یک مقام ارشد ایرانی: «ترامپ دست از دروغ گفتن برنمیدارد. نه تنها از او نخواستیم که دست بردارد - بلکه اصلاً با او یا نمایندهاش تماس نگرفتیم. ما به زودی به تجاوز پاسخ خواهیم داد.»
💠 محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی منهدم شد
روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
🔹️مردم مومن و قهرمان ایران که با بیش از صد روز ایستادگی در میدان حماسه آفرینی و نصاب جدیدی از بصیرت و مقاومت را به نمایش گذاشتید؛
🔹️به دنبال افتخار آفرینی های سحرگاه رزمندگان اسلام در سرکوب دشمن متجاوز آمریکایی با توکل به خدای متعال، فرزندان دلیر شما در نیروی هوافضای سپاه در پاسخ به حملات موشکی ارتش کودککش امریکا به یک مکان تفریحی، یک مجتمع تولیدی و محوطه یک پادگان از اطراف کرج و نظر آباد و یک پایگاه محلی سپاه در شهرستان پیشوا برای تنبیه متجاوز، صبح امروز با ۱۲ فروند موشک بالستیک محل استقرار جنگنده های F35، F15، F16 آمریکایی و همچنین تاسیسات مهم ارتش تروریستی آمریکا واقع در پایگاه هوایی و مرکز کنترل الازرق را هدف قرار داده و آن تاسیسات و مقدار زیادی از جنگندهها را منهدم کردند. عملیات رزمندگان اسلام تا زمان ادامه شرارتهای دشمن ادامه دارد.
و ماالنصر الا من عند الله العزیز الحکیم
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
🔴عقب نشینی دوباره نجاست آمریکایی(ترامپ): ایرانیها از من درخواست کردهاند که بمباران را متوقف کنم.
البته شکست سنگینی خورده
ولی کودتاگران خائنین هم بهشد پیام دادن احتمالا که فعلا متوقف کن شرایط اصلا مناسب نیست
البته احتمالا
اما دشمن ما خیلی حقه بازوحیله گر
نمیشه دشمن حمله کنه وبعد اخرش بگه تمام شد
باید کاری کرد که دشمن جرات حمله نداشته باشه
بعدازاتش بس دشمن خیلی پروترشد وهروقت خواست بهماحمله کرد اهدافی رازد وبه قصدش رسید هر چند باهم سنگین جواب دادیم ونیروهاینظامی ما خوب درخشیدند
اما اینکه دیشب تنگه راکامل بستیم خیلی اقدام ارزشمند وقدرتمندانه بود
هرچند سیاسیون باوجود محاصره دریایی تنگه را برای برخی کشتیها بازکرده بودند اما این اقدام سیاسیون ودیپلماسی ومذاکره کنندگان اشتباه وخطای محاسباتی بود
اما دیشب اما جامعهودستور ایشان تنگه مجدد بسته شد
❌‼️برخی از خبرگزاریهای داخلی مدعی شده که ممکن است تا ظهر امروز، خبر مهمی از ایران به کل کشورهای جهان اعلام شود!
@basirt8
صبح امروز پایگاه امریکایی موفقالسطلی اردن
مورد اصابت موشک بالستیک
@basirt8
🔴پایگاه موفق السلطی در اردن زیر حملات سنگین موشکی ایران قرار گرفته است
🔴وزارت کشور بحرین از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار و شلیک انبوهی از پرتابهها از سمت ایران خبر داد
@basirt8
🔴برای اولین با منامه هم مورد حمله ی پهبادی ایران قرار گرفته است
817.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موج انفجار دیشب در کرج ...
@basirt8
سفارت آمریکا در بغداد مورد حمله ی مجاهدین عراقی قرار گرفت و ستون های دود از آن به آسمان بلند شده است
@basirt8