسئله را 🔹ما باید از این حالت نه جنگ، نه صلح خارج شویم ✍️ما تاجایی که میدونیم رهبر شهید حرفهایش را در گوشی به کسی نمی‌گفت و علنی در آخرین سخنرانی خود نیز بیان داشتند آقای رئیس... ضمن اینکه کاشف به عمل آمد پیام رهبر جدید و عزیز انقلاب تقطیع شده و به سمع مردم نرسیده ! الان گوش شما و هر مسئولی باید به دهان ایشان باشد... آقای رئیس! امام علی علیه السلام شهید شدند امروز امام مجتبی حفظه الله امام توست و گوش بفرمان رهبر جدیدت باش. 🌐 پایگاه خبری مقاومت اسلامی #@basirt8
🔴سخنگوی وزارت امور خارجه ایران درباره مذاکرات با آمریکا: «تهران ملزم است وضعیت را پس از تبادل آتش در طول شب بازبینی کند. نقض‌های مداوم آتش‌بس از سوی آمریکا به روند دیپلماتیک آسیب می‌زند» ✍️رهبران ایران وسط همین مذاکرات شما شهید شدن روابط دیپلماتیک این وسط چی هستش که ما معناش رو نمی‌دونیم چه جنسیه! 🌐@basirt8
🔴سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن 21 هدف در پایگاه‌های هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارت‌های دشمن، 4 هدف از جمله آشیانه‌های جنگنده‌های F-35 در پایگاه هوایی ارتش آمریکا در الازرق اردن رو مورد هدف و انهدام قرار دادیم. @basirt8
🔴ولی داستان دیروز سقوط هلیکوپتر آپاچی آمریکایی‌ها نکات مبهم زیادی داشت: ▪️اگر سقوط کرده باشه، چون این هلیکوپتر سیستم «ایجکت» نداره احتمال زنده موندن خلبان‌ها تو اون محیط نزدیک به صفره و دولت ایالات متحده برای اینکه افکار عمومی آمریکا فشار بیشتری برای خروج از جنگ ایجاد نکنه، زیر بار تلفات نرفتن. ▪️یا اینکه کل قضیه داستان ساختگی آمریکایی‌ها برای حمله به ایران بوده (با توجه به اینکه هیچ منبع نظامی ایرانی هم مسئولیت حمله به بالگرد آمریکایی رو نپذیرفت) @basirt8
🚨🚨 🆕🚨هشدار مسکو به تهران: 🔻صلح، پوشش حمله زمینی است، نقشه پنتاگون برای پایان آتش‌بس دوهفته‌ای‼️ شورای امنیت روسیه در بیانیه‌ای تکان‌دهنده که توسط خبرگزاری «تاس» منتشر شد، هشدار داد آمریکا و اسرائیل از پوشش دیپلماسی و مذاکرات صلح برای آماده‌سازی یک عملیات زمینی گسترده علیه ایران استفاده می‌کنند‼️ پ ن؛اونی که زیر موشک دشمن بود و بیدار نشد ! حتی بره زیر چکمه سرباز آمریکایی، باز بیدار نخواهد شد
دلسوزان وانقلابی ها ونظامیان وامنیتیها و...خوب میدانند دشمن چه درسر داره این هشدار بیشتر برای برخی مسئولانه
ترامپ: ارتش ایران کاملاً آشفته و بهم ریخته است. بخش زیادی از آن، مانند نیروی دریایی و هوایی آنها، دیگر حتی وجود ندارد. آنها کاملاً شکست خورده‌اند. ⚜ایران فقط حرف می‌زند و عمل نمی‌کند. قلدر خاورمیانه مرده است!!! آنها برای مذاکره در مورد توافقی که برایشان عالی بود، خیلی وقت صرف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!! پ ن ادمین : خیلی وقت صرف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!!