ترامپ به فاکس نیوز: امشب موج دیگری از حملات علیه ایران خواهد بود و این موج بزرگتر و قدرتمندتر خواهد بود.
🔴ترامپ یزید صفت: نمیخواهم کاری کنم که مردم ایران تشنگی بکشند و آبی برای خوردن نداشته باشند، پس توافق کنید!
پ.ن:مثل مخزن های آب جزیره سیریک دیشب زدن!
مثلي لا يبايع مثل يزيد
🔴 هشدار ❗️
❌مواظب جزایر جنوبی باید بود❌
مجدد تکرار میکنیم
آن ولی خدا فرمود :
《《 کوسه ها از دریا می آیند 》》❗️
@basirt8
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تصاویر حملات موشکی بامدادی هوافضای سپاه به پایگاه های آمریکا در منطقه
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
「﷽」عارف بالله استاد فروغی حفظه الله
«خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد...»
این جمله که رهبر شهید فرمودند، الهام الهی است...
🔹فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا ﴿۵﴾ اسراء
🔹راوی از امام صادق علیه السلام پرسید : آنها که یهودیان را از خانه هایشان بیرون میکشند و انتقام میگیرند، چه کسانی هستند ؟ حضرت سه بار فرمود : هم أهل قم (مردم ایران)
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ:
📹 همیشه دنبال تصرف خارک بودهام
🔸ترجیح من همیشه تصرف جزیره خارک بوده است.
🔸راستش را بخواهید، نمیدانم آمریکا جراتش را داشته باشد یا نه. اگر این کار را بکنید، کلی پول درمیآورید.
@basirt8
✊بسم الله القاصم الجبارین
👌آمادگی برای امشب
✔️توصیه می شود امشب هم همان توصیه و برنامه دیشب :
نماز و توسل به مادرمان ومادر تمام شیعیان وموحدین عالم و فرزندان نورُُ علی نورش (علیهم السلام) را انجام دهید
و در دعای کمیل جمعی شرکت کنید
وامشب در اجتماع نورانی خیابان
دعای کمیل را جمعی بخوانید
حتی چند فرازش را...
چون ضربه ای که دیشب شیطان ازمیدان خورد چیزی از حیثیت نداشته اش باقی نمانده و احتمال شیطنت بیشتر وبزرگتری از این خبیث بعید نیست،
وهمچنین بعید نیست دست به جنایات بزرگتری بزنند و یا پس از ناکامی در مقابل رزمندگان ما برنامه زیر را هم در سر داشته باشند:
تادرصورتی که بزعم خودشان ایران تسلیم نشد عملی کنند
✔️[فقط یک احتمال است]
✔️احتمالا درگیرودار افتتاحیه یا در ایام بازی های جام جهانی ، حمله شدیدی بکنند
وسپس با یک تهمت دروغین در حین بازیها که توجه همهی دنیا به فوتبال در جام جهانی است
با کمک عوامل موساد که سیلی بزرگی هفته پیش از حمله ما در حمایت از لبنان خورد، ودراین زمینه سابقه هم دارد، یک خرابکاری پر سر و صدا در آنجا انجام دهند و ایران را مسبب وبه عنوان تروریست بین المللی معرفی کنندتا نفرتی که مردم دنیا از صهیونیستها دارند را به سمت ایران تسری دهند،
🚫[ که البته این فقط یک احتمال است
که اگر تمام خباثتها وگزینه های روی میزشان را مانند جنایات ۱۰۴ روز قبل ...
و شلیک به مدرسه میناب وغیره انجام دادند دست به چنین رفتاری یا با روشی دیگر بزنند
در آن صورت از تیم ملی ایران هم به عنوان گروگان استفاده کنند، تا بخیال خود در داخل کشور فتنه ی ایجاد کنند،
البته خبرندارند با این بعثت نورانی مردم ومدیریت خیابان باب فتنه آمریکایی واسرائیلی فعلا بسته شده
بهر صورت هر احتمالی را باید مطرح نمود تا برخی مسئولین محترم وخاص که پپ محض احتیاط در نظر داشته باشند،
چون شیطان به هیچ مرامی پایبند نیست
واز اسلام ناب ومکتب پویای تشیع عقده دیرینه دارند،
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ<آل عمران_۵۴>
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چارهجویی کرد؛ و خداوند، بهترین چارهجویان است.(۱)
نکته:
امام رضا عليه السلام فرمود:
مراد از مكر خدا، كيفرِ مكر است وگرنه او اهل مكر نيست
<عیون اخبارالرضا ج۱ص۱۲۶>
✊بسم الله القاصم الجبارین
👌آمادگی برای امشب
✔️توصیه می شود امشب هم همان توصیه و برنامه دیشب :
نماز و توسل به مادرمان ومادر تمام شیعیان وموحدین عالم و فرزندان نورُُ علی نورش (علیهم السلام) را انجام دهید
و در دعای کمیل جمعی شرکت کنید
وامشب در اجتماع نورانی خیابان
دعای کمیل را جمعی بخوانید
حتی چند فرازش را...
چون ضربه ای که دیشب شیطان ازمیدان خورد چیزی از حیثیت نداشته اش باقی نمانده و احتمال شیطنت بیشتر وبزرگتری از این خبیث بعید نیست،
وهمچنین بعید نیست دست به جنایات بزرگتری بزنند و یا پس از ناکامی در مقابل رزمندگان ما برنامه زیر را هم در سر داشته باشند:
تادرصورتی که بزعم خودشان ایران تسلیم نشد عملی کنند