eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻 منابع عربی می‌گویند در ساحل منامه صدای انفجارهای شدید و متعددی به‌گوش می‌رسد.
🚨🚨🚨شنیده شدن صدای چندین انفجار در پایگاه‌های آمریکایی در کویت
♨️سردار سید مجید موسوی: تنگه مقدس هرمز را ناامن می‌کنید؟! منطقه را برای‌تان جهنم می‌کنیم 🔹تنگه مقدس هرمز را ناامن می‌کنید؟! از سراسر ایران منطقه را برای‌تان جهنم می‌کنیم. 🔹این پاسخ جسارت آمریکایی‌ها در منطقه است، باذن الله.
تا وقتی طوری نزنیم که جاش نفت دربیار این تهدیدات و حملات زیر آستانه تحمل (البته زیر آستانه تحمل مسئول که از قضا سطح آستانه تحملشون بالاست) همچنان ادامه خواهد داشت. ضربات به ترتیب به زیرساخت های منطقه وارد میشود. مثال مقابل باید در ازای مخزن آب در سیریک باید آب شیرین کن رژیم صهیونسیتی از بین می‌رفت. درصورت ادامه حمله، تاسیسات حیاتی رژیم و تأسیسات انرژی در منطقه. حالا چرا باید رژیم صهیونسیتی را زد، چون هر چه هست زیر سر آن گرازهای وحشی است. ✍️علی عبدی #
کودتاگران حسابی مشغول هستن بنی ثدرها منافقین همه وهمه مانعین همه مشغول هستن
استعفا بدست ها هم اماده تهدید خود هستن
همه اینها برای کمک بهدشمن وراه را برای دشمن هموارتر کنن انگار تمام اینها بایک هماهنگی داره صورت میگیره مانغین ظهور ونفوذیها وخائنین وفتنه گران وکودتاگران غربگراها درمنصب های مختلف باتمام قوا وارد میدان شدن ودرحال فعالیت واجرای ماموریت وکمک بهدشمن یهودی وشیطانی جاده صاف کن انها هستن یک هماهنگی وهمکاری تمام عیار داره صورت میگیره منتظر یک عملیات ونبرد سنگین زمینی هواییدریایی حرامیان خارجی با کمک ویاری حرامیان کودتاگر ومنافق و..داخلی باید باشیم شرایطی سخت وپرهزینه اما انشالله ماشکست سنگینی بردشمن داخلیوخارجی درانتها تحمیل خواهیم کرد اینه نقشه راه ما که مدتها قبل هم درباره انگفته بودیم پس نگران نباشید باتمام هزینه وخسارات ومشکلات وسختی وشهید دادنها ما ازاین نبرد پیروز صد درصدیوکامل بیرون خواهیم امد وجهانیان رامتحیرخواهیم کرد وابرقدرتی جهانی میشیم 1405 1406 1407 1408 1409 1410 منتظر باشید وببینید
میدونید میخوام چی بگم شاید باید دل از همه کند شاید نه حتکا باید به خدا تکیه کنیم دیگه کار از دست همه دراومده ای مردم امیدتون به خدا باشه توکلتون به خدا باشه از همه دل بکنید و فقط به خدا توکل کنید اونوقت پدر و پدرجد ترامپ رو در میاریم ان شاءالله
اگه مذاکره نکنیم پس چیکار کنیم ؟ شما بگید چیکار کنه .
بانک اهداف آمریکا تکمیل شده و به زودی حمله خواهد کرد البته اگر یقین کند که ما ترسیده ایم @basirt8
ترامپ حرامزاده : ما قصد داریم به ایران حمله کنیم و بسیار شدید حمله کنیم. ما بمباران را از سر خواهیم گرفت. ما حق انجام این کار را داریم. آنها هلیکوپتر ما را سرنگون کردند. و در ابتدا گفتند که این کار را نکرده‌اند. سپس اعتراف کردند که انجام داده‌اند. این کار تا حدی آسان بود چون ما بمب داریم. ما واقعاً بمب داریم. ما خیلی خوش‌شانس بودیم که آن بمب منفجر نشد. آن بمب در هلیکوپتر گیر کرده بود. منفجر نشد. آتش گرفته بود، اما منفجر نشد. دیشب به آنها حمله کردیم، امروز حمله سنگینی به ایران خواهیم کرد! @basirt8