دلسوزان وانقلابی ها ونظامیان وامنیتیها و...خوب میدانند دشمن چه درسر داره
این هشدار بیشتر برای برخی مسئولانه
ترامپ:
ارتش ایران کاملاً آشفته و بهم ریخته است. بخش زیادی از آن، مانند نیروی دریایی و هوایی آنها، دیگر حتی وجود ندارد. آنها کاملاً شکست خوردهاند.
⚜ایران فقط حرف میزند و عمل نمیکند. قلدر خاورمیانه مرده است!!! آنها برای مذاکره در مورد توافقی که برایشان عالی بود، خیلی وقت صرف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!!
پ ن ادمین : خیلی وقت صرف کردند، حالا باید هزینه آن را بپردازند!!
همزمان با توییت ترامپ، نتانیاهو در ویدئو ایی: «ایران سلاح هستهای نخواهد داشت».
251.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صبح امروز / انهدام پهپاد متخاصم در آسمان خوزستان
🔴ترامپ به کانال ۱۳ اسراییل: «به زودی حملات بیشتری علیه ایران پیشبینی میشود، احتمالاً این حملات از آنچه شب گذشته دیدیم مهمتر خواهند بود! همچنین گزینهای واقعی برای حمله به تأسیسات نیروگاهی در ایران وجود خواهد داشت.»
@basirt8
دیگه یواش یواش داره بازدارندگی نصفه و نیمه ای هم که داشتیم از بین میره
یارو هر وقت دلش بخواد میاد میزنه بعد اتمام عملیات اعلام میکنه و بعدش دم از مذاکره میزنه و بدبختیش اینجاست عده ای در داخل باز هم هنوز راه مذاکره رو باز میدونن
همین الان که کرج و پیشوا و ... دارن صدای انفجار میشنون یه عده اومدن خصوصی من میگن نگو وحدت بهم میخوره
ای لعنت به اینجور وحدت
درسته که الان ما هم داریم بحرین رو میزنیم
ولی باید یه بار طوری بزنیم که جرأت نکنه دوباره بیاد بزنه
داریم به مرحله ای میرسیم که مردم و حتی مسئولین هم پی میبرند که ما کاری جز مقاومت و جنگ نداریم در مقابله با آمریکا و اسرائیل