eitaa logo
🌸بصیرت-یاوران مهدي 1400تاظهور 🌸
5.8هزار دنبال‌کننده
29.5هزار عکس
11.9هزار ویدیو
38 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
آمریکایی‌ها به بهانه نقض تحریم‌های ایران به یک نفتکش حمله کردند
⚫️❌فوووری | توئیت دونالد املاکی ترامپ : - ایالات متحده امشب ضربه‌ای بسیار سنگین به ایران وارد خواهد کرد ؛ ایرانی که نیروی دریایی ، نیروی هوایی ، سامانه‌های راداری، پدافند هوایی و تقریباً تمام توان دفاعی و بخش عمده‌ای از توان تهاجمی خود را از دست داده است . - در آینده‌ای نه‌چندان دور ، ما جزیره خارک و دیگر زیرساخت‌های نفتی ایران را در اختیار خواهیم گرفت و کنترل کامل بازارهای نفت و گاز آن را به دست خواهیم آورد ؛ همان‌گونه که در مورد ونزوئلا انجام داده‌ایم و این روند برای هر دو کشور ، یعنی ونزوئلا و ایالات متحده آمریکا ، بسیار موفق بوده است . - از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم . رئیس‌جمهور ، دونالد جی . ترامپ ┄@basirt8
امیدش واطلاعاتش را ازکودتاگران وغربگراها نفوذیوعواملش درداخل داره میگیره تمام امیدش هم بهاین حرامیانه
مذاکراتی ها ماهم از شما سپاسگزاریم
🚩السلام علیک یا ابا عبدالله🚩 🏴کم کم سیاهی علمت دیده می‌شود بزرگی اهل دل ومعنا وسیروسلوکی فرمود: سیدالشهدا علیه السلام این بار هم به یاری این شیعه خانه خواهد آمد و محرم امسال پیروزی خون بر شمشیر بیشتر نمایان می‌شود بگویید به مؤمنین علم خونخواهی بلند کنند که خونخواهی رهبر شهید تالی تلو خون امام حسین (علیه السلام) است والسلام علی من تبع الهدی @basirt8
توجه بفرمایید ❗️ برخی می‌گویند خیابان‌ها خلوت شده است بله شده است اما با آمدن محرم ملت مبعوث شده به فضل الهی و مدد و عنایت امام زمان ارواحنا فداه اقامه ی عزای حسینی را به خیابان‌ها خواهید کشید به نکات زیر توجه کنیم👇 ۱_قربه الی الله سعی کنیم درب منازل پرچم عزا نصب کنیم ۲_در معابر و کوچه و خیابان در کنار پرچم عزای مشکی از پرچم های قرمز به علامت خونخواهی خون امام شهیدمان هم استفاده شود ۳_هر کس به هر طریقی که می‌تواند در اقامه ی عزای سیدالشهدا علیه السلام مشارکت فرماید ۴_هوا گرم و مساعد است پس به هیچ وجه عزاداری ها را معطوف به حسینیه ها ،تکیه ها و هیات با فضای سر بسته نکنیم ۵_کوی و برزن باید امسال زودتر و بهتر و بیشتر برای اقامه ی عزای حسینی آماده و مهیا گردد این مطلب را قربه الی الله منتشر بفرمایید اجرکم عندالله @basirt8
زمان: حجم: 4.3M
۲۱ خرداد - آمریکا با رفتار «کج‌دار و مریز» خود قصد مستهلک کردن ایران از حیث سرمایه اجتماعی خارجی ، داخلی و اقتصادی را دارد. - چرخه جنگِ محدود، بازگشت به مذاکرات، تغییر و جابجایی و تعدی به خطوط قرمز ایران راهبرد اصلی ترامپ در این مقطع بوده است. - مسئولان محترم باید زیر میز بزنند با این روند چاره دیگری جز این نیست. - وقت کشی به نفع آمریکاست برای عضویت در کانال شخصی استاد رائفی‌پور و شنیدن آخرین تحلیل‌های ایشان بر روی آی‌دی زیر کلیک فرمایید: @basirt8
ترامپ حرام‌لقمه راهش را یاد گرفته حمله می‌کند عقب می‌نشیند مجدد به میز مذاکره باز می‌گردد هم‌زمان برای آینده مجدد تهدید می‌کند. و از همه مهم‌تر محاصره دریایی برای کاهش فروش نفت را با قدرت ادامه می‌دهد. و برای بازگشایی تنگه هرمز رایزنی و مذاکره می‌کند. می‌دانید چرا ؟ چون اطمینان دارد عده‌ای در داخل با نام «مذاکره» طلسم می‌شوند! ✅@basirt8
❌ ایران در معرض لبنانیزه شدن! 🔺 سید نظام الدین موسوی؛ حضرات مسئولان! اجازه ندهید ترامپ تجاوز از پیش اعلام شده به ایران را نرمال سازی کند. اجازه ندهید ایران به سوریه و لبنان تبدیل شود. ببینید کجای کار می لنگد که حتی بازارهای نفتی هم به حملات علیه ما عادت کرده اند؟ منتظر زدن ضربه امشب نشوید و جغرافیای نفتی آمریکا را به آتش بکشید. @basirt8
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم! اگر مذاکره را تمام نکنید! مذاکره، شما را تمام خواهد کرد! واقعا میخوان از امریکا تضمین بگیرن که حمله نکنه؟! تضمین؟ اونم از امریکا؟! نکنه منظور از تضمین، امان‌نامه خصوصی باشه؟🤔 🎙استاد شجاعی @basirt8
ترامپ: بزودی کنترل جزیره خارگ ایران و بازار نفت و گاز این کشور را خواهیم گرفت
ببخشیدا ولی آمریکا باید چیکار کنه یا چی بگه که ما بذاریمش کنار؟ بخدا همین الان هم هستن کسانی که با دیدن این چرت و پرت های ترامپ بازم به این فکر می‌کنن که بریم مذاکره کنیم... بدونید بفهمید آمریکا همه چی رو میخواد همه چیییییی، در مقابل هم هیچی نده... دیروز هم خودشون گفتن و تمام دنیا کنار ما شنید ،آتش بس نکردند بیان صلح کنن،اتش بس کردند اهداف رو بروز کنند تا بهتر بزنند...