🔴 هشدار ❗️
❌مواظب جزایر جنوبی باید بود❌
مجدد تکرار میکنیم
آن ولی خدا فرمود :
《《 کوسه ها از دریا می آیند 》》❗️
@basirt8
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تصاویر حملات موشکی بامدادی هوافضای سپاه به پایگاه های آمریکا در منطقه
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
「﷽」عارف بالله استاد فروغی حفظه الله
«خدای متعال این مردم را مبعوث خواهد کرد...»
این جمله که رهبر شهید فرمودند، الهام الهی است...
🔹فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ أُولَاهُمَا بَعَثْنَا عَلَيْكُمْ عِبَادًا لَنَا أُولِي بَأْسٍ شَدِيدٍ فَجَاسُوا خِلَالَ الدِّيَارِ وَكَانَ وَعْدًا مَفْعُولًا ﴿۵﴾ اسراء
🔹راوی از امام صادق علیه السلام پرسید : آنها که یهودیان را از خانه هایشان بیرون میکشند و انتقام میگیرند، چه کسانی هستند ؟ حضرت سه بار فرمود : هم أهل قم (مردم ایران)
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترامپ:
📹 همیشه دنبال تصرف خارک بودهام
🔸ترجیح من همیشه تصرف جزیره خارک بوده است.
🔸راستش را بخواهید، نمیدانم آمریکا جراتش را داشته باشد یا نه. اگر این کار را بکنید، کلی پول درمیآورید.
@basirt8
✊بسم الله القاصم الجبارین
👌آمادگی برای امشب
✔️توصیه می شود امشب هم همان توصیه و برنامه دیشب :
نماز و توسل به مادرمان ومادر تمام شیعیان وموحدین عالم و فرزندان نورُُ علی نورش (علیهم السلام) را انجام دهید
و در دعای کمیل جمعی شرکت کنید
وامشب در اجتماع نورانی خیابان
دعای کمیل را جمعی بخوانید
حتی چند فرازش را...
چون ضربه ای که دیشب شیطان ازمیدان خورد چیزی از حیثیت نداشته اش باقی نمانده و احتمال شیطنت بیشتر وبزرگتری از این خبیث بعید نیست،
وهمچنین بعید نیست دست به جنایات بزرگتری بزنند و یا پس از ناکامی در مقابل رزمندگان ما برنامه زیر را هم در سر داشته باشند:
تادرصورتی که بزعم خودشان ایران تسلیم نشد عملی کنند
✔️[فقط یک احتمال است]
✔️احتمالا درگیرودار افتتاحیه یا در ایام بازی های جام جهانی ، حمله شدیدی بکنند
وسپس با یک تهمت دروغین در حین بازیها که توجه همهی دنیا به فوتبال در جام جهانی است
با کمک عوامل موساد که سیلی بزرگی هفته پیش از حمله ما در حمایت از لبنان خورد، ودراین زمینه سابقه هم دارد، یک خرابکاری پر سر و صدا در آنجا انجام دهند و ایران را مسبب وبه عنوان تروریست بین المللی معرفی کنندتا نفرتی که مردم دنیا از صهیونیستها دارند را به سمت ایران تسری دهند،
🚫[ که البته این فقط یک احتمال است
که اگر تمام خباثتها وگزینه های روی میزشان را مانند جنایات ۱۰۴ روز قبل ...
و شلیک به مدرسه میناب وغیره انجام دادند دست به چنین رفتاری یا با روشی دیگر بزنند
در آن صورت از تیم ملی ایران هم به عنوان گروگان استفاده کنند، تا بخیال خود در داخل کشور فتنه ی ایجاد کنند،
البته خبرندارند با این بعثت نورانی مردم ومدیریت خیابان باب فتنه آمریکایی واسرائیلی فعلا بسته شده
بهر صورت هر احتمالی را باید مطرح نمود تا برخی مسئولین محترم وخاص که پپ محض احتیاط در نظر داشته باشند،
چون شیطان به هیچ مرامی پایبند نیست
واز اسلام ناب ومکتب پویای تشیع عقده دیرینه دارند،
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ<آل عمران_۵۴>
و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چارهجویی کرد؛ و خداوند، بهترین چارهجویان است.(۱)
نکته:
امام رضا عليه السلام فرمود:
مراد از مكر خدا، كيفرِ مكر است وگرنه او اهل مكر نيست
<عیون اخبارالرضا ج۱ص۱۲۶>
✊بسم الله القاصم الجبارین
👌آمادگی برای امشب
✔️توصیه می شود امشب هم همان توصیه و برنامه دیشب :
نماز و توسل به مادرمان ومادر تمام شیعیان وموحدین عالم و فرزندان نورُُ علی نورش (علیهم السلام) را انجام دهید
و در دعای کمیل جمعی شرکت کنید
وامشب در اجتماع نورانی خیابان
دعای کمیل را جمعی بخوانید
حتی چند فرازش را...
چون ضربه ای که دیشب شیطان ازمیدان خورد چیزی از حیثیت نداشته اش باقی نمانده و احتمال شیطنت بیشتر وبزرگتری از این خبیث بعید نیست،
وهمچنین بعید نیست دست به جنایات بزرگتری بزنند و یا پس از ناکامی در مقابل رزمندگان ما برنامه زیر را هم در سر داشته باشند:
تادرصورتی که بزعم خودشان ایران تسلیم نشد عملی کنند
✔️[فقط یک احتمال است]
✔️احتمالا درگیرودار افتتاحیه یا در ایام بازی های جام جهانی ، حمله شدیدی بکنند
وسپس با یک تهمت دروغین در حین بازیها که توجه همهی دنیا به فوتبال در جام جهانی است
با کمک عوامل موساد که سیلی بزرگی هفته پیش از حمله ما در حمایت از لبنان خورد، ودراین زمینه سابقه هم دارد، یک خرابکاری پر سر و صدا در آنجا انجام دهند و ایران را مسبب وبه عنوان تروریست بین المللی معرفی کنندتا نفرتی که مردم دنیا از صهیونیستها دارند را به سمت ایران تسری دهند،
🚫[ که البته این فقط یک احتمال است
که اگر تمام خباثتها وگزینه های روی میزشان را مانند جنایات ۱۰۴ روز قبل ...
