میدونید میخوام چی بگم
شاید باید دل از همه کند
شاید نه حتکا باید به خدا تکیه کنیم
دیگه کار از دست همه دراومده
ای مردم امیدتون به خدا باشه
توکلتون به خدا باشه
از همه دل بکنید و فقط به خدا توکل کنید
اونوقت پدر و پدرجد ترامپ رو در میاریم ان شاءالله
بانک اهداف آمریکا تکمیل شده
و به زودی حمله خواهد کرد
البته اگر یقین کند که ما ترسیده ایم
@basirt8
ترامپ حرامزاده : ما قصد داریم به ایران حمله کنیم و بسیار شدید حمله کنیم.
ما بمباران را از سر خواهیم گرفت. ما حق انجام این کار را داریم. آنها هلیکوپتر ما را سرنگون کردند.
و در ابتدا گفتند که این کار را نکردهاند. سپس اعتراف کردند که انجام دادهاند. این کار تا حدی آسان بود چون ما بمب داریم. ما واقعاً بمب داریم. ما خیلی خوششانس بودیم که آن بمب منفجر نشد.
آن بمب در هلیکوپتر گیر کرده بود. منفجر نشد. آتش گرفته بود، اما منفجر نشد.
دیشب به آنها حمله کردیم، امروز حمله سنگینی به ایران خواهیم کرد!
@basirt8
ترامپ سگ زرد :
ما با بمبافکنهای B-2 به ایران حمله می کنیم.
ما میلیونها بشکه نفت ایران را بر میداریم (می دزدیم)
┅@basirt8
هر چه شیاطین بیشتر و پرقدرت تر بخواهند حمله کنند ،عنایت و امداد الهی بیشتر و نمایان تر خواهد بود
┅@basirt8
مؤمنین و مومنات گرامی
سلاح تان را بر دارید
والله قسم دعا و ذکر و توجه و توسل شما بسیار بسیار پر قدرت تر از موشک و تیر و تفنگ است
میدان بحمدالله آماده است
شما با سلاح خود میدان را یاری کنید
أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ ﴿۲۱۴﴾
@basirt8
بسم الله القاصم الجبارین
تصمیم گرفته شده است
در صورت حمله مجدد و گسترده آمریکا به ایران ، در اسرع وقت به ۳۰ ابر کلاهک هسته ای و ۴۰۰ کلاهک تاکتیکی مجهز خواهیم شد
دیگر NPT هم هیچ ارزشی برای ایران ندارد
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
شبکه CNN:
فرماندهان نظامی جدید ایران جسورانه ریسکهایی را میپذیرند که اسلاف آنها از آن اجتناب میکردند
🔴مسئول ایرانی به المیادین: آماده اجرای نسخه جدیدی از جنگ هستیم
🔹شبکه المیادین به نقل از یک منبع امنیتی سیاسی بلندپایه ایرانی اعلام کرد که اگر ترامپ اینبار در محاسبات خود مرتکب اشتباه شود، قیمت نفت با صدایی بلندتر با جهان سخن خواهد گفت.
🔹تهران برای اجرای نسخه جدیدی از جنگ آماده است و غافلگیریهایی در انتظار دشمنان است.
@basirt8
ترامپ :
▫️ به همه پیشنهاد میکنم امشب تلویزیون رو روشن کنن ( یک ساعت و نیم دیگه )
قبل ازحمله این حرامزاده
حالا نوبت ما ست
نظامیالن ونیروهای مسلح ما خوب میدانند چکار کنن وچه بلایی سردشمن بیارن
ما کاملا بهاین عزیزان اعتماد داریم
اما سیسون ودیپلماسی خیر
فقط زبان قدرت وزور وجنگ موشک بمب صلاح و... بادشمن باید حرف ومذاکره کنیم