eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ولی داستان دیروز سقوط هلیکوپتر آپاچی آمریکایی‌ها نکات مبهم زیادی داشت: ▪️اگر سقوط کرده باشه، چون این هلیکوپتر سیستم «ایجکت» نداره احتمال زنده موندن خلبان‌ها تو اون محیط نزدیک به صفره و دولت ایالات متحده برای اینکه افکار عمومی آمریکا فشار بیشتری برای خروج از جنگ ایجاد نکنه، زیر بار تلفات نرفتن. ▪️یا اینکه کل قضیه داستان ساختگی آمریکایی‌ها برای حمله به ایران بوده (با توجه به اینکه هیچ منبع نظامی ایرانی هم مسئولیت حمله به بالگرد آمریکایی رو نپذیرفت) @basirt8
🚨🚨 🆕🚨هشدار مسکو به تهران: 🔻صلح، پوشش حمله زمینی است، نقشه پنتاگون برای پایان آتش‌بس دوهفته‌ای‼️ شورای امنیت روسیه در بیانیه‌ای تکان‌دهنده که توسط خبرگزاری «تاس» منتشر شد، هشدار داد آمریکا و اسرائیل از پوشش دیپلماسی و مذاکرات صلح برای آماده‌سازی یک عملیات زمینی گسترده علیه ایران استفاده می‌کنند‼️ پ ن؛اونی که زیر موشک دشمن بود و بیدار نشد ! حتی بره زیر چکمه سرباز آمریکایی، باز بیدار نخواهد شد
دلسوزان وانقلابی ها ونظامیان وامنیتیها و...خوب میدانند دشمن چه درسر داره این هشدار بیشتر برای برخی مسئولانه
ترامپ: ارتش ایران کاملاً آشفته و بهم ریخته است. بخش زیادی از آن، مانند نیروی دریایی و هوایی آنها، دیگر حتی وجود ندارد. آنها کاملاً شکست خورده‌اند. ⚜ایران فقط حرف می‌زند و عمل نمی‌کند. قلدر خاورمیانه مرده است!!! آنها برای مذاکره در مورد توافقی که برایشان عالی بود، خیلی وقت صرف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!! پ ن ادمین : خیلی وقت صرف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!!
همزمان با توییت ترامپ، نتانیاهو در ویدئو ایی: «ایران سلاح هسته‌ای نخواهد داشت».
251.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبح امروز / انهدام پهپاد متخاصم در آسمان خوزستان
🔴ترامپ به کانال ۱۳ اسراییل: «به زودی حملات بیشتری علیه ایران پیش‌بینی می‌شود، احتمالاً این حملات از آنچه شب گذشته دیدیم مهم‌تر خواهند بود! همچنین گزینه‌ای واقعی برای حمله به تأسیسات نیروگاهی در ایران وجود خواهد داشت.» @basirt8
بازی خطرناک آمریکا @basirt8
دیگه یواش یواش داره بازدارندگی نصفه و نیمه ای هم که داشتیم از بین میره یارو هر وقت دلش بخواد میاد میزنه بعد اتمام عملیات اعلام می‌کنه و بعدش دم از مذاکره میزنه و بدبختیش اینجاست عده ای در داخل باز هم هنوز راه مذاکره رو باز میدونن
ان شاءالله خدا خودش دری برای ما مردم باز کنه
همین الان که کرج و پیشوا و ... دارن صدای انفجار میشنون یه عده اومدن خصوصی من میگن نگو وحدت بهم میخوره ای لعنت به اینجور وحدت
درسته که الان ما هم داریم بحرین رو میزنیم ولی باید یه بار طوری بزنیم که جرأت نکنه دوباره بیاد بزنه