و شلیک به مدرسه میناب وغیره انجام دادند دست به چنین رفتاری یا با روشی دیگر بزنند
در آن صورت از تیم ملی ایران هم به عنوان گروگان استفاده کنند، تا بخیال خود در داخل کشور فتنه ی ایجاد کنند،
البته خبرندارند با این بعثت نورانی مردم ومدیریت خیابان باب فتنه آمریکایی واسرائیلی فعلا بسته شده
بهر صورت هر احتمالی را باید مطرح نمود تا برخی مسئولین محترم وخاص که پپ محض احتیاط در نظر داشته باشند،
چون شیطان به هیچ مرامی پایبند نیست
واز اسلام ناب ومکتب پویای تشیع عقده دیرینه دارند،
@basirt8
۱_امام شهید:
اثر نکردن کید دشمنان در برهم زدن ثبات سیاسی ایران
دشمن میخواست کشور را متلاطم کند، میخواست آرامش و ثبات و استقرار را از ملت ایران بگیرد؛ درست بعکس، خدای متعال در مقابل کید دشمنان آنچنان تقدیری کرد که «و مکروا و مکر اللّه و اللّه خیر الماکرین».(۱) ملت به برکت دفاع مقدس، از آنجائی که بود، جلوتر رفت؛ آمادگیاش بیشتر شد. این توطئهی دشمنان مستکبر و گرگهای آدمیخوار هم در مقابل ملت ایران اثری نکرد.
بعد سعی کردند این ثبات را از داخل به هم بریزند. من فقط اشاره کنم؛ نمیخواهم وارد تفاصیل شوم. هم در سال ۷۸، هم در سال ۸۸ - با فاصلهی ده سال - نقشه و توطئهی دشمن یک جور بود. در هر دو مورد سعیشان این بود که بتوانند ثبات سیاسی را در کشور به هم بزنند؛ سعیشان این بود که تلاطم ایجاد کنند؛ این آرامش عمومی را، این ثبات را از این ملت بگیرند.
این ثبات و آرامش را باید قدر بدانیم. ملت قدر میدانند. من که به شما عرض میکنم، در واقع خطابم به کسانی است که میخواهند قدرنشناسی کنند در مقابل این ثباتی که وجود دارد؛ آن کسانی که با حرکات خود، با اعمال نادرست خود، با کجتابیهای خود سعی میکنند این ثبات و آرامش را، این استقرار را، این طمأنینه و ثبات را در کشور به هم بزنند. البته مسئولین کشور، با تدبیر، حواسشان هست؛ من هم تأکید میکنم؛ هم به مسئولین قوهی مجریه، هم به مسئولین قوهی مقننه، هم به مسئولین قوهی قضائیه، که مراقب باشند بدخواهان و دشمنان با توطئهی خود نتوانند این آرامشی را که در سطح کشور وجود دارد - که نشانهی بزرگترین اقتدار این ملت است، که میتواند همهی خیرات را به طرف آنها جلب کند - به هم بزنند.
۱۳۹۱/۰۷/۲۴
امام شهیدمان
۱۱ روز پیش از حمله اخیر آمریکا به کشورمان در تاریخ ۱۴۰۴/۱۱/۲۸ :
ملّت ایران درسهای اسلامی و شیعیِ خودش را خوب بلد است؛ میداند که چه کار کند. امام حسین عَلَيْهِ السَّلَام فرمود: مِثلی لا یُبایِعُ مِثلَ یَزید؛ کسی مثل من، با کسی مثل یزید بیعت نمیکند. ملّت ایران در واقع میگویند: ملّتی مثل ما، با این فرهنگ، با این سابقه، با این معارف عالی، با سردمدارانی مثل افراد فاسدی که امروز در آمریکا بر سر کارند، بیعت نخواهد کرد.
قال الباقر علیه السلام :
مَنْ تَوَكَّلَ عَلَى اللّه لايُغْلَبُ وَمَنِ اعْتَصَمَ بِاللّه لايُهْزَمُ؛
هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
جامع الأخبار، ص 322
آقایون از جنگ نترسید
دست از این مذاکرات بیفایده بردارید...
حساب و کتاب مادی رو کنار بزارید
تا اینجا هم ۴۷ سال است امداد الهی این انقلاب را محافظت کرده است
اگر توکل داشته باشید باز هم محافظت میفرماید
بجای گوش دادن به نظرات مشاورین تا خرتتاق غرق شده در عالم ماده ،کمی قرآن بخوانید
کدام وعده الهی دروغ بوده که وعده های مکرر قرآن بر توکل کردن مؤمنین برای پیروزی دروغ باشد
از ترامپ و ارتش فانتزی آمریکا نباید ترسید
هر چه میتوانسته اند انجام داده اند
هیچ غلطی نمیوانند بکنند
با تمام توان به قلب شیطان اسرائیل و تمام منافع آمریکا در منطقه حمله کنید
قطعا خدا قویتر از تمام قدرت هاست
لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
@basirt8