🔴ترامپ به کانال ۱۳ اسراییل: «به زودی حملات بیشتری علیه ایران پیشبینی میشود، احتمالاً این حملات از آنچه شب گذشته دیدیم مهمتر خواهند بود! همچنین گزینهای واقعی برای حمله به تأسیسات نیروگاهی در ایران وجود خواهد داشت.»
@basirt8
دیگه یواش یواش داره بازدارندگی نصفه و نیمه ای هم که داشتیم از بین میره
یارو هر وقت دلش بخواد میاد میزنه بعد اتمام عملیات اعلام میکنه و بعدش دم از مذاکره میزنه و بدبختیش اینجاست عده ای در داخل باز هم هنوز راه مذاکره رو باز میدونن
همین الان که کرج و پیشوا و ... دارن صدای انفجار میشنون یه عده اومدن خصوصی من میگن نگو وحدت بهم میخوره
ای لعنت به اینجور وحدت
درسته که الان ما هم داریم بحرین رو میزنیم
ولی باید یه بار طوری بزنیم که جرأت نکنه دوباره بیاد بزنه
داریم به مرحله ای میرسیم که مردم و حتی مسئولین هم پی میبرند که ما کاری جز مقاومت و جنگ نداریم در مقابله با آمریکا و اسرائیل
اینبار ایران براش یه برنامه ویژه داره
البته اگر کسی جلوشون رو نگیره
پس از کرج و ورامین، صدای انفجار در بندر کنگان در استان بوشهر شنیده شد
🔴 مهدی خراتیان تحلیلگر امنیتی :درون سیستم یک کشمیری(جاسوس) داریم